Nye innkjøp til sommer-garderoben!

annonse – bubbleroom

Her om dagen fikk jeg en pakke i posten fra Bubbleroom med masse nye fine klær! Nå er det jo snart sommer og da er det på tide med en oppfriskning i garderoben.

Ut med boblejakka og inn med jumpsuits, skjørt og kjoler. Ah, så deilig det blir! Akkurat nå er det litt kaldere igjen, men det tar nok ikke mer enn 1-2 uker før det er full sol og 25 grader igjen. Gleder meg!

Denne jumpsuiten er så fin og kul! Elsker at den er litt annerledes, og knytingen i livet fremhever virkelig midjen! Superlekker!

JUMPSUITHER

 

Disse buksene har jeg fått i hvit, lys blå og mørk blå nå. De er seriøst helt amazing. De er skikkelig stretchy så de sitter etter uten at det er ubehagelig, også sitter de som et skudd! Lommene på rumpa sitter akkurat der de skal for å fremheve rumpa på en perfekt måte 10/10!

BUKSEHER

Samme bukse i mørk blå. Rålekker!

BUKSEHER

 

Denne kjolen har jeg i tre varianter nå (den ene kjøpte jeg i fjor), fordi den er så fin og behagelig. Perfekt å bruke på våren og sommeren som en lett hverdagskjole. Sleng på et par knee high boots om det blir litt kjøligere, så er du klar for dagen!

KJOLEHER

Samme kjole i blått mønster. Superlekker! Brukte denne sammen med knee high støvletter da jeg var på middag i Drammen med jentene for ikke så lenge siden. Helt perfekt for slike kvelder!

KJOLEHER

 

Jeg elsker jeans skjørt, og dette måtte jeg bare ha. Stoffet er superstretchy og behagelig, og jeg elsker at den er hvit så jeg kan matche den med absolutt alt av farger. Så lekkert!

SKJØRTHER

 

Denne kjolen er så utrolig fin! Dessverre er den utsolgt i denne fargen, men de har den i mange forskjellige andre farger. Snittet på den er jo så lekkert, så det bør sjekkes ut!

KJOLE I ANNEN FARGEHER

Endelig en skinnbukse som man ikke svetter ihjel i! Thank youuuuuuu. Jeg elsker skinnbukser, men så fort det har gått en halvtime er det så klamt at man nesten ikke vet hvor man skal gjøre av seg. Slik er ikke disse. Disse er mer som coated jeans, bare at det er skinn på en måte. Haha! De sitter også dødslekkert, og fremhever virkelig booty’en 🍑

BUKSEHER

 

Fant du noen plagg du likte? ☀️🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg