Fikk lyst på baby..!

Gjett hva!? Jeg har blitt tante! For litt over en uke siden fødte storesøsteren min Madeleine sitt tredje barn. Jeg var innom henne på sykehuset da hun nettopp hadde født, og hilste på den lille bærta.

Hellanussen så skjønn! Jeg knipset ikke noe bilder eller sa noe om det, siden Madeleine måtte få lov å dele nyheten med alle sine først. Verste jeg vet om er folk som spoiler babyfødsel før foreldrene har gjort det!

Uansett. I dag har jeg vært på besøk hos søsteren min og virkelig fått hilst på lille Aileen. Herregud så nydelig hun er! Kjente jeg faktisk ble litt babysyk når hun lå på fanget mitt og koste.

Hadde jo vært veldig koselig med en liten tass da! Selv om jeg har en del ting på bucketlisten min som skal være gjort før den tid (gifte meg blant annet..)

Nå er jeg en tur hos foreldrene mine. De er naboer med søsteren min, så jeg er alltid innom begge når jeg først er på besøk hjemme. Vi har sittet å skravlet i timesvis om alt fra hage til jobb og vennskap. Mye spennende input fra foreldrene mine!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg