Reklame | fitbit
Reise til Gran Canaria – Dette har jeg helt glemt å fortelle dere! På lørdag reiser Per Fredrik og jeg til Gran Canaria. Vi skal være der i 6 dager, nye solen, senke skuldrene og slappe helt av. Vi reiser tilbake til det samme hotellet vi har vært på før. Det er jo et helt magisk hotell, som vi har falt her for, så da falt valget naturlig på det. Det er jo Gran Canarias beste hotell, så det sier jo sitt. Hehe!
Boklansering – Denne måneden gir Julianne (pilotfrue) som er blogg-kollega ut bok om prøverørsperioden hun og Ulrik har gått igjennom. Jeg syns det er så tøft av henne å være så åpen om dette som hun har vært, og jeg gleder meg til å være med på boklanseringen og støtte henne!
Grille ute – Vi hadde allerede første grilling for året hos Rebecca i påsken, og jeg gleder meg til å fortsette! Jeg vil kicke igang grillsesongen skikkelig og på verandaen har all snøen smeltet og jeg er klar for grillsesong. Nå er det bare å ta frem sofaputene og komme igang!
Blogge ordentlig igjen – De siste to månedene har psyken og helsen min vært veldig opp og ned, og jeg har virkelig ikke fått blogget så mye som jeg har lyst til. Målet mitt er å komme skikkelig tilbake til bloggen igjen når jeg kommer tilbake fra Gran Canaria. Det gleder jeg meg til! Savner å ta dere med på alle store og små ting i hverdagen.
Gå turer ute – For noen dager siden gikk jeg ned til stranda som er i nærheten, med Chloe. Det var helt magisk. Trærne i skogen var helt grønne, og det var nesten ikke noe snø igjen. Solen skinte og jeg kjente hvor godt det var for sjelen min. Så det skal jeg uten tvil fortsette med! Mamma kommer en tur på besøk til meg i dag, og da skal jeg ta henne med ut på gåtur, og det blir så koselig!
Treningsklokka – Nå som det er både fint vær, snøen er helt borte fra veien og helsen min er god igjen er det bare å slenge på treningsklokka igjen og gå 10’000 skritt hver dag. Get sporty! Bruker forresten DENNE treningsklokken fra Fitbit. Den er så fin og utrolig bra. Absolutt å anbefale!
Spa – Jeg elsker å dra på spa, og når jeg skal til Gran Canaria skal jeg virkelig dra innom både spaet og massasjesenteret. Der er det helt amazing. Jeg bor jo også bare 20 min unna Farris bad, så jeg har jo all mulighet til å dra på spa oftere. Ah, det er så deilig å ta et steambad og være i en sauna. Blir alltid så avslappet og inspirert når jeg har vært på spa, så det er noe jeg uten tvil bør gjøre oftere!
Reise til Oslo mer – Jeg må virkelig få stumpen inn til hovedstaden oftere. Jeg blir jo alltid så inspirert når jeg har vært der! Og er det en ting man trenger som blogger så er det inspirasjon!
Eksperimentere på kjøkkenet – Et av målene mine for tiden er å spise skikkelig og sunn mat. Ikke noe mikro-ovn mat som jeg lager på 3 minutter. Men heller mat som jeg lager fra bunnen av, og som har sunne næringsrike ingredienser. Har nettopp fått helt dilla på en lakserett som jeg viste dere en liten smakebit av i går. Den gleder jeg meg til å dele med dere. Det er så gøy når jeg kommer over slike retter. For jeg har i flere år hatet tilberedt fisk, men når jeg lagde laks på denne måten ble det dødsgodt!
🌷 Hva er dine planer for april? 🌷




























































































