Bryllup, Botox, Blogging ++ Ukens spørsmål #202

Reklame | Dior, Gucci, Michael Kors, Nelly, Gina Tricot, Bubbleroom

Vil du ta botox andre steder enn der du har tatt det? Hvor?
– Første gangen jeg tok botox tok jeg det kun mellom øyenbrynene. Dette hjalp meg ekstremt mye, da jeg slet mye med spenningshodepine og nakkesmerter som følge at jeg hele tiden strammet brynene sammen. Siden den gang har jeg også begynt å ta det i panna, da det også hjelper mot hodepinen og nakkesmertene.

Jeg har også tatt det rett over overleppa for å unngå “gummysmile”, da overleppen min naturlig trekker seg veldig opp når jeg smiler og fordi jeg har små tenner ser man bare tannkjøtt. Hehe! Så det ble fikset med botox. Har ingen planer om å ta botox noen flere steder enn det da jeg ikke trenger det for øyeblikket. 

Hvordan fikk du håret sunt igjen etter det knakk av etter blekingen? Har du noen tips til å få det til å slutte å spise seg oppover, falle av og heller få det til å gro igjen? 
– Det knakk av ganske lenge, og jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Det som jeg har merket at har fungert er å kure det med gode kurer ganske ofte, bruke olje og varmebeskyttende, og ikke minst; minimer varmen så mye du kan. Nå for tiden bruker jeg veldig gode hårprodukter som jeg har fått og blitt anbefalt av frisøren min på Hendrix Majorstua, og jeg merker at håret mitt har blitt mye bedre i kvaliteten etter det. 

GUCCI SOLBRILLER | MICHAEL KORS VESKE 

NLY JAKKE | BUBBLEROOM KJOLE | GINA TRICOT BELTE

——————

Hvor lenge har du drevet med bloggen?
– Den 20. april har jeg blogget i 8 år. Herregud, det er lenge! Haha! 

 

Hvor vil du ha bryllupet ditt?
– Jeg har faktisk ingen anelse! Det eneste jeg vet er at jeg gjerne vil at det skal være vann og fin natur i nærheten. Men ellers enn det har jeg ikke peiling. Burde kanskje bestemme meg snart for vi skal jo gifte oss neste sommer, og lokaler begynner å bli booket allerede..! 

Hvordan traff du Per Fredrik?
– Vi møttes under innspillingen til Gullsnutten i desember 2014. Husker jeg ble helt betatt av han. Altså, har var jo bare helt amazing og virkelig drømmemannen! 

 

Jeg lurer på om det er noe lurt å kjøpe sånn svart ansiktsmaske for å få bort hudormer på ebay? Har hørt at mange kjøper de der. Men samtidig vet jeg at det ikke er noe lurt å kjøpe sminke og hudbehandliger der osv… Gidder liksom ikke å bruke flere hundre kroner på de.
– Jeg har kjøpt litt forskjellige hudprodukter fra eBay selv, og har ikke hatt noen dårlige opplevelser. MEN, jeg har hørt helt ekstremt mange skrekkhistorier, og produktene fra Kina som selges på eBay er ofte falske eller så er de laget på utrolig uhygieniske steder. Etter at jeg fant ut dette sluttet jeg å bruke produktene jeg kjøpte på ebay, og jeg vil mye heller anbefale deg å kjøpe fra norske nettsteder som selger trygg sminke. Det er sykt kjedelig å utvikle hudproblemer fordi man skulle spare noen kroner på eBay sminke / hudpleie..! 

Hva skjer med at bloggingen din er blitt så ekstremt periodisk?!?
– De siste to-tre månedene har jeg slitt veldig mye psykisk og på en måte gått litt på veggen, og derfor har jeg ikke klart å blogge så mye som jeg har ønsket. Jeg jobber veldig hardt med meg selv og prøver hele tiden å finne ut hvorfor det har blitt som det har blitt, og hvordan jeg kan komme tilbake til normalt igjen. Har så ekstremt lyst til å blogge tre ganger hver dag igjen, og bare ha det gøy med det slik jeg hadde før.

 

Hvilken foundation bruker du ?
– Jeg har en god stund nå brukt en fra Dior. Den er perfekt nå på vinteren / våren der huden er tørr, og man trenger en foundation som ikke matter helt ned. Den dekker sykt bra, og gir skikkelig sånn photoshop hud. Hehe! Har også fått sykt mye bedre hud etter at jeg begynte med denne foundation. Har praktisk talt ingen kviser lengre, og omg jeg hadde mange før.. Selve huden min har også blitt mye mindre tørr, og ja, den er bare amazing! Foundation jeg bruker finner du HER

 

VINNER AV FACEBOOK-KONKURRANSE – På facebook har jeg den siste uken hatt konkurranse der man kunne vinne et stort påskeegg med sminke og godteri. Vinneren ble Hanne Fjellandsbø, gratulerer!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

20 kommentarer
    1. Kunne du tenkt deg og få hunden deres såpass lydig at dere kunne tatt ned henne i bryllupet og hatt en kurv med ringene deres i? Sånn at når dere skal gi hverandre ri Gene så kommer hun løpende opp kirke gulvet med kurven i munn og gir dere boksen med ringene?,

    2. Hvorfor liner du utenfor leppene dine? Ser du gjør det i ny og ne slik som på det første bilde i innlegget her? Hva er vitsen med å fylle leppene ds?

    3. Jeg forstår ikke hvorfor det er så viktig for deg å klare å blogge tre ganger daglig. Kvalitet forran kvantitet, tenker nå jeg – og sist men ikke minst; helsa forran prestasjon.
      Å kunne blogge to ganger om dagen (morgen/ettermiddag eller kveld) er mer enn nok. Ikke bare poste for å poste.
      Ta vare på deg selv! Klem 🙂

    4. siden du sier at du har slitt litt psykisk i det siste så hadde det vært litt «gøy» om du hadde skrevet litt mer om det på bloggen din, fordi nå så virker det som om du er glad hele tiden og at alt er helt perfekt i livet ditt. Elsker bloggen din men syns bare at det hadde vært litt gøy om man får se forskjellige sider av deg

    5. Er per Fredrik støttene? Hva sier han om dine «psykiske problemer»?
      Snakker dere ofte om problemer ?

    6. Jeg skjønner heller ikke dette “jaget” etter å blogge tre ganger for dagen, når dette så tydelig går utover kvaliteten. Hva med å heller blogge 1-2 ganger daglig med godt innhold, jobbe med skriftspråket ditt og dermed øke kvaliteten på bloggen din betraktelig 🙂

    7. Hei.
      Har lest bloggen din i flere år nå, og dette begynner å bli mer som en «inspirasjonsblogg.»
      Du skriver aldri om det som faktisk er livet ditt, alle bildene dine skal alltid være perfekte med den perfekte sminken og klær.
      Når du er syk er ikke jeg intressert i å se et gammelt bilde fra forrige måned. Du har fortsatt mye å lære etter 8 år.
      Ta Sophie Elise, hun er en ekte blogger som skriver om livet sitt.
      Du får alt til å virke ut som alt er perfekt når ingen kan ha så perfekt liv.
      Det som holder lesere er at du faktisk åpner deg helt for leserene dine, noe du ikke gjør.
      Liker bloggen din, men bryr meg faktisk ikke at du ikke skriver 2-3 innlegg til dagen for når du gjør det så skriver du bare om tull og ting du har skrevet om 5 ganger før.. man blir lei av de typiske «beauty tipsene» dine som er helt vanlige ting alle gjør.
      Prøv å gi litt mer av deg selv, eller kanskje litt mindre heter det vell.

    8. Jeg syns folk skal roe litt ned på det «perfekte liv» pratet. Stina har et fint liv som hun er fornøyd med. Hva vet vel dere? Kanskje hun rett og slett sjeldent har problemer å skrive om? Dere vet så lite! Om dere ikke liker det hun skriver så hvorfor i all verden gidder dere å lese? Jeg syns Stians blogger er mye mer inspirerende å lese en de klassiske «Jeg har det så vanskelig nå, herregud dere må støtte meg» bloggene.
      Stå på Stina, du er super<3

    9. Jeg lurer på om du syntes det gjorde vondt å begynne med tamponger. Jeg synes det gjø kjempevondt å ta den ut, men mange sier at det ikke er noe problem.
      Noen råd?

    10. Kå syns du om det som foregår blant dine kollega akkoratt nå? Då tenke eg på dei så drive «clickbait» å Kristin å Dennis?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg