Mine 10 mest leste innlegg i 2016

Så langt i 2016 har jeg skrevet 527 antall innlegg. Dette har vært innlegg om alt fra hverdag, antrekk, beauty hacks og til mine tanker om kosmetiske inngrep. Nå tenkte jeg å vise dere de 10 mest leste innleggene så langt i år.

 

“Har bunaden blitt et symbol på penger?”

“Etter 3 år har jeg endelig fått svaret!”   

“Overraskelsebryllup for Staysman”

“Absurde ting jenter gjør for utseendet”

“Skal undertøy være sånn?”

 

“12 Problemer jenter har om sommeren”

“Det ingen fortalte deg om plastisk kirurgi”

“Stina tester: Korsett”

“10 Problemer brunetter har”

“Jeg gikk på barbiedop”

 

Så dette var 2016 mest leste innlegg, i tilfeldig rekkefølge. Kanskje er det noen av innleggene du ikke har lest, så da kan du jo kose deg med litt fredagslesing!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg