Når vil vi ha barn? Farmen Kjendis på tv? Villa-port til 100k? Parajumper? ++ Ukens spørsmål #265

annonse – stinalashes, lyko

Når er det første episode av farmen Kjendis kommer?
– Har ikke lov til å dele eksakt dato, men det begynner på nyåret.

Kommer det jule housetour på YouTube?
– Planen var egentlig å lage housetour av julehuset vårt i år. Men jeg var syk de dagene som jeg hadde ledig tid til det, så det kommer dessverre ikke. Men jeg har lagt ut masse innlegg med bilder av hvert eneste rom: soverommet, kjøkkenet, stua, sminkerommet, juletreet, utendørs. Så dere kan jo ta en titt på de! Nå har vi faktisk begynt å ta ned pynten, og det er kun juletrærne og pynten ute som gjenstår.

Hvor har dere kjøpt porten? Syns den ble så fin! Og hva kostet den?
– Bestilte fra Lauritzen i Stokke / Garda Sikring. Siden vi ville ha navn på den, og den er elektrisk kostet det en del ekstra, tror den endte på rundt 110’000,- kr.

Hva syns du om Parajumper jakker?
– Jeg tenker at det er ikke noe vits i å kjøpe jakker med ekte pels, når man heller kan kjøpe fuskepels jakker. Føler vi har kommet såpass langt i 2019 at det burde være en selvfølge at man ikke kjøper pelsjakker.

 

Er du fornøyd med kroppen din? Hva liker du minst / best?
– Skulle gjerne vært litt bedre trent, ellers enn det er jeg veldig fornøyd. Liker best at jeg er naturlig curvy, uten å måtte ta operasjoner hverken i puppene, rumpa, midjen eller hoftene, hehe! Det jeg liker minst er at huden min er et evig prosjekt med tørr hud og kvisete hud, så jeg må alltid bruke masse produkter for å holde den i sjakk.

Hvilken farge er ditt naturlige hår?
– Mørk mørk brun. Så nå som jeg har helt svart hår får jeg synlig ettervekst dersom jeg står ute i sola liksom. Ellers enn det syns ikke etterveksten så veldig godt.

Hva bruker du for å dekke over kviser? Du sier du har kviser, men kan ikke se noen på deg?
– Jeg har ofte kviser (spesielt under mensenuka..), men de blir nærmeste usynlige fordi jeg bruker riktige produkter. Etter at jeg har påført primer bruker jeg alltid DENNE concealeren fra NYX til å dekke over alle kviser, også påfører jeg foundation etterpå. Da blir de basically usynlige. Helt amazing.

 

Hvordan går det med Chloe?
– Hun går det supert med! Akkurat nå ligger hun i fortet sitt i sofaen og sover. Hun elsker å flytte på putene så det blir et lite fort. Hehe! Hun har fått så mye fint i julen, men er nok litt sur for at det ikke kalenderpakker hver morgen lengre!

Når tenker dere å få barn?
– Jeg blir 27 i februar, og trodde at jeg skulle være litt mer klar for å få barn innen nå. Men noooope. Jeg kjenner at jeg virkelig ikke er interessert i å få barn på noen år for å si det sånn. Har snakket med så mange småbarnsforeldre nå i desember og er ikke klar for at barn skal bare ta over hele livet mitt, og jeg aldri har tid til de tingene jeg liker. Er altfor fokusert på karriere og mine drømmer til å ha tid og ork til masse kids nå. Gjennomsnittsalderen i Norge for førstegangsfødende er jo rett over 30 år, så det er jo ikke akkurat noe hastverk enda.

 

Blir det noe rabatt på StinaLashes vippene snart?
– Ja, nå har jeg nettopp satt de til hele 50% rabatt siden det er romjul! Rabatten varer kun ut året, så det er ikke lenge igjen! Det er også gratis frakt hvis du handler over 500,- kr. Handle på stinalashes.no

Hvordan endte du opp i Sandefjord? Er familien din derfra eller?
– Jeg er egentlig fra Hokksund og det meste av min familie bor i områdene rundt der. Flyttet til Oslo da jeg var cirka 20 år, og da Per Fredrik og jeg ble sammen ville vi kjøpe hus og endte opp i Sandefjord siden han er derfra og all familien hans bor der. Selv ville jeg aldri flyttet tilbake til Hokksund, og jeg var lei all støy og kaos i Oslo, så da passet det perfekt å flytte til Sandefjord.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

2 kommentarer
    1. Hvis man spiser kjøtt hver dag, men er veldig stolt over at man ikke har en pelsjakke, da er man veldig nørd. Sier ikke at du er/gjør det, var bare sånn generelt❤️ Helt enig med deg når det gjelder pels, det burde absolutt være en selvfølge at man ikke kjøper pelsjakker! Den kjolen er forresten helt nydelig på deg, du kler rødt😻

    2. Hurrah for what you said about real fur!! I totally, absolutely agree!
      Funny question: Do you see colorful dreams? Or are they in black and white?
      (I see vivid colours in my dreams and I thought everyone does, but my man says he doesn’t see any colours. Only black and white or kinda “colorless” dreams.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg