Kakao-Bar på kjøkkenet!

annonse – kremmerhuset

Nå har vi pyntet nesten hele huset ferdig til jul, og jeg har så mye fint å vise dere! Siden vi har veldig mye julepynt, er det bare å dele opp delene i huset til flere innlegg. Så får jeg vist dere hver del av huset skikkelig. Vi kan jo starte med kakao-baren på kjøkkenet!

Dette er tredje året jeg har det, og det blir enda større og mer koselig for hvert år. I vinduskarmen står alt man trenger for en varm og god drink. Kakao pulver i flere smaker, julete, julekaffe, sjokoladekuler, mandariner, pepperkaker, marshmallow og mange forskjellige morsomme julekopper.

Vi har også opp en rød snor som vi fester julekort vi får på. Har hengt opp noen av de fineste vi fikk i fjor av venner, familie og fans (postboks 1532, 3206 sandefjord om du vil sende).

Det er så koselig med julekort! Vi sender jo det selv til venner og familie hvert år, og i år blir 4. året på rad vi gjør det. Vi får masse kort tilbake, og det er så koselig!

Disse lekre koppene får du tak i HER. De kommer i sett, og er perfekt å gi bort i både julegave til noen du er glad i, og kjøpe til deg selv for å nyte masse kakao i hele juletiden!

Gavepose sett med marshmallow og kakao finner du HER. Sett gjerne sammen gavepose settet og koppene, så har du en julegave noen du er glad i kommer til å sette stor pris på!

Har også hengt opp noen julekuler i snoren i år. Syns det ble så fint! Bambie julekulen finner du HER, og HER finner du alle julekuler fra Kremmerhuset. De har så mye lekkert i år som du bør sjekke ut!

Gleder meg masse til å kose meg med deilige godsaker fra denne kakao-baren mens jeg sitter og jobber. Den er jo bare noen få meter unna der jeg sitter og jobber, så jeg kommer nok til å hente mye kakao og pepperkaker der i juletiden. Hehe!

6 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på en ting: det er lenge siden at du har laget en video. Når skal du lage en video på YouTube?
      Du en en flink blogger og flink på YouTube MHV Sigrid andrea remens alseth

    2. Hvorfor pynter du til jul i november? Julen er i desember. Skal du feire 17.mai og påsken i morgen da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg