Slik er soverommet pyntet til jul!

Nå er det et par uker siden vi pyntet huset til jul, og jeg har jo vist dere hvordan vi har pyntet juletreet, stua, kjøkkenet og sminkerommet. Nå er det på høy tid å vise dere hvordan vi har pyntet soverommet! Jeg elsker å pynte opp skikkelig på soverommet med juletre, dynetrekk med julemønster og små julefigurer.

På hver side av senga henger strømpene våre klare til julaften. Jeg kjøpte min i Dublin for et par år siden. Hvor sykt fin er ikke den? Elsker at de små bjellene lager lyd hver gang jeg kommer borti den, hehe!

Elsker juletreet på soverommet vårt! Det er så koselig når det lyser om kvelden og vi ser på tv i senga!

Det er så deilig å våkne her hver dag, se ut mot havet og se på juletreet! Føler meg så heldig!

Hvor fint er ikke dette sengetrekket? Kjøpte det på Primark da vi var på Gran Canaria!

Kjenner jeg gleder meg til snøen kommer tilbake og det er snø utover mot havet. Det er så lekkert! Ah, julen er virkelig en magisk tid! I år skal den nytes ekstra mye!

1 kommentar
    1. Så utrolig fint det ble <3 huset deres har blitt helt nydelig til jul 🙂 ønsker deg og Per Fredrik en fin førjulstid, kos dere masse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg