Slik er sminkerommet pyntet til jul!

Nå er endelig kontoret / sminkerommet mitt ferdig pyntet til jul, og det har blitt så fint der! Jeg har gått for skikkelig rosa candyland tema, med pepperkakemenn, rosa julekuler, godterihus og masse rosa overalt! Dette er jo et av rommene i huset som kun er “mine”, så her gikk jeg virkelig all-in med rosa. Hehe!

Hvor cute er ikke dette lille juletreet? Syns det ble så fint med masse rosa julekuler, ispinner, pepperkakehus og cotton candy maskiner. Under treet har jeg lagt masse bomull så de stygge benene ikke skal synes. Fungerer helt supert!

På denne veggen har jeg ting som inspirer meg og gjør meg glad. Kort fra venner, champagne flaske jeg åpnet da jeg nådde et mål, Barbie (haha), 50k abonnenter plaque, familiebilde og masse fine ting!

Elsker denne nøtteknekkeren! Kjøpte den for 2 år siden da jeg var i Dublin med Per Fredrik!

Disse klistremerkene til vinduet er bare så søte! De passer perfekt inn i candy land teamet mitt!

Ble det ikke fint? Føler dette kontoret / sminkerommet er så “meg” nå. Hehe!

2 kommentarer
    1. Hvordan kamera er det du bruker?? Ser du bruker sånn «selvutløser» knapp på bildene ! Skulle så gjerne hatt sånn jeg og ! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg