5 ting du kan spise til frokost og lunsj – Hjemmekontor!

Jeg har hatt hjemmekontor siden jeg startet å blogge på heltid i slutten av 2014. En av tingene jeg alltid har elsket med å ha hjemmekontor, er at jeg kan gjøre litt ekstra ut av både frokosten og lunsjen. Noe jeg ikke ville kunnet gjort dersom jeg jobbet på et vanlig kontor. Da hadde det blitt til at jeg hadde kastet i meg noe raskt og morgenen til frokost, også hva enn kantina hadde til lunsj.

Men når man jobber hjemmefra kan man lage hva enn man vil til både frokost og lunsj. Jeg elsker å lage skikkelige måltider som gir et lite høydepunkt midt i jobbdagen, og som i tillegg er sunt. For ja, det er noe som er fint med å styre sine egne måltider: man kan spise skikkelig sunt og godt!

 

Så for dere som har hjemmekontor; hvorfor ikke prøve ut noen av disse 5 rettene?

Proteinrike havrepannekaker uten sukker! – Klikk deg inn HER!

 

Quinoasalat med edamame

(denne spiser jeg basically hver eneste dag, og har gjort det siden i sommer. den er så sykt god!) 

Klikk deg inn HER

 

Tunfisk og avokado – Klikk deg inn HER.

 

Vegetarburger med digg tilbehør! – Klikk deg inn HER

 

Proteinrik salat med reker og avokado! – Klikk deg inn HER.

 

Håper du fant noe nytt og spennende du kan spise til frokost og lunsj når du har hjemmekontor 😍

2 kommentarer
    1. Takk for tips og oppskrifter😊 Alltid gøy å prøve nye ting, også kan man jo lage slik mat i helgene hvis man ikke har hjemmekontor 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg