Vegetarburger med digg tilbehør!

I det siste har jeg begynt å spise mer plantebasert og kutte ned på kjøttinntaket. Så derfor prøvde jeg vegetarburger, og herregud dere; det smakte så digg! Jeg har fått helt dilla!

Burgeren er fra Hoff og heter “Vegetarburger med tomat og ost”. Den er laget av poteter, linser, soltørkede tomater og ost. Man slenger den inn i ovnen i 15 minutter, også har man en digg burger. Jeg elsker å spise burgere uten brødet, og heller slenge på ekstra masse grønnsaker. Så her kan dere få min favoritt! Dette er superlett å lage og det tar heller ikke lang tid!

Dette trenger du:

(1 porsjon)

1 Hoff vegetarburger

2 ss Kesam mager

1/2 Pose frosne aspargesbønner

1/4 Pose frosne edamamebønner (ferdig skrellet)

Syltet rødløk (oppskrift HER)

Salt, pepper, chillipulver

Olje til steking

Dette gjør du:

Stek burgeren i ovnen som anvist

Ha aspargesbønner, edamame og litt olje i en stekepanne og stek på medium varme. Smak til med salt, pepper og chillipulver.

Bland kesam med pepper og chillipulver.

Ha alt på tallerken, og husk den syltede rødløken.

Håper du fikk lyst til å teste ut dette selv!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg