I forrige uke var jeg hjemme hos foreldrene mine for å hente en del gamle ting. Ting som det ligger mye minner bak, og som jeg syns er koselig å ha liggende på loftet her hjemme så jeg kan mimre iblant.
For å hente tingene måtte jeg se igjennom veldig mange gamle ting, og det var så rart. Det er merkelig hvor mye minner og følelser det bringer tilbake når man ser igjennom gamle ting.
Siden jeg først var på mimrestien tok jeg meg en tur rundt i nabolaget for å se hvordan ting så ut nå. Jeg har nesten ikke vært rundt der etter at jeg flyttet for 4 år siden. De siste årene jeg bodde hjemme pendlet jeg mye og var nesten ikke rundt i Hokksund, så det er mange år siden jeg har vært rundt der. Mye hadde forandret seg, men det var også mye som var helt likt. Det var rart å kjøre forbi husene jeg har gått forbi tusenvis av ganger på vei hjem fra skolen.
Det siste stedet jeg kjørte innom var ved en skog som ligger ved foreldrene mine. Der er det helt magisk vakkert, med både fossefall og skog. Da jeg var yngre gikk jeg dit ofte. Det var stedet jeg gikk når jeg trengte å være alene og tenke. Ungdomstiden kan være vanskelig for mange, og min var intet unntak. Så det ble mange turer dit.
Jeg har vel ikke gått ned dit på sikkert 10 år, og når jeg gikk dit kjente jeg bare en strøm av gamle følelser dukke opp. Jeg husket plutselig hvordan ungdomstiden faktisk var, og hvor mye dritt jeg gikk igjennom. Det var rart og litt vondt å gå dit, men det er så deilig å vite at ting ordnet seg så bra for meg. Nå lever jeg jo et drømmeliv som jeg aldri hadde trodd at jeg noensinne skulle få, og jeg føler meg så heldig. Noen ganger er det deilig å minne seg selv på hvor langt man faktisk har kommet.
Kjøleskapet – Jeg må alltid ha alt stående helt perfekt på rad og rekke i kjøleskapet. Her snakker vi etikettene stående frem, alt i perfekt linjer, og ingenting ligger tilfeldig rundt. Jeg får helt fnatt hvis kjøleskapet plutselig blir stappet fullt av masse mat uten at det blir satt riktig inn. Mulig jeg har et snev av ocd..
Tid – Jeg har blitt så dårlig på det å beregne tid og jeg som alltid var 15 minutter for tidlig til avtaler, er derimot alltid 5 minutter for sen til ting. Tror det kan være fordi jeg har fått bil, for da tenker jeg at jeg bare kjører inn tiden, også glemmer jeg hvor lang tid det tar å parkere. Når jeg tok kollektivt visste jeg at det kunne bli forsinket så da var jeg heller alltid litt ekstra tidlig ute.
Sofaen – Om jeg setter meg ned på sofaen for å spise frokost eller lunsj kan du banne på at jeg sovner. Hver eneste gang jeg setter meg ned der for å spise blir jeg bare trøttere og trøttere, og vips så har det gått 2 timer og jeg våkner opp helt i tåka. Det sykeste er at jeg nesten aldri er trøtt når jeg setter meg ned der engang. Jeg kan være helt våken og opplagt, men om jeg setter meg ned der kan du banne på at jeg sovner.
Mail – Jeg er typ verdens dårligste til å svare på mail. Hvilket er veldig dumt i min bransje, da ekstremt store deler av jobben min er å snakke med kunder og nettverk. Men jeg får så mange mail hver dag at det ender opp med å bli et evig kaos jeg aldri kommer meg a jour med..
I siste liten – Helt siden jeg var liten har jeg vært en “i siste liten” type person. Jeg prokrastinerer helt til jeg er nødt til å faktisk gjøre det, og da gjør jeg ting unna i en fei. Sånn som dette innlegget burde jeg jo skrevet mye tidligere i dag, men neida, nå er klokke snart 21 og jeg blogger.. Jeg må ta et anti-prokrastineringskurs eller noe, for dette er så kjipt!
Endelig er mai her, og for å være ærlig kom det skikkelig brått på meg. Jeg var hos foreldrene mine for bare en uke siden, og der var det fortsatt rester fra snøhaugene igjen. Så jeg tenkte at mai var laaaangt unna. På søndag ble det snakk om at mandag var inneklemt dag og jeg kunne virkelig ikke skjønne hvorfor, helt til Per Fredrik sa at det var 1 mai på tirsdag. Altså, hva??
I mitt hode er det fortsatt en måned igjen til mai, haha! Våren har jo bare rukket å være her i et par uker så dette er så rart! Men jeg kan jo ikke klage. Mai er en nydelig måned med hvitveis overalt, russ, 17 mai feiring og mye bra. Jeg gleder meg til denne måneden og dette er hva jeg skal gjøre:
17 Mai – I år skal vi feire 17 mai i Tønsberg og det gleder jeg meg skikkelig til. Jeg har ikke feiret der før, men jeg tror det blir bra! Så lenge jeg er med Per Fredrik har jeg det uansett alltid gøy. Hehe!
Hageprosjektet – Så langt har jeg bare kunne gjort de kjedelige tingene i hagen som å fjerne løv, rense opp i bedene og legge stein rundt de. Men, nå er det endelig varmt nok ute til at jeg kan begynne å plante blomster rundt i hagen og på verandaen. Det blir gøy! Gleder meg skikkelig til å komme igang med den morsomme delen av prosjektet. Er dog ikke 100% ferdig med alt det kjedelige, men det får jeg gjøre litt innimellom.
Back to business – Det er ingen hemmelighet at de siste månedene har vært fylt av mye utbrenthet, sykdom, vinterdepresjon og generelt utmattelse. Nå føler jeg meg endelig fin i formen både i kroppen og i hodet igjen, og jeg er klar til å komme ordentlig tilbake til bloggjobb. Jeg gleder meg til å være 100% tilbake igjen og føle at jeg gjør en bra jobb!
Sporty – Nå som kroppen endelig er frisk igjen har jeg begynt å trene en del, og jeg gleder meg til å bruke denne måneden til å komme i enda bedre form. I dag trosset jeg regnværet og gikk en times lang powerwalk med Per Fredrik og Chloe. Så friskt og deilig!
Sunne oppskrifter – Fremover vil jeg teste ut en god del nye sunne oppskrifter. Jeg har lagt om til et veldig sunt kosthold nå, og da er det viktig å finne gode oppskrifter så jeg kan spise mat som er god og sunn. Hadde aldri klart å spise sunt om jeg bare kunne spist kylling og brokkoli.. Blæh! Deilig salater med frukt, bær og reker derimot.. Det kan jeg like!
Grille – Denne måneden skal det grilles! Per Fredrik og jeg har allerede grillet en god del ganger, og det skal vi uten tvil fortsette med. Nå blir det varmere og varmere fremover, så vi kan kose oss ekstra mye utendørs. Det er ingenting som slår det å grille ute til lunsj.
Søvn – På tide å komme inn i skikkelig gode døgnrytmer igjen, og fremover er målet å stå opp 06:30 hver dag. Føler meg alltid så mye bedre når jeg står opp tidlig, også er det noe med utsagnet “the early bird catches the worm”. Står man opp grytidlig får man gjort så mye mer, og man får virkelig fullt utnytte av dagen. De dagene jeg står opp sent slår panikken fort inn fordi jeg føler dagen har flydd avgårde før jeg har stått opp. Haha!
Header – Nå har jeg hatt headeren på bloggen helt siden i sommer, og det er virkelig på tide å bytte den ut. Nå som det begynner å blomstre ute har jeg lyst til å gjøre en photoshoot med masse blomster og noen fine plagg og lage en ny header.
Lese – Nå er det altfor lenge siden jeg har hørt på business bøker, så det må jeg ta opp igjen. Fremover blir det lydbok hver gang jeg kjører bil. Har lært så mye om økonomi etter at jeg begynte å lese de bøkene at det er helt vilt.
Detox – Nå trengs det en detox her i huset. Det er altfor mye rot overalt, og jeg blir litt smågal av det. I går startet jeg med kjøkkenet, og jeg fjernet absolutt alt av ting som står på kjøkkenbenken, så nå er det kun krydderurter igjen i vinduet. Syns det er så deilig å gå inn på en helt clean kjøkken uten masse pynt og rot. Pynt blir dessverre altfor fort rot når man har for mye av det. Minimalisme er nøkkelen til ryddighet i livet mitt.
En ting jeg ofte får spørsmål om, og som det ofte spekuleres i, er hvorfor bloggen min er så overfladisk. Er livet mitt så rosa som jeg forteller at det er? Er jeg et overfladisk menneske som aldri tenker på dypere ting, og som bare vimser rundt?
Denne bloggen er en gjenspeiling av mitt liv og min hverdag, og mine tanker og meninger. Jeg deler veldig mye her på bloggen, men jeg deler absolutt ikke alt. Jeg har i alle år prøvd å bygge opp et rosa univers du kan gå inn i som en pause fra hverdagens stress og bekymringer. Her på bloggen deler jeg de positive tingene som gjør meg glad, og som forhåpentligvis gjør deg glad.
Det er så mye dritt som skjer i verden med krig, folk som sulter, hunder som tortureres, familie som dør, sykdom, drama og mye mer. Jeg tror vi alle har problemer i livene våres, enten om det er et familiemedlem som er sykt eller man har en jobb man hater. Vi har alle noe i livene våres som bekymrer oss.
Jeg har de siste årene gått igjennom mye som jeg ikke har fortalt om her på bloggen. Mye av det som har angått meg har jeg fortalt om, men det som har angått andre rundt meg har jeg ikke sagt noe om for å skåne de og fordi jeg ikke ønsker å ha et slikt fokus her på bloggen.
Jeg er en person som liker å fokusere på de positive tingene i livet. Jeg har alltid vært sånn, og etter at jeg ble sammen med Per Fredrik har jeg blitt enda flinkere til å fokusere på de gode i livet og ikke det negative. Det å fokusere på de positive tingene har gjort meg mye mer lykkelig og lettere til sinns, og det er derfor fokuset her på bloggen er slik som det er.
Om jeg skulle skrevet om alle negative ting som skjer både i livet mitt og i verden hadde denne bloggen blitt veldig mørk og trist, og det er ingen som ville følt seg noe bra av å lese den, og jeg ville følt meg trist over å skrive den.
Derfor har jeg heller ønsket å gjøre bloggen til en overfladisk rosaboble, hvor man kan bare lukke ute verden i noen minutter hver dag og bli inspirert til å fokusere på gode tingene livet har å by på 💗
I dag er det et gigantisk vårsalg hos Nelly med opptil 80% rabatt. Her snakker vi over 1000 plagg med sinnsyke rabatter! Her kan du virkelig fylle opp vårgarderoben til en utrolig billig penge! Jeg har plukket ut noen favoritter jeg vil dele med dere, noen av plaggene har dere sett mye her på bloggen og de er store favoritter som jeg elsker å bruke.
Den burgunder fargede kjolen har jeg fått så mye komplimenter på og jeg skjønner virkelig hvorfor, for den er jo så fin! Den bruke jakken i midten er uten tvil min favoritt jakke, og den bruker jeg nesten hver dag. Haha! Den gule genseren får jeg alltid drøssevis av spørsmål hvor er fra, så now you know. Den er også på hele 60% rabatt nå, så det er helt vilt!
I dag har jeg testet noe jeg aldri har prøvd før, nemlig å så mine egne krydderurter. Dere som har lest bloggen min en god stund vet jo at jeg elsker å ha krydderurter stående på kjøkkenet, og jeg bruker mye ferske urter i maten jeg lager.
Det gir det lille ekstra til maten, også får jeg mye mer lyst til å lage spennende mat når det står spennende urter på benken.
I dag var jeg innom Plantasjen en tur og fikk lyst til å teste ut det å så egne krydderurter. Så jeg kjøpte inn en del forskjellige poser med noen av mine favoritter og noen som jeg syns var spennende som hvitløksgressløk. Frøposene var veldig billige, og de fleste kostet 19 og 29. Så om du får lyst til å teste dette ut selv kan du gjøre det for en billig penge!
Jeg kjøpte også såjord, stikketiketter og minidrivhus. Minidrivhus er genialt å sette i vinduskarmen på et rom som man ikke bruker. Vi bruker ikke lagerrommet til så mye så der blir vinduskarmen flittig brukt.
Jeg googlet meg frem til en del videoer som viste hvordan man skulle så. Det jeg lærte var at man skulle legge et godt lag med jord i beholderen, spraye over med vann så jorden blir veldig fuktig også strør man over frøene.
Jeg strødde frøene i striper bortover og viste hvor stripen gikk ved å bruke stikketiketten. Da markerte jeg også hva det er som kommer opp på det enkelte stedet. Det er smart å gjøre, for det er mye som ser veldig likt ut i starten.
Det er smart å beholde posene med infoen til urtene på, så man vet når man kan plante de ute og hvor lang tid det tar før man kan høste inn urtene. På de urtene jeg valgte tok det alt fra 40-120 dager før man kunne høste. Så det blir ikke klart til middag for å si det sånn. Haha! Her må man smøre seg med tålmodighet.
Gleder meg veldig til å se hvordan disse kommer til å vokse opp, og om det i det hele tatt blir en suksess. Har prøvd å si litt ting før, men har glemt å vanne og gitt opp halvveis, men nå går jeg all in med mange urter så nå får vi krysse fingrene for at det skal funke! Er jeg heldig har jeg flere av urtene i mange år.
Tidligere denne uka var jeg rundt i Vestfold og så på bryllupslokaler sammen med bryllupsplanleggeren min. Vi så på fire forskjellige steder, og jeg ble helt forelsket i det ene stedet. Hvis du vil se hvor vi kanskje skal gifte oss må du sjekke ut videoen under!
Husk å abonnere på YouTube kanalen min for å få med deg alle videoene jeg legger ut! Trygg også på bjellen for å få varsel hver gang jeg legger ut en ny video.
Er du den som gjør husarbeid eller deler dere på det? – Vi har vaskehjelp som går over huset skikkelig og vasker alt hver 14. dag. Ellers enn det fordeler vi alt som må gjøres, og vi har faste oppgaver som vi gjør og som vi har fordelt så det blir rettferdig.
Er det sant at du er tremeningen til Sophie Elise? – Hehe, nei! Aner ikke helt hvor den der kommer fra, men har blitt spurt om det mye i det siste. Av det jeg vet er vi ikke i familie, men vi er venninner og hun er en skikkelig god jente!
Øvde du mye til prøver da du gikk på skolen? – Jeg var den type elev som nesten aldri øvde på prøver eller gjorde lekser. På ungdomsskolen gjorde jeg halvveis det jeg måtte, og på VGS gjorde jeg som regel innleveringene kvelden i forveien. Skulle vi ha en prøve øvde jeg bare i friminuttet før prøven. Men jeg fulgte veldig godt med i selve timen, og hørte godt etter hva læreren lærte bort, så det reddet jeg meg veldig inn på. Fikk som regel 4-5 i de fleste fag på VGS, men unntak av naturfag for der fikk jeg 2-3. Jeg skjønner virkelig ikke naturfag what so ever.. Haha!
Hvilket dyr liker du minst? – Fugler. Jeg er livredd for nesten alle fugler, og jeg hater duer og måker. De er sykt skumle. Duer er jo rotter med vinger og bærer med seg så ekstremt mange sykdommer at jeg grøsser bare av å tenke på det. Syns sånne små fugler er søte da, men kun hvis det er et vindu mellom oss. Haha!
Skal du være med på bloggerne? – Ja! Det ble offentliggjort på fredag, så nå kan jeg endelig snakke om det. Vi holder på å filme den sesongen jeg er med i nå, også kommer den til høsten.
Når dere får barn, hva er topp 1 på guttenavn og jentenavn? – Har faktisk ingen anelse. Har aldri tenkt noe særlig på barnenavn, så der har jeg en stor oppgave den dagen jeg blir gravid.
Hvor mye penger blir du å bruke på hagen din? – Det kommer veldig ann på hvor mange av prosjektene jeg kommer til å gjøre. Jeg har jo tenkt til å gjøre det mange bruker åresvis på, på en sesong. Hageting er jo veldig dyrt, så det er jo en grunn til at mange bruker åresvis på det, for å fordele utgiftene litt. Men sist jeg regnet på det ble det cirka 30’000-40’000,- kr. Så det er ekstremt mye. Men det er jo ikke sikkert jeg rekker å gjøre absolutt alt jeg tenker å gjøre, så vi får se hvor jeg ender. Heldigvis er det jo blomster, potter, møbler og utstyr jeg kommer til å ha i mange år, så det er ikke sååå ille om man tenker på det sånn. Hehe!
Når begynner Bloggerne sesongen du skal være med på? – Den begynner til høsten. Er ikke helt sikker på hvilken måned / dato det blir, men det får dere vite nærmere. Gleder meg så ekstremt mye til å la dere få se mer av hva som skjer “bak” bloggen og i livet mitt.
Bruker du å veie deg? – Jeg veier meg en gang iblant bare for å se hvor jeg ligger ann. Den vekten jeg bruker viser også fettprosenten, så hvis jeg trener styrke og går opp i vekt ser jeg om det er fett / muskler jeg har lagt på meg. Egentlig veldig smart når man trener, for kg i seg selv gir ikke alltid et godt inntrykk av hva sannheten er. Vekten jeg bruker er forresten fra Fitbit så den kobler seg automatisk sammen med treningsklokken og appen så jeg får tallene inn der. Vekten finner du HER.
Er det stor aldersforskjell på deg og Per Fredrik? – Nei, det er bare 6,5 år. For min del er det perfekt aldersforskjell egentlig. Det viktigste er uansett at vi er på samme stadie i livet.
Har du noen gang tenkt på å flytte fra der du bor til en stor by i Norge? – Før jeg flyttet til Sandefjord bodde jeg to år i Oslo, og fikk virkelig kjent på storbyfølelsen. For meg som er glad i privatliv og natur ble det ikke helt optimalt å bo i Oslo. Men jeg pendler mye frem og tilbake siden jeg liker å være der iblant. Sandefjord er det beste stedet jeg kunne bodd. Her er det et helt medium stort sentrum med alt man trenger av utesteder, butikker og restauranter, også er det nydelig natur med skog og strender. Klimaet her vi bor er også amazing og det er som regel mye varmere her enn i Oslo.
Kan du lage en what i eat in a day video? – Ja, det kan jeg lage! Har begynt med et nytt kosthold nå, så kan gjerne filme en dag snart hvor jeg viser alt jeg spiser i løpet av en dag!
Har du noengang vurdert å slutte med bloggen? – Jeg kommer fra et lite sted der det er ekstremt mye jantelov og hvis man stikker seg ut får man virkelig høre det. Så i starten da jeg blogget fikk jeg mye dritt og ble veldig usikker. Den dag i dag er jeg ekstremt glad for at jeg tenkte; fuck it og gikk min egen vei.
Hva syns Per Fredrik om at du skal være med på Bloggerne? – Da jeg ble spurt om å være med gikk vi sammen om vi begge skulle være med, og vi ble enige om hva vi ønsket å dele. Per Fredrik er verdens mest støttende kjæreste, så han er bare glad på mine vegne.
Filmer dere fortsatt til Bloggerne? Ble dere filmet når dere reiste til Spania og? – Ja vi filmer enda. Nei, da jeg dro til Gran Canaria tok jeg 100% ferie og jeg filmet ingenting til Bloggerne. I New York derimot var de med oss hele turen.
Jeg har vokst opp med å ha hund i huset, og har helt siden jeg ble født har jeg bodd med hund. Med unntak av tiden jeg bodde i Oslo og de første månedene her i Sandefjord. Så jeg har vært både med og uten hund, og jeg har ingen tvil; det er best å ha hund.
Det er ikke uten grunn at hunder er menneskets beste venn. Om du har lyst til å skaffe deg en hund bør du lese videre, for her er 7 gode grunner til at det å ha hund er helt awesome!
Alltid glad – En hund er nesten alltid glad. De eneste gangene den ikke er glad er når den passer på deg fordi nabohunden kom i nærheten. Haha! Å ha noen rundt seg som alltid er glad er viktig i mange situasjoner. Om du går igjennom noe som er tungt eller trist, eller du bare har hatt en tung dag på jobb er det så koselig å bli møtt av en superglad hund. Hver gang jeg kommer hjem etter å ha vært borte blir Chloe overlykkelig av at jeg er hjemme og hun løper rundt og koser meg halvt ihjel. Så koselig!
Sporty – Når man har hund er man nødt til å gå en del turer med den hver dag, og det er veldig bra for både helsen og psyken. Du kommer deg opp fra sofaen uansett årstid og klokkeslett, og du får beveget kroppen. Hunden er som en PT som sier; kom deg opp og ut!
Klar for barn – Å ha en hund er vel det nærmeste man kommer til å ha barn, og det er veldig bra for da får du øvd deg litt. Man lærer å ha ansvaret for noen andre, man får en kjærlighet til den lille krabaten, og i valpetiden krever hunden mye kjærlighet og trening som gjør at du blir litt ekstra klar den dagen du selv skal ha barn.
Aldri alene – Nå er jeg veldig heldig med at jeg bor sammen med forloveden min og han jobber hjemmefra, men vi er mye inne på hvert vårt kontor siden vi jobber. Da er det veldig koselig at Chloe holder meg med selskap så jeg ikke skal være så mye alene. Om du er singel eller jobber hjemmefra er det koselig med en hund som kan holde deg med selskap.
Triks – Om du skaffer en hund av en smart rase kan du lære den masse triks, og til og med begynne med agility. Chloe er en papillon, og den rasen er superkjent for å være smarte og perfekte til agility. Selv har jeg ikke helt interessen for agility. Men jeg har lært henne massevis av kommandoer så hun skjønner mye av det jeg sier. Aner ikke hvor mange kommandoer vi er oppe i nå, for der har jeg mistet tellingen, men hun kan MYE. Hehe!
Vakthund – En hund er alltid på vakt. Til og med når den sover er den på vakt for å passe på at eieren er trygg. Chloe er veldig vakthund, og jeg merker det ekstra godt de gangene Per Fredrik er på reise. Da passer hun på ekstra mye, hvilket er veldig deilig for da blir jeg ikke like redd. Nå er ikke Chloe noe farlig, men hun får sagt ifra til meg om noe er galt, og det er veldig bra.
Underholdning – En hund gjør mye rart som ofte kan være veldig underholdende. Aner ikke hvor mange ganger jeg har ledd så mye at jeg har ligget rett ut på gulvet. Hun er superlættis og hun gjør alltid et eller annet rart og morsomt!
Nå som vi har hyret en bryllupsplanlegger og vi har sett på noen lokaler, føler jeg vi virkelig endelig er igang med planleggingen av bryllupet. Frem til nå har jeg vært så usikker på hvor jeg skulle begynne og hva jeg skulle gjøre at jeg ikke har fått gjort noe som helst. Nå begynner jeg å få litt mer peiling på hvordan bryllupet kommer til å bli, og jeg kan endelig begynne å kose meg med planleggingen.
I dag har jeg tittet litt på brudekjoler på Pinterest og jeg har funnet så mange fine. Vil ikke avsløre helt enda hva slags stil jeg tenker å gå for, men det får dere vite etterhvert! Det er også veldig gøy å kunne se på hva slags blomster det skal være rundt i lokalet og i buketten.
Nå har vi også fått satt gjestelisten sånn noenlunde og vi er veldig fornøyde med hvordan den har blitt. Noe vi har lagt stor vekt på er at vi vil ha mennesker der som faktisk er mye i livene våres. Folk man ikke har sett på åresvis og som vi ikke har kontakt med er det faktisk lite grunn i å invitere.
Man er jo uansett ikke i livene til hverandre. Gjestelisten er ikke så altfor stor og det er jeg glad for. Har fått høre av de jeg kjenner som har hatt 100 stykker at det faktisk ikke er noe vits i å invitere så mange. Man rekker ikke å snakke med halvparten engang. Hehe!
Over til noe helt annet. Den siste tiden har jeg fått helt dilla på chai latte / chai te. Det er jo så sinnsykt godt! Aner ikke hvorfor, men det smaker skikkelig søtt og krydrete.
Så man trenger ikke putte oppi masse sukker eller ting som gjør den usunn. Mon tro om man kan lage chai islatte? Det må jeg sjekke ut for det hadde jo vært perfekt mot sommeren!
Søteste dekselet noensinne! 🌸PS; du finner det HER.
Hvor koselig er ikke tekoppen min forresten? Føler den er litt sånn bestemor look, bare at fargene på den gjør den passende om man er ung. Det har blitt min favoritt kopp for tiden. Hehe! Fant den for en liten stund siden i en bitteliten kaffebutikk i Bogstadveien i Oslo.
Husker ikke hva butikken heter, men de som har vært mye i Bogstadveien vet sikkert hvilken jeg mener. Der har de alltid så mange søte kopper og bokser til kaffe og kaker. Supersøt butikk!
Nå skal jeg ta meg en tur ut i hagen og shine opp litt. Det er jo mye som må gjøres nå som våren har kommet. Broren til Per Fredrik tømte nettopp garasjen for alle søppelsekkene med hageavfall som hadde samlet seg opp med løv og overflødig jord.
Aner ikke hvor mange sekker det ble totalt. Men vet at det var rundt 16 søppelsekker kun med løv. Altså, det sier jo litt om hvor mye løv det er her.. Helt sinnsykt. Så ja, her er det nok å gjøre! 🌸