80% Rabatt på Nelly!

Reklame | Nelly

I dag er det et gigantisk vårsalg hos Nelly med opptil 80% rabatt. Her snakker vi over 1000 plagg med sinnsyke rabatter! Her kan du virkelig fylle opp vårgarderoben til en utrolig billig penge! Jeg har plukket ut noen favoritter jeg vil dele med dere, noen av plaggene har dere sett mye her på bloggen og de er store favoritter som jeg elsker å bruke.

KJOLE | JAKKE | GENSER

Den burgunder fargede kjolen har jeg fått så mye komplimenter på og jeg skjønner virkelig hvorfor, for den er jo så fin! Den bruke jakken i midten er uten tvil min favoritt jakke, og den bruker jeg nesten hver dag. Haha! Den gule genseren får jeg alltid drøssevis av spørsmål hvor er fra, så now you know. Den er også på hele 60% rabatt nå, så det er helt vilt! 

 

GENSER | BLUSE | GENSER

JAKKE | KJOLE
 

BLUSE | SKO

 

TOPP | JUMPSUIT | BLUSE

4 kommentarer
    1. Hvis du bruker str X-small til small hvilken str skal du kjøpe på nett. Med tankte på om størelssene vil være forskjellige på nett eller i butikk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg