August hagetour – Stort bildedryss av eiendommen! + Dronebilder!

I går fikk jeg endelig kjøpt morelltre og plantet alle de siste plantene i hagen, og gjort de siste finpussene på drivhuset. Så nå er jeg endelig ferdig med hagen! Herregud så deilig det føles å faktisk være ferdig.

Jeg må fortsatt vedlikeholde hagen, men jeg har både vanningssystemer og andre triks, så det er minimalt med jobb. Så nå kan jeg bare nyte hagen og ikke ta i en spade på lenge, hehe!

Det har jo vært 2,5 år med planlegging, og for et år siden rev vi hele hagen og begynte å bygge den opp på nytt igjen. Så nå kjennes det så deilig ut at jeg endelig er ferdig og ikke bor midt oppi prosjekter lengre. For en følelse!

Så siden jeg ble ferdig med hagen i går passer det jo perfekt med en ny hagetour! Denne gangen tok jeg masse bilder med dronen også, sånn at dere kan få skikkelige oversiktsbilder.

Kommer en egen blomstertour om noen dager. Dette innlegget har allerede over 50 bilder, så da er det best å dele de opp, hehe!

 

ELSKER drivhuset! Det er virkelig kronen på verket i hagen!

 

Phew, om du kom deg helt ned hit; gratulerer! Hehe! Jeg føler meg som dronningen av lange bildedryss. Men det er jo så mye morsommere når det er mange bilder. Håper dere også syns det!

 

Sjekk gjerne ut de andre hagetour’ene jeg har lagt ut; April HER, Juni HER, Juli HER. Du kan også se hvordan hagen så ut før HER.

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

 

7 kommentarer
    1. Blir aldri ferdig i en hage. Har man hus og hage er det alltid noe som må ordnes, fikses og repareres.
      Anbefaler deg å lage kanter rundt bedene, så sipper du at plenen vokser inn i bedet. Granitt-steiner (avlange blokker) er f.eks. veldig fint og stabilt.

      1. Vel jeg er ferdig med plantedelen. Vedlikehold må selvfølgelig til. Make vurdert kant, men liker å ha det sånn som jeg har nå. Går heller nøye over med kantklipperen 😅

    2. nyyyydelig hage – så frodig og sykt mykje flotte planter. Du e råflink på hage, ikkje få timer du har jobbet der – FLINK!

    3. Så masse fine blomster, må lukte fantastisk der! Er tomta dere veldig skjev? Ser skikkelig slik ut ovenfra, på hekken, muren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg