Juni hagetour – Stort bildedryss av eiendommen!

I mai måned var jeg midt i prosjekter nesten hele måneden, og det er først nå at jeg har fullført de prosjektene jeg har holdt på med, og jeg kan vise dere rundt i hele hagen.

Det er fortsatt massevis av store og små prosjekter igjen. Det er jo bare verandaen og den delen av hagen med blomsterbed som er ferdig. Innkjørselen, den store jordflekken i hagen og hagen som er nesten uten blomster er fortsatt igjen, og der skal det gjøres mye!

Men først; et langt bildedryss! Prøvde å kutte ned på bildene sånn at det ikke ble altfor mange, men det ble nesten 40 bilder, så sett deg godt ned i godstolen og kos deg. Hehe!

Elsker at vi har elektrisk port. Det gjør underverker for privatliv og sikkerhet!

Hele området rundt huset er fortsatt en evig byggeplass.. Håper de snart blir ferdig, haha.

Gleder meg skikkelig til thujahekken blir helt tett og litt høyere sånn at vi slipper å se alt byggeopplegget og får litt mer privatliv!

Ah, her har det blitt så fint! Elsker hvordan blomsterbedene har blitt. Det som er morsomt er at veldig mange av plantene her kommer til å vokse seg veldig store. Men akkurat nå ser mange av de bittesmå ut, hehe!

Muren skal males grå så den blir helt jevn og fin!

Det var helt magisk å få på ferdigplen. Det er jo så lekkert! Det å titte rett på en jordhaug i nesten et år er ikke akkurat det mest inspirerende, haha!

Rhododendron blomstrer så lekkert!

Fikk med meg Per Fredrik ut så han kunne ta litt dronebilder. Er så gøy å se hvordan alt ser ut ovenfra!

Solsikkene har nettopp begynt å blomstre. Disse blir 70-100 cm og skikkelig tykke, så disse kommer til å lage en liten vegg med solsikker om litt!

Her har det kun blitt en liten kjøkkenhage, i tillegg til det som allerede er plantet inntil veggen. Her skal det skje masse spennende i løpet av sommeren!

Er så deilig å stå opp om morgenen, gå ut på verandaen og høre måkeskrik mens jeg ser ut mot havet og nyter synet av alle blomstene!

Phew, det var mange bilder. Føler fortsatt ikke at jeg har fått vist dere hele hagen sånn skikkelig. Haha! Har laget innlegg om kjøkkenhagen HER og verandaen HER. Men det kommer flere innlegg der jeg går litt nøyere igjennom hver eneste plass i hagen. Ville bare vise dere hele hagen på en og samme gang!

Klikk deg inn HER for å se april hagetour!

Bare å spørre om dere lurer på noe som helst, så skal jeg svare så godt jeg kan!

14 kommentarer
    1. Kjempe fint:-) for en stor forskjell!! Tenk så fint hvis dere endelig hadde fått malt huset litt, og beiset terassen vekk fra den brunfargen… tror det hadde blitt veldig lekkert med grå terrasse

    2. Blomstrende lekkert 🌸 FOR en jobbinnsats du har lagt ned i hagen deres 🙌🏼☀️ Blir spennende å se hva slags planer du har lagt for neste prosjekt utover sommeren. Må bare tipse deg om zpikes tape mot kvalmen din, sjekk det ut på zpikes.no om du er interessert 👍

    3. Det ble kjempe fint! Men tror du det er så lurt å poste så mange bilder av eiendommen med tanke på sikkerhet?

    4. Så flotte hage 🤩 Fekk masse god tips her 👌 Veldig kjekt og inspirerande og lesa blogginnlegget om kjøkkenhagen også. Glede meg t å se marr. 😃🌸🌱🌶🥕🍓

    5. Så flotte hage 🤩 Fekk masse god tips her 👌 Veldig kjekt og inspirerande og lesa blogginnlegget om kjøkkenhagen også. Glede meg t å se marr. 😃🌸🌱🌶🥕🍓

    6. Siden du har havet så nærme, pleier du å vade i vannet ved huset eller drar du heller et annet sted å bader?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg