Juli hagetour – Stort bildedryss av eiendommen!

Endelig på tide med en ny hagetour! Siden juni hagetour’en har det skjedd utrolig mye i hagen. Vi har satt opp et drivhus (mangler fortsatt glass og innredning) og bygd platting, jeg har transformert hele blomsterbedet i innkjørselen, plantet masse nye blomster rundt i hagen, og ting har generelt grodd utrolig mye. Så gjør dere klare for et langt og morsomt bildedryss, og forhåpentligvis får du inspirasjon til din egen hage!

Endelig begynner hekken å tette seg. Gleder meg til den har blitt litt høyere og helt tett, da blir det mye mindre innsyn her!

Erteblomstene dufter helt himmelsk!

Fra innsiden av drivhuset kan man se hele hagen samtidig og det er også havutsikt derfra (fra under verandaen). Helt amazing plass å sitte på!

Gleder meg til drivhuset blir ferdig. Det er så lekkert!

Her har det grodd over all forventning, så her er planen å fjerne stemorsblomstene og fylle opp med noen av jordbærplantene som er overfylt nede i hagen. Haha, ting vokser litt mer enn jeg forventer kan man si!

Elsker denne grønne rammen man ser ut fra når man sitter i sofaen. Til venstre har jeg brukt druer og til høyre er det klokkeranke. Klokkeranken vokser ekstremt fort, så denne kommer til å fylle opp resten av taket asap!

Vi er btw IKKE swingers. Haha, fått litt kommentarer med spørsmål om dette siden vi har en flamingo på terrassen. Men nei, det er bare pynt. Ikke noe mer 😉

 

Er så utrolig fornøyd med hvordan hagen har blitt. Den er jo under forandring hele tiden, og det er fortsatt en del prosjekter igjen før jeg er 100% ferdig med hagen.

Det er så deilig å stå opp hver morgen, ta med meg redbullen ut og bare rusle rundt på verandaen og i hagen og se på alt som blomstrer. Siden ting gror veldig så skjer det jo noe nytt hele tiden, og det er så gøy!

10 kommentarer
    1. Herregud så fint det er😍🙆‍♀️ ! Hvis du slutter som blogger kan du ta jobb som anleggsgartner🤗💚

    2. Så fint det har blitt! 😍❤️
      Måtte le litt av det med flamingoene! Fikk vite det selv i fjor hva det kunne bety 🙈 Og jeg som har hatt en flamingo med nisselue (don’t judge), stående utenfor inngangsdøren i juletider de siste årene, tok den rett inn så fort jeg fant ut, og vet ikke om jeg skal tørre å ta den fram igjen til desember igjen. Kanskje balkongen er mer diskré plass å ha den 😅😂❤️

    3. Så fint du har det 🌸☀️😍 vakre chloe 🌸☀️ vakre deg 🌸☀️💕 så fine blomster og farger 🌸☀️💕😍❣️

    4. Så gøy å følge med på utviklingen av hagen din, den ser helt fantastisk ut! Et lite tips er å kjøpe plenkant på Plantasjen og grave den ned. Gresset ser flott ut nå, men vil etterhvert vokse innover bedene med dekkbark. Jeg brukte masse tid hvert år på å kutte gress med spade i kantene og jevne ut kantene ved bedene. Plenkant vil holde det adskilt fra barken og man sparer masse tid hvert år. https://www.plantasjen.no/plenkant-lengde-100-cm-svart-2404250.html

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg