5 Favoritt salater

Nå som det har blitt varmt ute, syns jeg det er deilig å spise lette salater. Supper, gryter og tyngre middager føler jeg at hører hjemme på høsten og vinteren. Om våren / sommeren derimot elsker jeg salater og lette matretter. Fremover skal jeg eksperimentere med salater, og forhåpentligvis kommer jeg frem til noen nye favoritter. Fra før av har jeg funnet på mange salater som er så gode, og her er mine 5 favoritter!

 

Italiensk inspirert salat – Oppskrift HER

Frisk skalldyrssalat – Oppskrift, HER

 

Reke og pastasalat – Oppskrift, HER

 

Rekesalat – Min største favoritt! – Oppskrift, HEROLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Tacosalat – Oppskrift, HER

 

Håper du finner en salat du liker!

🍓🍤🥗

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

3 kommentarer
    1. Hei Stina, du har snakket om B12 mangel før.
      Jeg har nettopp fått vite av legen min at jeg hadde farlig lav B12 mangel. Skal begynne og ta B12 sprøyte en gang i uken.
      Lurte på om du synes det er vondt og ta sprøyten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg