Uken som gikk – Savn, Kvisefri, Irritasjon ++

Akkurat nå: Nå ligger jeg på solsenga på Gran Canaria. Det er 22 grader i skyggen. Sikkert 30 i solen her vi ligger. Skriver utkast til dette innlegget på telefonen og bare nyter at dette er kontoret mitt i dag 😍☀️🌺

Ukens positive: At huden min nesten har blitt kvisefri og at jeg har fått en del farge allerede, etter bare noen dager i syden!

 

Ukens craving: Siden vi kom til syden har jeg hatt mye mindre matlyst. Aner faktisk ikke hvorfor. Frister ikke i det hele tatt med godteri eller desserter. Vanligvis spiser jeg masse sånt når jeg er her, men nå har jeg plutselig ikke lyst på det engang.

 

Ukens høydepunkt: Å reise til Gran Canaria. Yassss. Kom kanskje ikke som noe sjokk??

 

Ukens serie: Vi har begynt å se på «kongen befaler» og det er faktisk skikkelig gøy! Så det bør dere sjekke ut!

 

Ukens favoritt bilde: Bildet under. Jeg elsker Puerto de Mogan, og det er så lekkert med alle blomstene!

 

Ukens irritasjonsmoment: At jeg savner Chloe. Vanligvis går det greit å være borte fra henne på ferie. Men nå savner jeg henne skikkelig! Gleder meg til jeg kommer hjem og kan gi henne bamsene og de nye juleklærne hennes til henne!

 

Ukens sang: «Christmas (baby please come home) – Darlene Love. Den er fra alene hjemme. Elsker den sangen! Gir så julestemning! Så fort vi kommer hjem skal hele huset pyntes opp til jul og da skal denne gå på repeat.

Ukens mest leste innlegg:

«Fengselsstraff, Sjalusi, Jodel, Abort, Topplista ++ Ukens spørsmål #25

«Årets beste adventskalendere»

«Slik ser suiten på hotellet vårt ut»

 

For en fantastisk uke dette har vært! Neste uke er det flere dager på Gran Canaria også skal vi pynte huset hjemme til jul. Det blir gøy det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg