Slik ser suiten vår på hotellet ut!

Nå har vi kommet frem til Gran Canaria. Vi var så sultne når vi kom hit at vi stakk rett ut for å spise middag. Skal vise dere mer av det etterpå. Men da vi sjekket inn ble vi plutselig oppgradert fra stort rom til juniorsuite, så det er jo superdeilig! Deilig med nesten 60 kvm å kose oss på!

Vi skal jo være her en uke, og da er det deilig med litt plass så jeg slipper å vekke Per Fredrik om morgenen når jeg skal jobbe og sminke meg osv.

Uansett – Tenkte jeg kunne vise dere hvordan det ser ut her! Vi fikk jo svær balkong med masse plass. SÅ deilig!

I gangen bak meg på bildet er det lang garderobe, så der skal jeg få hengt opp alle klærne mine. Hater å la de ligge krøllete i kofferten. Mye bedre å henge de opp og ha orden i sakene, hehe!

Altså, den utsikten her er så deilig! Elsker hvor frodig og fint det er på resorten her!

Tenkte jeg kunne ta med meg kameraet til frokost i morgen, og knipse masse bilder rundt på hotellet. Er jo så lekkert her at resort området trenger et eget innlegg. Hehe!

6 kommentarer
    1. Eeeeeeeelsker det hotellet!! Vært der 4 ganger nå og ungene er så glad i det flotte hotellområdet! Anbefaler lunch på restauranten inne på hotellområdet; Phili phili. Cafe colon ved fyrtårnet er veldig stemningsfull etter solnedgang og maten er nydeli!!

    2. Bare lurte på hvorfor dere velger å reise på sydenferie til Grand Canaria hver vinter? Det er jo typ 20 grader der og for kaldt for både soling og bading…hvorfor reiser dere ikke en varmere plass ?

      1. Hva mener du?? Det er absolutt ikke bare 20 grader i Gran Canaria… Strålendes sol og veldig varmt😍 Men las palmas er kjent for å være mye gladere enn alle andre stedene på Grand Canaria. Så du tok ganske feil nå👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg