Årets beste adventskalendere!

annonse – kicks, lyko

Nå er det snart desember, og jeg gleder meg så mye! En ting jeg syns er skikkelig gøy med tiden før julaften er adventskalendere. Per Fredrik og jeg har alltid pakkekalendere til hverandre, også har jeg en egen beauty kalender i tillegg med sminke og hudpleie.

Det er jo så gøy med en liten gave hver dag! I fjor hadde jeg Rituals sin, og den har jeg kjøpt i år også. Den har så mye bra hudpleie at hele desember blir en stor luksuriøs hjemmespa måned, hehe!

Adventskalendere med sminke og hudpleie har blitt sinnsykt populært de siste årene, og jeg ser allerede at det er utsolgt mange steder. Så nå er det ikke lenge til alt er utsolgt!

Jeg har samlet sammen mine beste favoritt kalendere som du får tak i på nettet, så du kan kose deg ekstra i desember!

PS; disse kalenderne er perfekt å gi til kjæresten din i gave eller til tenåringsdøtre (og sønner).

Dette er min største favoritt! 2. året på rad jeg har kalender fra Rituals. Superlekker kalender som pynter opp mye, og som har drøssevis av supre produkter!

KALENDERHERKALENDER VENSTREHER  /  KALENDER HØYREHER

 

Her har vi Kicks sin egen kalender som inneholder en god blanding av sminke, hudpleie og neglepleie.

KALENDERHERKALENDER VENSTREHER  /  KALENDER HØYREHER

 

KALENDER VENSTREHER  /  KALENDER HØYREHER

 

KALENDER VENSTREHER  /  KALENDER HØYREHER

 

 

Håper du fant en spennende kalender som passer deg! 🎅🏻😃   

8 kommentarer

Siste innlegg