Fengselsstraff, Sjalusi, Jodel, Abort, Topplista ++ Ukens spørsmål #257

annonse – kicks, nelly, famme, bubbleroom

Kjenner du bloggeren som har fått fengselsstraff?
– Tipper de fleste vet hvem bloggeren er innen nå, og da vet de svaret. Jeg vil ikke være den som avslører noe sånt om noen andre.

TOPPHER (20% RABATT MED KODEN stinablogg-20)
BUKSEHER (20% RABATT MED KODEN stinablogg-20)

 

Følger du med på Jodel, og det som blir skrevet om deg?
– Jeg leste litt på Jodel for en god stund siden, men jeg merker hvor skadelig det er for min mentale helse. Ingen menneske i verden har godt av å lese så mye stygt om seg selv og sine kollegaer. Så jeg prøver å holde meg så langt borte fra Jodel som overhodet mulig.

 

Har du tatt abort? Husker du er veldig for abort, så barer lurer.
– Jeg er veldig heldig med at jeg aldri har trengt å ta abort. Kjenner flere som har gjort det og folk reagerer veldig forskjellig på det. Noen bryr seg ikke og går rett videre, mens andre får seg en psykisk smell. Jeg syns det er viktig at kvinner har valget om å kunne ta abort dersom de ønsker det, og det er noe jeg syns er verdt å kjempe hardt for!

KJOLEHER (40% RABATT NÅ!)

 

Hvordan trives du i Sandefjord? Angrer du på at du flyttet fra Oslo?
– Jeg syns Sandefjord er et veldig fint sted å ha som hjemmebase. Da har vi mulighet til å ha et svært hus og mye familie rundt oss. Har jo fått et veldig godt forhold med mange i familien til Per Fredrik, så de har liksom blitt min familie også. Hehe! Men selvfølgelig det er jo ting med Oslo som jeg savner. Det at det skjer mye og at det er så lett å finne på noe med andre i min bransje er jo en stor ting jeg savner. Men jeg drar jo til Oslo ganske ofte, og må bare bli flinkere til å sjekke inn på hotell der iblant for å få litt skikkelig Oslo inn i livet mitt, hehe!

GENSERHER
SKOHER

 

Ville du være med på Skal vi Danse om du ble spurt?
– For typ 9 måneder siden ble jeg spurt på bloggen om det samme, bare med Farmen Kjendis. Da svarte jeg nei, og var veldig skråsikker på det. Men vi så jo hvordan det gikk. Haha! Endret mening der for å si det sånn! Jeg vet faktisk ikke om jeg ville vært med på Skal vi Danse. Det ser jo veldig spennende og gøy ut, men jeg aner faktisk ikke. Får bare ta det som det kommer om jeg noensinne blir spurt, hehe!

 

Har du alltid vært en forholdsjente (tenker siden du har vært sammen med Per Fredrik så lenge), eller har du vært mest singel?
– Jeg har i noen forhold tidligere, men det har aldri vært noe seriøst eller ordentlig. Bare masse fjortis tull. Haha! Selv om jeg ikke var fjortis da.

BOBLEJAKKEHER

 

Hva tenker du om alle de negative kommentarene du får? Vurderer du noen ganger å stengte kommentarfeltet?
– Jeg syns det er veldig kjipt med slemme kommentarer, og syns det er vanskelig å ikke tenke på de. Samtidig så får jeg så utrolig mange gode kommentarer fra dere på bloggen, så det gjør det verdt det! Har stengt kommentarfeltet før når det har blitt for heftig, men da har jeg alltid åpnet det igjen fordi jeg har savnet kommunikasjonen med dere.

 

Hvilken setting spray bruker du?
– Jeg bruker DENNE. Den er min all-time favoritt. Har prøvd en god del, fordi denne ofte blir utsolgt siden den er så populær. Men ingen andre kommer i nærheten. Den gjør at sminken sitter hele dagen og hele kvelden. Virkelig å anbefale!

Hvor ofte drikker du alkohol?
– Jeg er glad i å drikke et halvt glass rødvin til en god middag. Men jeg fester ikke like mye lengre, så da blir det kanskje “skikkelig” drikking 5-10 ganger i året? Om sommeren blir det noen ganger, også blir det rundt feiringer. Men det er ikke hver helg sånn som da jeg var typ 20. Hehe!

 

Hvorfor har du regnskapsfører?
– Fordi at jeg har enkeltmannsforetak på grunn av bloggen, siden jeg fakturerer kunder og utgiftsfører ting. Kunne sikkert gjort regnskap selv, fordi jeg er ganske flink til matte og økonomi. Men det er best å la noen profesjonelle ta seg av alt det, så det ikke skjer noe galt.

Er du sjalu av deg?
– Per Fredrik og jeg er veldig åpne og ærlige med hverandre, og jeg vet hvor mye han elsker meg og hva slags menneske har er, så jeg vet at han aldri ville vært utro. Jeg tror sjalusi i mange tilfeller kan reflektere hva man tenker om forholdet, eller hva man har opplevd i tidligere forhold. Men nei, jeg er ikke noe sjalu av meg og har heller ingen grunn til å være det.

 

Hvilken highlighter bruker du? Syns den alltid er så fin og syns godt! 
– Takk! Jeg bruker to forskjellige. Hvis jeg vil ha en mer naturlig og fin highlighter, bruker jeg DENNE. Den er veldig fin og er den jeg bruker mest! Men om jeg vil ha en skikkelig highlighter to the gods bruker jeg DENNE. Den er insane bra, og er ikke uten grunn at denne er veldig populær!

Hva synes du om topplista på Blogg.no?
– Jeg elsker den! Det er jo en fin måte for folk å finne bloggen min og andre sine blogger. Syns også det er bra at tallene faktisk står der. Vet det er mange bloggere som ikke ligger på blogg.no som juger om hvor mye lesere de har. Villeste jeg har hørt er en blogger som sa at hun hadde 50’000 lesere hver dag, når hun i realiteten bare hadde 5’000. Haha.

 

Hvilken foundation bruker du? Syns alltid huden din ser flawless ut, selv om du sier du har mye kviser! 
– Takk som syns det! Den foundationen jeg bruker er sykt bra. Den dekker utrolig godt, uten å bli kakete, også gir den er sykt fin finish! Jeg bruker DENNE foundationen.

 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg