Uken som gikk – Graviditet, Nyttårsfeiring, Irritasjon, Romantisk ++

annonse – nelly

UKENS POSITIVE:
– På mandag var jeg ute og spiste med Pia og Susanne. Det er to av barndomsvenninene mine, og jeg fikk tidenes nyhet fra de. Begge har blitt gravide! Hvor sykt er ikke det!? Ble så glad på deres vegne at jeg ble helt rørt og ble på gråten! Det var et sekund der hvor jeg tenkte; nå vil jeg også bli gravid. Meeen så kom jeg på at jeg virkelig ikke er klar for det ennå, haha!

UKENS CRAVING:
– Mozzarella burrata. Dere som følger meg på snapchat har nok sett at jeg har spist det noen ganger de siste dagene, hehe! Det er så digg sammen med noen tomater, basilikum, kremet balsamico og krutonger.

 

UKENS FAVORITTPLAGG:
– Nyttårskjolen min. Altså, jeg dør av hvor fin den er! Må seriøst finne flere anledninger til å bruke den, for jeg er in loooove. Den er forresten på 40% rabatt HER nå.

UKENS HØYDEPUNKT:
Feire nyttårsaften. Det er ganske mindfuck at nyttårsaften var på tirsdag. Føler det er et par uker siden allerede. Haha! Nyttårsfeiringen ble helt perfekt, og var en fin avslutning av året! Koste meg så mye med Per Fredrik og Chloe!

UKENS SERIE:
– Suits. Etter at venninnen min Victoria tipset meg om Suits har jeg seriøst hatt helt dilla. Hver gang jeg jobber med noe jeg kan se på serie samtidig, ser jeg på den på mac’en ved siden av meg. Hehe!

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
– Bilde av Per Fredrik og meg når klokken var 00, med fyrverkeri bak oss. Så romantisk!

UKENS IRRITASJONSMOMENT:
– Hosting. Jeg tror jeg har fått tidenes seigeste forkjølelse. For denne har vart siden starten av desember, og har enda ikke gitt seg 100%. I går lå jeg våken 1,5 time og klarte ikke å sove, fordi jeg bare hostet og ble helt kvalt hvis jeg la meg skikkelig ned. Bronkyl har vært en god venn den siste tiden for å si det sånn. 

 

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:
5 Ting jenter kan gjøre (som gutter ikke kan)
Klar for å bli Stina igjen..
Ukens sunne mathandel

 

UKENS NEDTUR:
– Å pakke ned julen. Det føltes kjipt å skulle pakke ned julen. Den er jo så fin! Men samtidig er det alltid viktig for meg å pakke ned julen før nyttårsaften er over, sånn at jeg kan kickstarte januar med nytt mindsett. Er altfor vanskelig for meg å tenke på sunn mat, trening og mål når all julekosen fortsatt er oppe.

AKKURAT NÅ:
– Sitter jeg i pysjen med håndkle rundt håret og har nettopp kommet ut av dusjen, etter en lang og deilig treningsøkt. Er endelig frisk nok igjen til at jeg kan trene, så i dag fikk jeg unnagjort årets første treningsøkt!

 

 

7 kommentarer
    1. Hei! Det du lager.. mozzarella buratta? Kan du lage en oppskrift på det.. og vise hva du bruker oppi? Aner ikke hva det er eller hvordan det ser ut. Hadde blitt glad for det!
      Ha en fin uke <3

    2. Har dere pratet om når dere kunne tenkt dere å få barn og føler du noe på presset om å bli gravid? Mas fra familie og sånt?

      Tror dere hadde blitt to fantastiske foreldre og jeg er så sikker på at du hadde kledd å være gravid! Husker selv hvordan det var å bli gravid. Største som har skjedd! 😍.

    3. Hvis du hoster så det gjør vondt i halsen anbefaler jeg en bedøvende halspastill som heter zyx(tror jeg den heter) man får den på apoteket i forskjellige smaker.

      En gang var jeg forkjøla og syk i en hel måned. Måtte på skolen selv om jeg hadde feber hver dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg