Uken som gikk: Bursdag, God Morgen Norge, Nedtur ++

annonse – nelly, lyko

AKKURAT NÅ: Har jeg nettopp skravlet i telefonen med Sofie om noe alvorlig. Er så deilig å ha en så støttende venn 💗

UKENS POSITIVE: Å bli 27 år. Hadde gruet meg til å bli litt mer “voksen” om man kan si det sånn. Men tar det heller som en ny start. New age new me (plutselig ble jeg cheesy også). Men jeg tenker at det å være 27 skal bli bra, og ikke faen om jeg skal la noe dritt komme i veien for det.

 

UKENS HØYDEPUNKT: Denne uken har vært veldig fin, med feiring av bursdag med Per Fredrik og med jentene også God Morgen Norge med Anita Hegerland og Vidar Villa.

UKENS SERIE: Ragnarok. Altså, for en dødskul serie! Slukte hele serien i løpet av en dag, mens jeg satt og jobbet ved siden av. Den er virkelig et must-see!

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Tidenes blomsterbukett som jeg fikk av Per Fredrik på bursdagen min!

UKENS NEDTUR: Orker seriøst ikke engang..

 

UKENS FAVORITT ANTREKK:
Antrekket jeg hadde på meg på God Morgen Norge. Elsker den nye kjolen min. Så lekker og elegant! Den er også stretchy så den er comfy, også sitter den superfint! LINK HER.

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

“Hva skjer med bryllupet?”

“Tidenes flause på God Morgen Norge”

“Et sjokk + NRK debatt tanker”

 

UKENS FAVORITT PRODUKT:
DENNE fra Mario Badescu. Lifesaver når det kommer til kviser! Fikk en svær en i panna, og brukte dette på og da var det nesten borte dagen etter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg