Før- og etterbilder på verandaen! Så mye har blomstene vokst!

Herregud som det blomstrer på verandaen nå! Det er så gøy å gå ut der og bare se på alle blomstene! Jeg kom over en snap i går fra da jeg nettopp hadde plantet alt sammen for et par måneder siden, og jeg ble helt overrasket over hvor mye alt hadde vokst siden da!

Så nå tenkte jeg at det var på tide med en liten flower tour rundt på verandaen også kan dere se litt i hagen også! Også blir det en del før- og etterbilder, så dere kan se hvor mye ting faktisk vokser. Det er jo kjekt når man selv vil plante noe, og lurer på hvor stort det blir.

Dette er jo også bare i starten av sesongen, så ting kommer til å vokse mye mer i løpet av sesongen, men nå får dere i alle fall sett hvor mye det kan vokse på 1-2 måneder.

Sånn så alle krukkene ut når jeg nettopp hadde plantet ut blomstene den 13 mars. 

 

Det meste som er på verandaen skal snart plantes ut i hagen, også skal jeg plante en god del sommerblomster på verandaen.

Har jo en jungel i stua med over 650 planter som jeg gleder meg til å få plantet ut. Så da passer det perfekt med en tour rundt på verandaen nå rett før jeg det skal skje store endringer der!

Syrinen har nettopp begynt å blomstre, og det dufter helt himmelsk!

Slik så verandaen ut 18 april

Og slik ser den ut i dag, ganske stor forskjell!

Slik så det ut da jeg plantet 13 mars

Og sånn ser det ut nå. Ingen tvil om at det har vokst mye! Denne kommer nok til å bli helt tett i løpet av sesongen!

 

Slik så klatrehortensiaen ut den 18 april

Og slik er den i dag! Klatrehortensiaen har virkelig fylt seg ut, og det begynner å bli en skikkelig grønn vegg!

18 april

 I dag 11 mai

 

Det er så gøy å se før- og etterbilder, og se hvor mye ting faktisk vokser. Man legger liksom ikke merke til det, for det skjer jo så gradvis. Men wow for en forskjell!

Full hagetour kommer litt senere i måneden når jeg har kommet igang med å plante ting ut. Tipper det blir cirka den 20 mai. Følg med så får dere se det!

 

 

Les også: 

14 kommentarer
    1. Det vokser og gror fint hos deg, veldig stor forskjell fra du plantet de ja, så gøy 😊👏🏼 Må jammen meg kjøpe en klatre hortensia jeg også, elsker de syrinhortensiane, de blir så fine og vil tro at denne blir like fin 😍 Gleder meg til du skal ha hage tour 👌🏼🌸

      1. Ja, tar en god del år før den blir like stor som den jeg har. Den var allerede stor da vi flyttet inn for 4 år siden, men er superlekker og passer perfekt på en skyggevegg 😀

    2. Wow, så fort de vokser 😊 du har så masse fint i pottene dine, kommer du til å plante ut i hagen etterhvert?

    3. Så fint! Blomster gjør meg skikkelig glad <3
      Skulle så gjerne fylt opp verandaen og leiligheten med alle mulige slags vakre blomster, bare synd at samboeren min er så allergisk! Får heller plante grønnsaker, og drømme om en fremtid med stooor hage der jeg kan plante alt mulig fint, på avstand fra der vi sitter.

    4. Åh, skulle ønske du kunne kommet bort og sett på bakgården min! Jeg aner ikke hvordan jeg skal få til oasen jeg ønsker meg😭🙈 Bor ikke så langt unna, du er seriøst hjertelig velkommen! Skulle gjerne ha kjøpt noen av plantene dine, særlig Jesu blodsdråper💛

    5. Åh, skulle ønske du kunne kommet bort og sett på bakgården min! Jeg aner ikke hvordan jeg skal få til oasen jeg ønsker meg😭🙈 Bor ikke så langt unna, du er seriøst hjertelig velkommen! Skulle gjerne ha kjøpt noen av plantene dine, særlig Jesu blodsdråper💛

    6. Klatrehortensia ødelegger vegger helt fullstendig!
      Den kommer til spise opp hele veggen din og suge seg fast der den kommer til. Ellers så syns jeg klatrehortensia er nydelig 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg