Brudekjole, Halloweenfest, Bryllup, God Morgen Norge, ++ 2018 Oppsummering del 2!

Her kommer del 2 av oppsummeringen av 2018. Del 1 kan du lese HER. I denne runden blir det juli-desember. Let’s roll!

Juli

I juli hadde jeg fri fra Bloggerne, annonseinnspillinger, og alt av jobbmøter så jeg fikk virkelig opplevd masse og jeg nøt sommeren til det fulle!

Trente masse på treningsrommet her hjemme!

Gikk også mange herlige skogsturer med både Per Fredrik og Chloe. Elsker å trene i skogen!

Dro til Oslo bare for å rusle rundt i min egen verden. Elsker å gjøre dette, og det gir meg alltid så mye inspirasjon!

Ble med foreldrene mine opp til hytten dems. Det var en skikkelig koselig tur! Er så koselig når vi er sammen alle 4 (5 med Chloe, hehe!)

Viste også Per Fredrik Hoensvannet. Der var jeg hver eneste sommer når jeg bodde i Hokksund. Der var det soling og bading fra morgen til kveld hele sommeren. Var der så mye at til og med barndomsbestevenninnen min husker bilskiltnr til mamma sin bil, fordi vi alltid fylte ut bomlappen. Hehe!

Tok med Trine til Oslo og shoppet ny Gucci veske. Elsker den!

Plantet druer på verandaen som vokste seg helt opp til taket innen sommeren var omme. Gleder meg til å se hvor mye de vokser i år!

Dro i bryllupet til broren til Per Fredrik. Herregud for et vakkert bryllup. Begge strålte virkelig på den store dagen sin, og Marthe Marie var så vakker!

Koste oss masse med grillmat og ost med kjeks og vin på verandaen. Gleder meg til sene sommerkvelder uten pleddet på verandaen med god mat sammen med Per Fredrik!

Plantet et helt lass med roser rundt i hele hagen, og det ble så lekkert! Gleder meg til det blomstrer til våren!

Dro masse på stranda med Per Fredrik og Chloe. Det er så kort vei ned til stranda, så vi dro ned for å ta en is og bare rusle rundt så mange ganger. Det er jo en liten minihavn rett ved stranda, og det er så koselig der!

Alle damene i familien var på besøk hos tanten min i Mjøndalen, og det ble så koselig! Jeg gikk mildt sagt helt bananas i hagen hennes. Hun har en gigantisk hage med så mange forskjellige blomster! Klikk den inn HER hvis du vil se hele hagen hennes. Den er så inspo!

Rebecca fylte år og vi feiret henne i Drammen. Hun hadde skikkelig meksikansk temabursdag, og det ble så gøy! Tror seriøst det er en av de morsomste bursdagene jeg noensinne har vært på!

August

Jeg ble forvandlet til Kim Kardashian av flinkeste Dajana Makeup.

Var på ost, kjeks og vinkveld hos Trine med Drammensvenninner. Slike kvelder er så fantastisk koselige!

Verandaen var skikkelig pyntet opp med nye møbler og masse blomster. Ah, gleder meg til jeg skal plante blomster her igjen!

Mamma var på besøk og jeg tok henne med rundt i hele Sandefjord. Jeg viste henne mine favorittsteder, og hvor jeg elsker å handle blomster. Det er fra mamma jeg har fått min hageglede fra, si vi koste oss masse på hagesenter. Hit må vi igjen så fort våren kommer!

Dro til Kristiansand med Per Fredrik. Vi var først i dyrehagen, også dro vi til sentrum og opplevde både fiskebrygga og hele sentrum. For en nydelig by! Dette var en skikkelig koselig tur hvor vi hadde det så mye gøy!

Reiste til Bergen sammen med Bloggerne. Ble enda bedre kjent med Caroline. For en god dame 💗

Besteg et jævla fjell! Altså! Dere aner ikke hvor stolt jeg er over at jeg faktisk gikk den turen. Den var drittøff, og helsen min var virkelig ikke på topp. Men jeg klarte det!

Var hos mamma i hagen hennes, og herreguuuud for en fin hage. Sjekk HER for å se hele hage touren!

September

Feiret 3 årsdag sammen med skatten min ❤️ Vi feirer alltid samme sted hvert år, og det er så fint der!

Var på radio for første gang. Veldig merkelig og morsom opplevelse!

Gjestet god morgen Norge. Veldig gøy!

Dro til klatrepark sammen med Victoria og vi trosset frykten vår for å klatre i høyder og zipline. Det var veldig gøy, så dit må jeg dra igjen i 2019!

Oktober

Fikk helt dilla på Halloween og gikk all-in med kostymer og alt her på bloggen!

Hadde Halloweenfest her hjemme med masse venner. Alle kledde seg ut og det ble så gøy!

November

Prøvde brudekjoler og fant den rette. Herregud dette var så gøy!

Dro til Geilo med Per Fredrik og vi koste oss med helg på fjellet med spa, gåturer inn til Geilo sentrum og nydelige middager!

Shoot med Bloggerne!

Helt i slutten av november pyntet vi hele huset til jul. Vi elsker jul, så vi begynte mildt sagt tidlig! Jeg begynte å høre på julemusikk i starten av november. Haha!

Desember

Startet desember med julejentekveld med gode venninner. Vi pyntet pepperkakehus, drakk vin, og bare koste oss!

Dro på julemarked i Oslo med Per Fredrik. Så koselig!

Per Fredrik og jeg dro på julemarked på Hadeland med hele familien min. Det ble veldig koselig, og vi fant så mye fin julepynt!

Vi tok bilde til årets julekort som vi sender til alle våre venner og familie. Tidenes koseligste tradisjon, også er det så koselig når vi får julekort tilbake ❤️

Pyntet huset bittelitt til jul.. Hehe!

Feiret julaften hos foreldrene mine med Per Fredrik. Det ble så koselig!

Vi avsluttet året sammen med broren til Per Fredrik, og kona til broren hans. Det ble en skikelig koselig feiring!

Phew, dette ble en skikkelig lang oppsummering av året. Men det har vært skikkelig mye koselig som har skjedd i år, og jeg syns det er gøy å ha med de mindre tingene fra hverdagen også.

Tror jeg skal lage en kollasj fra 2018 som jeg kan henge på veggen. For selv om jeg har hatt det opp og ned med helsen min, har det tross alt vært et veldig fint år med mange gode minner!

 

6 kommentarer
    1. Alltid koselig med minner og se tilbake på ☺️☺️☺️ Så ut som om du hadde ett koselig år ☺️ Lurte på, vesken du hadde på deg, på julibildet tror jeg, hvor kan man finne en slik ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg