Forlovelse, Bloggerne, 25 år, New York ++ 2018 Oppsummering del 1

Nå er 2018 over, og det er på tide med et tilbakeblikk på året som har gått. Jeg har tittet i bloggarkivet for å gi dere et lite tilbakeblikk. Selv husket jeg ikke engang halvparten av tingene jeg hadde gjort. Det føles ut som at det er mye lengre enn et år siden. Haha!

I dette innlegget tar jeg dere med fra januar – juni. Følg med etterpå for da kommer juli – desember!

Januar

I januar fikk jeg helt hagedilla og googlet rundt på nett som en galing. Lærte alt det er å lære om hage, og planla hvordan jeg skulle fikse opp i hagen til hver minste lille detalj. Jeg satt til og med plantegningen av huset vårt og lagde replika i The Sims fordi jeg skulle planlegge supernøye. Haha #hagenerd

Jeg gikk også masse på ski sammen med Per Fredrik. Så koselig! Dette var også måneden der vi begynte å filme med Bloggerne – som vi filmet med i hele 2018.

Februar

Denne måneden var helt vill. Per Fredrik hadde gitt med en reise til New York i jule- og bursdagspresang. Vi reiste dit, opplevde masse og mens vi ruslet nedover Times Square fridde Per Fredrik til meg med billboard og hele pakka. Herregud for et frieri! Du kan forresten se hele frieriet på bloggerne sesong 9.

Jeg fylte også 25 år og dette måtte selvfølgelig feires skikkelig!

Mars

Denne måneden merket jeg virkelig presset. Jeg hadde tatt på meg veldig mye jobb med å skulle blogge tre ganger hver dag, legge ut to youtube videoer i uka, filme med bloggerne, ut og inn til oslo for jobbmøter, samtidig som jeg prøvde å være en god forloved for Per Fredrik og være en god venninne for venninnene mine. Kroppen begynte å svikte og jeg kjente at jeg hadde tatt på meg for mye. Dette var starten på utbrentheten min som varte nesten hele året, og som gjorde at jeg til slutt også fikk angst og ble deprimert fordi jeg var så mye syk og måtte være så mye inne. Heldigvis går det mye bedre med meg nå, etter å ha fått hjelp fra psykolog og fra en fantastisk forloved som har støttet meg hele veien ❤️

 

Over til noe mye mer koselig! I mars startet også påsken! Rebecca kjørte på med grilling og påskekos!

Jeg lagde også tidenes påskeeggjakt til Per Fredrik med 10 påskeegg, der han fikk en lapp med en ledetråd til neste egg. Ble så morsomt! Det må jeg uten tvil gjøre igjen i år. Den siste lette han seg ihjel på “der du lager mat til meg”. Han lette rundt på begge kjøkkenene helt til han innså at jeg hadde lagt egget i grillen. Haha!

For første gang noensinne pyntet jeg skikkelig i huset til påske. Det ble jo så fint!

Også hadde vi påskemiddag med broren til Per Fredrik og kona hans. Kos!

April

Jeg trengte en pause fra jobb og alt mas og stress, så Per Fredrik og jeg dro ned til Gran Canaria til vårt favoritthotell. Jeg tok 4 dager fri der jeg skrudde av telefonen, ikke åpnet pc’en og lot Per Fredrik sjekke meldinger på kveldene så jeg kunne få helt avstand. Det var 4 veldig deilige og avslappende dager som vi nøt til det fulle. Vi spiste masse god mat på favoritt restauranten vår, badet og drakk cocktails ved poolen dagen lang og bare slappet av!

Jeg hadde fortsatt helt hagedilla, så jeg dro med meg Per Fredrik på hagemesse i Lillestrøm der vi så på blomster i timesvis og jeg fikk så mye hageinspo. Jeg har virkelig verdens beste kjæreste som blir med på alle ting, selv om hage virkelig ikke er noe for han. Haha!

Vi begynte å grille masse ute på verandaen og det var så koselig! Endelig var sommeren på god vei, og vi koste oss skikkelig!

Mai

Jeg var overlykkelig over at jeg endelig kunne pynt opp verandaen med blomster!

Bestevenninnene mine fra barndommen var på besøk hos meg, og vi hadde tidenes jentekveld. Vi danset, drakk, mimret, og hadde det så gøy!

Jeg lagde meg grønnsakskasser til å ha på verandaen. Disse fikk jeg godt nytte av hele sommeren, og jeg høstet urter av de frem til oktober! Gleder meg til å plante i de på nytt igjen i mai!

Jeg trente ute på verandaen! Savner å kunne gjøre det!

Feiret 17. mai med Per Fredrik og masse venner!

Begynte å filme inn en annonseserie til YouTube kanalen min – denne filmet vi i månedsvis!

Hadde dobbeldate med Maria Kassandra og Isan. Dette må gjøres mer av i 2019!

Så på bryllupslokaler med Per Fredrik og bryllupsplanlegger. Trodde vi fant drømmelokalet. Men ting ble virkelig ikke slik vi (jeg) ville i det hele tatt. Senere valgte vi å heller starte fra scratch og planlegge på vår måte, og heller gifte oss i 2020. Gleder meg til å komme skikkelig igang med bryllusplanleggingen nå på nyåret!

Juni

I juni var det ekstremt varmt, så Chloe fikk basseng og var overlykkelig! Hun tok med både ballen og slangen sin og lekte rundt!

Jeg lagde en “bildene som aldri kom på bloggen Chloe versjon” og jeg ler meg ihjel av bildene. Dette er min favoritt!

Jeg tok med Per Fredrik på Marilyn Manson konsert, og det var mer enn jeg hadde drømt om. Jeg har vært fan av han siden jeg var 12 år, og hver gang han har vært i Norge har jeg enten vært for ung og ikke fått lov til å dra eller gått glipp av det. Det var helt magisk å se han live, og herregud for et show!

Var i bacheloretteparty til svigerinnen min Marthe Marie. Hun fikk seg tidens overraskelse, og det ble så gøy!

Handlet også sinnsykt mye blomster denne måneden. Haha! Dette var bare en av mange turer!

Padlet kajakk med Maria Kassandra for første gang. Jeg var veldig redd før vi begynte, men så fort vi kom igang innså jeg at det bare var gøy! Jeg må få gjort det mer i 2019!

Jeg prøvde meg på enda et nytt basseng. Er vel 4 eller 5 bassenget nå? Vi rakk ikke å bade i det før det ble ødelagt.. Etter dette innså vi at enten må vi bygge sånn skikkelig basseng eller gi opp.

Jeg var på shoot med Bloggerne og ble enda bedre kjent med disse herlige jentene!

Hadde sankthansfest hjemme hos oss!

Var på hytte- og jobbtur med Rebecca!

 

Det var frem til slutten av juni. Følg med i neste innlegg for da oppsummerer jeg resten av året!

2 kommentarer
    1. Jeg har spurt om dette før og håper på et svar denne gangen, jeg har ikke kunnet sett frieriet på bloggerne fordi jeg ikke kan, men jeg har så veldig lyst til å se det ettersom jeg er en stor fan, kunne du legget det ut på YouTube? Hadde vært så fint å se på.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg