Uken som gikk! Ungdomstid, Konsert, Nye prøvelser ++

reklame kicks

Ukens throwback 
– På mandag var jeg i Hokksund og filmet med Bloggerne, sammen med to barndomsvenninner. Vi hadde skikkelig mimredag og snakket om ungdomstiden. Så koselig!

Ukens høydepunkt
– 
Det var uten tvil Marilyn Manson konserten. Jeg har vært stor fan av han siden jeg var 10 år gammel, og det var helt magisk å se han live. Han var helt ekstremt flink live, og det er et minne jeg kommer til å huske hele livet. Er så glad for at Per Fredrik var med, så vi kan huske den konserten sammen!

Ukens beste treningsøkt
– På torsdag padlet jeg rundt i Oslo fjorden med Maria Kassandra og United Screens. Jeg hadde aldri prøvd kajakk før, så jeg veldig nervøs. Men det var supergøy og det kan absolutt anbefales. Ble rimelig støl i armene dagen etterpå da. Det var veldig god trening!


 

Ukens mest leste innlegg
“5 Ting som ødelegger utseendet”
“Hatkommentarer, Familie, Religion, Forlovelsesring ++ Ukens spørsmål #210”
“Jeg begynte å gråte”

Ukens innkjøp
– 
I går bestilte jeg hjem en stor pakke med favoritter som jeg var tom for! Hva jeg bestilte kan du se rett under. 

Toner, dette er min favoritt og de er helt amazing. Du finner den HER.

Beauty blender rens, for å rense beauty blendere og sminkekoster. Du finner den HER.

Favoritt ansiktsskrubb, Brukt den i mange år og den er super! Du finner den HER

I tillegg til dette kjøpte jeg inn en hel haug med blomster på mandag og fredag. Har ikke rukket å plante alt enda, for det er så mye! 😅

Ukens matopplevelse
– På onsdag morgen spiste Per Fredrik og jeg frokost på Olivia i Bogstadveien. Jeg spiste pasta carbonara, og den er seriøst heeeelt sinnsykt god. Skal lage det selv i dag for nå fikk jeg altfor lyst på det. Haha! 

 

Hvordan var din uke? 😃💗

 

7 kommentarer
    1. Jeg må bare spørre, for ser det med flere bloggere når de legger ut bilder av seg selv sammen med andre (venner og andre bekjente),
      At disse menneskene aldri er like heldige på bildet som deg selv.
      Er det ikke litt dårlig gjort å legge ut bilder der andre ikke ser like «heldige» ut, og en selv ser perfect ut lissom?
      Hadde selv villet for andres del, spesielt mine venner at de også skulle se bra ut på bildene jeg delte på bloggen min, og da spesielt med flere tusen lesere hver dag. Bare lurer på om noen, her du, i det hele tatt tenker over det eller bare ser deg selv på bildet?

    2. Hei Stina. Dette blir den første kommentaren jeg legger igjen på bloggen din. Jeg har lest den fast hver dag siden du startet. Så det begynner og bli noen år. Etter og ha sett en del på dine yputube videoer ( trening ) så lurer jeg på:
      Du som kan en del om trening og koser deg med det du har ikke vurdert og bli personlig trener?
      <3 Elsker deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg