Hat-kommentarer, Familie, Religion, Forlovelses-ring++ Ukens spørsmål #210

Reklame | Ellos, Nelly, Bik Bok

Er du religiøs og tror du på noe overnaturlig?
– Jeg er langt ifra noe religiøs, og det har jeg heller aldri vært. Til og med da jeg var bare 3 år gikk jeg til bestemoren min og fortalte at jeg ikke var kristen. Så det sier jo sitt. Når det kommer til overnaturlige ting så tror jeg at det finnes ting der ute som vi mennesker ikke er smarte nok til å forstå. Om det er gjenferd, en gud eller whatever, det skal ikke jeg uttale meg om. Men jeg er helt sikker på at det finnes “noe” der ute. 

KJOLEHER

Hvorfor bruker du hair extensions? Du er nydelig med det håret du har! Det er jo mote med passe langt hår!
– Takk for at du syns mitt naturlig hår er fint! Selv syns jeg superlangt hår er det fineste som finnes, og jeg føler meg mye mer “meg” med veldig langt hår. Jeg liker det litt ekstreme når det kommer til utseendet, og håret er intet unntak. Hva som er “in” blåser jeg i.

 

Har du alltid vært glad i sminke og mote?
– Ja! Helt siden jeg var rundt 10-11 år har jeg elsket sminke og mote. Da jeg var liten hadde jeg en tante som jobbet for et sminkemerke og hun hadde alltid med sminke vi kunne leke med. Det elsket jeg! Jeg syntes alltid at det var gøy å eksperimentere med sminke og mote, og helt siden jeg var 11-12 har jeg brukt sminke fast.

TOPPHER

Når kommer Bloggerne ut?
– Den sesongen jeg er med på starter til høsten. Tror det er i september den begynner. Herregud som jeg gleder meg!

 

Med tanke på at forlovelsesringen din har en stor diamant. Fungerer det greit å “bare” ta på seg hansker når du holder på ute eller er den i veien? Er det noen settinger du tar den av f.eks om natta?
– Som du sier så er jo diamanten veldig stor, og ringen er ekstremt dyr. Så derfor pleier jeg ikke å ha den på når jeg holder på i hagen, trener styrke eller sover. Jeg har ikke akkurat lyst til å ødelegge en ring til 100’000,- kr, så jeg er veldig forsiktig med den. Men jeg har den som regel alltid på meg, og den er jo så fin!

Hvor høy er du og PelleK?
– Jeg er 160cm og han er 183. Perfekt høydeforskjell for min del, for da kan jeg ha på høye hæler også er han fortsatt høyere enn meg. 

 

Hva er det beste badestedet i Sandefjord?
– Oi, det er jeg faktisk ikke sikker på. Har ikke utforsket så mange av strendene i selve Sandefjord. Men Ulastranda som ligger rett utenfor Sandefjord, mot Larvik er utrolig fin, og det er min favoritt av de jeg har sett så langt! Om dere vet om noen fine strender i Sandefjord som jeg bør sjekke ut, er det bare å si ifra i kommentarfeltet 😃🏖

 

Hva slags forhold har du familien din? Er dere åpne og kan snakke om alt?
– I vår familie er vi ekstremt åpne om alt mulig, og vi har ikke mange hemmelighetene for hverandre. Mamma har jeg alltid hatt et nært forhold til, og vi har snakket om alt i alle år. Er det noe som helst jeg trenger å snakke om vet jeg at jeg kan gå til henne, uten å være redd for å bli dømt. Da jeg var tenåring var det utrolig godt å ha en mor jeg kunne spørre og snakke med om alt mulig rart.

 

Hvordan vil du anbefale å ha håret om natta?
– For å unngå tugger og for å skåne håret mest mulig burde du har et i en løs flette. 

Hvordan går det med hageprosjektet?
– Det går sakte men sikkert fremover. Det er så mye her og der som skal fikses, så det tar jo litt tid. Jeg skal plante en del nye blomster etter at jeg er ferdig med dette innlegget. Så dere får en oppdatering senere i dag. Kjøpte noen kule planter på fredag, jeg gleder meg til å dele med dere!

 

Hvilke produkter bruker du på leppene for tiden?
– Nå for tiden bruker jeg egentlig bare en leppestift, siden den ser så naturlig og fin ut. Den er i tillegg veldig myk på leppene, samtidig som den er perfekt i balansen mellom matt og shiny. Leppestiften jeg bruker finner du HER og den er fra Isadora i farge 50.

TOPPHER

Får du mye hate?
– Til å være blogger og ha det antallet med lesere jeg har hver dag, så syns jeg ikke at jeg får mye hate. Nå kan det jo hende at det er en del hate jeg ikke får med meg, i og med at jeg aldri sjekker hverken jodel eller kvinneguiden. Men på bloggen og youtube hender det at det tikker inn litt dritt her og der, men det er ikke noe jeg bryr meg særlig om. Jeg ser veldig fort om det er en hatkommentar eller ikke, og så fort jeg ser at det er det sletter jeg den uten å lese videre. Som oftest kopierer jeg ip.adressen og legger den til blokkering, sånn at personen ikke kan slenge mer dritt. Drittslenging er noe folk med et dårlig liv gjør, og det siste jeg er interessert i er å få dritten dems inn i mitt liv.

 

Hva lurer du på til neste “ukens spørsmål”?

22 kommentarer
    1. så utrolig fin ring<3 du burde sjekke ut stranda på kjærstranda camping, mellom stavern og helgeroa. tar 10 min å kjøre til larvik derfra:) hvis du vil vite noe mer, kontakt; alineetumbling på instagram:)

    2. Får du masse fregner om sommeren? Isåfall, hva synes du om det? Og om du kunne ta dem bort på en naturlig måte, ville du gjort det?

    3. Hatkommentarer, familie, religion, forlovelsesring++ Ukens spørsmål #210**
      Lær deg å skrive riktig

    4. Du er mitt forbilde! Og jeg digger at du er så selvsikker på deg selv, og ikke bryr deg om hva andre sier. Og bare så du vet det håret ditt ser fantastisk ut uansett hvordan du har det!

    5. Maya Sophie Sivertsen:
      Jeg er ikke Stina men du burde egt ikke begynne med sminke fordi det sliter på huden din og den får ikke puste. Så hvis du skal/har tenkt å starte ikke PG anbefale for hvis du glemmer å ta den vekk en dag så er huden din så godt som ferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    6. Hei!
      Gleder meg til å se hvordan hagen blir når du er ferdig. Jeg lurer på hvor de svarte sandalene med høye hæler som du har på bildet der du sitter på gulvet på verandaen med alle blomstene er fra? De var superfine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg