Jeg begynte å gråte

Nå har vi nettopp vært på Marilyn Manson konserten. Altså. Det er den sykeste konserten jeg noensinne har vært på. Å høre alle sangene jeg har hørt på i åresvis live, var virkelig helt surrealistisk. Begynte å gråte litt når jeg hørte «sweet dreams» 🙈😄

Sceneshowet var virkelig helt sykt, og det er så kult at han opptrådte så bra! Har jo hørt at han tar mye stoff, så jeg var litt usikker på om han kom til å være noe bra på scenen. Men det var han virkelig

Nå skal Per Fredrik og jeg spise litt mat i Karl Johan også skal vi opp til hotellet og Chloe igjen. Lille bærta er på hotellet er alene, men med alle tingene sine. Om jeg kjenner henne rett ligger hun og suttet på teppet sitt og halvsover 😂

8 kommentarer
    1. Blir ikke Chloe redd når hun blir etterlatt på fremmede steder helt alene? Min hund hadde hylt hvis vi hadde gått fra den på et ukjent sted den ikke har vært før

    2. Stina <3 Må bare fortelle deg hvor mye jeg digger deg! Har fulgt bloggen din siden starten, og syntes det er så koselig å følge med på reisen din, og hvor mye du har vokst siden du begynte!
      Per Fredrik og du virker så perfekte for hverandre. Drømmer meg litt inn i deres verden i blandt, det virker som dere lever det optimale livet med nydelig hus, suksess og et fint forhold. Ville bare fortelle deg det.
      Ha en fantastisk sommer!

    3. Anonym: Nei, hun har vært med oss på hotell flere ganger så hun er vandt med det, og tar det helt med ro. Hun piper aldri når vi går, og det er null problem 🙂

    4. Hvilken vipper bruker du?<3 De er helt sykt fine og fyldige😍 Og hvor mye koster de ig hvor kjøper man de?

    5. Elsket Marilyn Manson i mine yngre dager (ikke det at jeg er så gammel altså☺️) men kult at du hadde en fin opplevelse da 👍🏻

    6. Har et spørsmål angående Per Fredrik. Du har postet en del bilder av han på blogen, men hvorfor smiler han aldri på bilder? Både på julekort og vanlige bilder så sitter han bare der eller så skuler han i kameraet. Er det en grun til at han ikke smiler?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg