Dette kan du gjøre i påsken!

Endelig påskeferie – og feriemodus har satt inn for fullt! Men kanskje har du allerede begynt å kjede deg litt? Eller kanskje du ikke aner hva du skal gjøre i ferien? Vel, tvil ikke. Jeg har laget en liten to-do liste med ting du kan gjøre i påskeferien!

 

Cafe med venninner
– Hvem sa at man må bevege seg utenfor byen bare fordi det er påske? Inviter venninnene dine på en lunsj og catch up. 

Vårrengjøring i klesskap
– Våren er endelig her, og det er på tide å legge vekk boblejakka og stilongsene. Gå igjennom hele garderoben og ta vekk alt av vinterklær. 

Gå på ski
– Spenn på deg skiene og ta en tur ut i skogen. Ta med litt kvikklunsj, appelsiner og kakao i sekken, og du har en skikkelig god tur forran deg!

Hyttetur
– Ta med deg noen venninner eller kjæresten og dra på hyttetur sammen.

Se en hel sesong på Netflix / Se på YouTubevideoer
– Det er ferie, og da har du lov til å sløve litt. Ta et Netflix / YouTube maraton, der du ser alle videoene og episodene du aldri rekker å se i hverdagen. 

Slumber party
– Inviter et par venninner og ha en skikkelig jentekveld, med masse skravling, et par chick flicks og masse snacks!

Bak
– Bak noe godt. Lag gjerne litt ekstra opp av det du lager, og frys det ned så du har til hverdagen kicker inn igjen. Noen oppskrifter dere kan teste ut; Grove rundstykker, kanelsnurrer, pizzasnurrer 

Les
– Har du enda ikke rukket å starte på den boken du kjøpte for lenge siden? Vel, da kan du begynne nå! Sett deg godt tilbake i sofaen med en god kopp te, og les boken.

 

Hva er dine planer for påskeferien?

15 kommentarer
    1. Jeg drar til USA i morgen klokka 04.00 om morgenen… Skal fly i 17 timer.. JUHU.. Kentucky! 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin dag og god jul! for jula varer helt til påske:-D

    2. Skulle til Sverige men blir ikke me likevel, spise godteri,chille,se på netflix,kansje ha overnattings party😁😍💕👍

    3. Jeg har allerede gjort de planene vi skal gjøre i påskeferien,men ingen venninner er hjemme så jeg kan ikke finne på noe me de😭

    4. Har vært på mange fjelltur/scootertur allerede,
      men skal på mange flere. 😉
      Planlegger en overnatting med venniner,
      og skal dra på mange påskebesøk.
      Skal se videre på en seriesom jeg ser på netflix.
      Jeg og familien min skal kanskje på hytta!
      Skal kanskje til byen for å shoppe!
      Er så glad for å slippe skolen! 😀
      p.s elsker deg Stina! ♥

    5. Kjære vakre stina☺
      Ei er ei jente på 12år
      Ei har fylt med på bloggen din i nesten 1år.
      Og du er mitt forbilde.
      Du har en sånn fin persolighet,og rett og slett fin utvendig og innvendig😊
      Det hørest sikkert rart ut men ILU😍
      Men de i kveldane ei e trist og lei, tenke ei på de i.
      Og lese på bloggen din❤
      Den er veldig fin😉
      Og eg ser at du har jobba masse med den😊
      Men har nokon venna, og del er vert gull😍❤
      Eg synest du har mange fine og bra blogg innlegg😍
      Og du legge ut ofte👍
      #superstina
      ❤😍😊😉☺😃😂😇😜😘😛😝😋😚
      Hugs å fortsette sånn som de her!!
      Du er super!😘
      Klem mei😋😚😘

    6. Jeg skal trene. Så skal jeg være på hytta sammen med familien😍 Å gå på ski🙆 PS elsker bloggen din💁🏼😍

    7. Hadde vært morsomt å se hvordan du tar en vårrengjøring i skapet ditt. Ungdomen er jo kjent for å kle seg dårlig. Så Er vel sikkert mange som lurer på tips og eventuelt rydde skapet på best mulig måte. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg