Ukens spørsmål #59

Nå er det altfor lenge siden jeg har hatt “ukens spørsmål”. Den siste tiden har jeg prøvd å svare best mulig i kommentarfeltet, sånn at dere får svar med en gang. Men siden jeg ikke har rukket å svare så mye på spørsmål den siste uken, tenkte jeg at jeg heller kunne lage et “ukens spørsmål” innlegg igjen. Liker dere forresten best at jeg svarer på spørsmålene deres i innlegg sånn som dette her, eller at jeg svarer i kommentarfeltet?

 

Hvordan trener du?
– Jeg følger et bestemt styrkeprogram som du kan finne HER. I tillegg prøver jeg å legge inn noen intervalløkter en gang iblant for å forbedre kondisjonen. 

Hva slags kamera bruker du?
– Jeg bruker Canon EOS 650D. På de bildene der jeg har bokeh effekt (uklar bakgrunn) så bruker jeg 50mm 1,4 linse.

 

Var alt bare skuespill når dere spilte inn “hytteturen”?
– Nope! De eneste som spilte skuespill var Kim og Karin. Resten var helt ekte! Så når folk ble redde, så var de faktisk redde. Hehe! Har du ikke sett episodene kan du se dem HER

 

Hvor er sengetrekket ditt fra?
–  IKEA. Er en god stund siden jeg kjøpe det. Så vet ikke det fortsatt selges :/ 

 

Samler ikke klærne opp veldig mye støv når de henger sånn?
– Det kommer litt ann på. For min del gjør de ikke det. Jeg har døren til balkongen rett ved siden av klærne, og jeg lufter nokså ofte. Så da går det bra. I tillegg beveger jeg på klærne hver dag, når jeg skal kle på meg, så det rekker nok ikke å samle seg så mye støv. Det er verre med høye skap som man aldri vasker på toppen av, haha! 

Hvor høyt er det under taket ditt? Har lyst på slikt klesstativ selv!
– Her er det ca 250cm. Det må minst være 210cm og maks 330cm for å ha dette stativet. Desto høyere det er under taket, desto mer får du plass til 🙂 Det er forresten fra IKEA sitt stolmen sett, som du finner her. 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160cm 

 

Hva heter du på snapchat?
– Der heter jeg stinablogg 

 

Hvor er buksa fra?
Den er fra Junkyard. Du finner den her

Regner med det er noen som tar bildene av deg? Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det når jeg ikke akkurat har noen som kan stille som fotograf?
– Jeg tar som regel alltid bildene til bloggen helt selv. Det er av flere grunner. Når jeg tar de selv får jeg bildene akkurat slik jeg vil ha de, jeg trenger ikke være avhengig av noen, og jeg kan ta bilder når jeg selv vil. Mitt tips til deg er å lære deg å bruke stativ og fjernkontroll. Det er så ufattelig kjipt å bli avhengig av at noen skal ta bildene for deg. For da er det veldig ofte at du ikke får tatt bilder.

Det er jo selvfølgelig litt kjipt å alltid måtte ta bildene selv, spesielt da jeg skal ta antrekksbilder. For da må jeg ta med stativ og kamera ut i parken og stå der alene og knipse bilder. Litt kleint iblant. Men man vender seg til det. Og det som er så kjekt med å bo i Oslo er at folk er veldig opptatt med sitt eget liv, så de bryr seg som regel ikke om du står og tar bilder av deg selv.

 

 Er det lenge siden du kjøpte vesten?
– Ja.. Det er en god stund siden. Så de selger den nok ikke lengre 🙁

 

Har du noen tips til å trene lår og legger slik at de skal bli tynnere og strammere?
– Uff. Jeg liker ikke når dere spør meg om tips til hvordan man skal bli tynnere. Spør meg gjerne hvordan man kan bli sterkere og få en sunnere livsstil. Men å pushe på leserne mine slanketips, det ønsker jeg ikke.  

 

Hva slags tannbleking tok du? Var den dyr, og var det 18 års grense?
– Jeg har skrevet et innlegg om tannblekingen som du kan lese HER.  

 

Hvor er jakken fra?
– Den er fra Gina Tricot 

 

 

24 kommentarer
    1. kan du være så snill å skrive nøyaktig hvordan du gjør coreøvelsene eller lage en video der du viser de? jeg prøver å søke opp øvelsene dine, men finner de ikke.

    2. Liker at du svarer i innlegg, fordi det er ikke alltid jeg skjekker om du har svart på et spm jeg spør i kommen👍

    3. Liker best at du svarer i innlegg! Jeg må bare nevne det her Stina, men jeg elsker bloggen din, og jeg er klar over at du hører dette opp til 10 ganger per dag, men griper denne muligheten og forteller deg hvor godt jeg liker bloggen din og dine kreative og lærerrike innlegg! Jeg savner litt de morsomme videoene dine der du f.eks. forteller dine tips til sunn mat, ting du hater/liker, morning routine, diverse tag-videoer, workout routine eller min favoritt som er ukens spørsmål på vidoe eller Q&A om deg selv! Håper du leser denne kommentaren og jeg ber om du fortsetter å lage sånne videoer ofte, fordi jeg er innom både bloggen din og youtube-kanalen din hver dag i håp om at sånne videoer eller innlegg popper opp 🙂 hilsen stor fan Ingrid <3

    4. Liker veldig godt slike innlegg, men er jo kjekt å få et direkte svar i kommetarfeltet også, så kanskje du kan ta de spørsmålene som blir spurt flere ganger, i slike innlegg, og heller svare på småspørsmål i kommentarfeltet? Alt etter hva du har tid til, selvsagt 🙂 Men du, her kommer et spørsmål (haha) hvor er den grå elefanten fra? Haha, den var sååå skjønn! Er selv 20 år, men bamser kan man vel aldri bli for gammel til? Ha en super fin søndag 🙂

    5. Hei Stina 🙂 Liker når du lager slike innlegg. Jeg lurte på om jeg kunne skyte inn ett spm her. Vasker du ennå sminkekostene dine med zalo og olje, eller har du funet ny metode? 🙂

    6. Jeg finner ikke igjen innlegget der du viser hvordan vi skal brette buksene, slik at det er enkelt å finne fram i en skuff. Så kunne du lagt ut link, eller noe som sa meg hvor jeg kan finne dette innlegget? 🙂
      Elsker bloggen din forresten, du er super flink til å ta bilder! <3
      Klem

    7. Liker best at du svarer i innlegg! Siden jeg selv ikke har blogg får jeg ikke “varsel” når du svarer meg, så jeg må alltid lege gjennom alle kommentarene..
      Savner at du svarer på ukens spørsmål hver søndag
      Xoxo

    8. Hei Stina 😊 Jeg lurte på om du har gått på Eiker VGS? Jeg kommer fra Hokksund ( hjembyen din) 😊💜

    9. Hvordan bor du? Det bare bilder fra rommet ditt, deler du leilighet med noen andre? Helst svar i innlegg, ikke kommentar (klarer aldri å følge med i kommentarfeltet, eheh)

    10. Kan du være så snill å lage en video eller innlegg om hvordan man får flott hud ? 🙂 Altså hvilken spesifikk favoritt kroppslotion bruker du? Bruker du solarium eller noen fake-tan ? Hvilke rutiner har du for å beholde flott hud på kroppen? Tenker sånn utenom at man vet du trener aktivt, spiser sunt og drikker mye vann. F.eks skrubb og ja hva du enn kan komme på ? 🙂

    11. Hei Stina, vi to burde vert søstre! Vi har SÅÅÅÅ mye til felles! Det eneste jeg husker som vi ikke har til felles er hårfargen og hvilken hånd vi skriver med😂 du er forresten 10 cm høyere enn meg😊 jeg skal legge deg til på snap!
      Da jeg var mindre ca. 8 år leste jeg bloggen din hver dag, jeg lastet ned bilder av deg på telefonen min fordi du er mitt idol! Men en dag da jeg skulle lese bloggen din så fant jeg den ikke, men nå leser jeg bloggen din igjen og det kan jeg takke Noobwork for😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg