Ukens spørsmål #21

Har du planer om å skaffe deg vine?
– Har faktisk fått meg vine nå. Heter det samme som jeg gjør alle andre steder: stinablogg. Bare å følge meg hvis dere vil ♥

Utrolig fin frisyre! Hva har du brukt da du fikset håret? Krølltang? Hvilken modell isåfall?
– Tusen takk 🙂 Jeg bruker en krølltang fra herstyler.com fra 3P kolleksjonen. I dette tilfellet brukte jeg den mellomste barrelen for å lage krøllene.  

Når du er ute på byen å sånt, tar du bilder med mobilen eller har du med kamera?
– Tar som regel aldri med meg kamera på byen. Siden det er ganske stort og tungt. I tillegg er jeg ganske redd for å miste det siden det koster en del. Pleier som regel å bruke telefonen til å ta bilder.  

Hva synes du om sports-BHene fra H&M? Er de bra?
– Jeg syns de er veldig bra. Har to stk. derfra selv. De har ganske tykt stoff også, og det er veldig kjekt. Da slipper man å få sånn “klein-stiv-nippel-moment” på treningsstudioet. 

Hvor kjøper du dine sports-BHer? Og hva koster de sånn ca?
– De to jeg har fra H&M koster 200-250,- ca. Har fra andre steder også. Men liker faktisk H&M sine best. 


Så fin leilighet, kan du si hvor mye du betalte for det, og hvordan du fikk leid den?
– Vi betalte 2000,- kr til sammen for to døgn. Veldig billig med tanke på hvor fin den var! Den lå jo også bare 3 min unna Jernbanetorget med buss. Man kan booke direkte på www.akershave.no

Hvordan kamera bruker du ? 
Canon EOS 650D. Kan gjerne lage et innlegg om kameraet hvis dere vil det! 


Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke klær i xs og xxs fra wow. Det er jo barnestørrelser… Du er jo mye større og har mer hofter enn barn. Du er jo rundt 160 cm høy også. Jeg husker jeg brukte wow klær på barneskolen, og jeg har vokst mye siden den tid, ikke at jeg er stor nå, men jeg har utviklet meg. Helt sykt at du sier du får på deg buksene i størrelse xs. Du har vel hofter i en alder av 20? Og lengden og tykkelsen på benene dine er jo større enn barn sine, f.eks. de som går på barneskolen da, som klærne sånn sett faktisk er beregnet for. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig. Kan virkelig ikke forstå at du bruker størrelsene xs og xxs fra barnebutikken wow. Må nesten spørre deg igjen jeg, om det faktisk stemmer? Og det kan jo ikke være noe å skryte av… for det er faktisk helt sykt hvis du i tilfelle får på deg disse klærne.

– Herregud. Mennesker som deg burde faktisk ikke få lov til å kommentere blogger. Kjenner jeg blir helt matt av å lese kommentaren din. I vanlige butikker som Bik Bok, H&M, Cubus, Vero Moda, osv. har de aldri så små størrelser jeg bruker. Jeg ser kanskje høyere ut på bilder. Men som du skriver er jeg bare 160cm, og det er ganske lavt. Derfor er buksene alltid for lange, og de sitter ikke etter i det hele tatt. Så derfor bruker jeg heller klær fra WOW ;-))))) Fordi de har faktisk små størrelser. Vi er alle skapt forskjellige. Hvorfor skal jeg liksom skamme meg over at jeg er liten?


Bukse fra WOW i strl XS. 


Er det vondt å trene rockering med piercingen? Skal ta piercing nå før sommeren kommer for fullt, og jeg bruker ofte rockeringen til trening!
– Jeg merker ikke noe til piercingen når jeg bruker rockeringen. Men nå har jeg hatt piercing i 4 år. Så hullet har grodd ordentlig til. Tror ikke det kommer til å bli veldig behagelig å bruke rockering når du nettopp har tatt piercing. Så anbefaler deg heller å gjøre andre ting for å trene magen. Har laget en video du kan få litt inspirasjon fra!

Hva pleier du å drikke når du drikker alkohol?
– Er veldig glad i “Sex on the beach” som kan kjøpes på Vinmonopolet. Drikker også vin og øl. Sprit er jeg veldig lite glad i. Det smaker dritt og man blir altfor fort full av det. Og jeg er ikke så keen på å bli drita når jeg er ute å fester!

Hvilke hårfarge er din favoritt på jenter om de kler den? (Alle liker forskjellig, så ingen kan vel bli såret om du nevner en!)
– Jeg liker veldig godt mørke brunt hår. Det er mye av grunnen til at jeg har det selv. Syns som regel platinablondt blir veldig falskt. Så er ikke glad i det. Men syns jo at naturlig blondt er fint. Men brunt er finest! 


Hvor lenge har du blogga? Kan du komme med et tips til oss amatører om blogging?
– Nå har jeg blogget i over 3 år. Gud så fort tiden har gått! Husker nesten ikke hvordan det var å ikke blogge hver dag. Har laget tre forskjellige innlegg med tips til dere:

?”Hvordan få en bedre blogg – 10 tips!” 

?”Hvordan få flere lesere på bloggen – Tips!”

?”Hvordan tjene penger på bloggen”


Hvor mange hull har du i ørene, hva syntes du er finest?
– Jeg har ett hull i hvert øre. Har egentlig ikke noe formening om hva som er finest. Noen kler å ha sykt mange. Hadde fire hull før, istedetfor to. Men syns det holder med to på meg selv nå. 

Hvis du måtte nevne den du synes er den aller peneste toppbloggeren du vet om, hvem er det da? 
– Hmm.. Det er jo veldig mange pene toppbloggere i Norge. Men hvis jeg skal kun nevne en så må det bli Fotballfrue. Siden hun ser mest naturlig ut, i tillegg er hun et sunt treningsforbilde! 

Hvor kjøpte du kamerafjernkontrollen du har på bildene, og hvor kjøpte du stativ(om du bruker det da)?
– Fjernkontrollen kjøpte jeg samtidlig som jeg kjøpte kameraet mitt på netonnet.no  

– Noe du lurer på til neste uke?
55 kommentarer
    1. Så utrolig bra svart :)!
      Du er så utrolig pen 😀
      jeg lurer på noe anngående camera.
      Har et Canon 550D, og lurer på dette med stativ, må du kjøpe et som er tilplasset den modellen eller kan du kjøpe et generelt for canon :)?
      Håper du skjønner spørsmålet mitt 😀

    2. Veldig bra svart Stina. Synes det er litt teit at folk skal bry seg om hvilke str du bruker i klær. Hhaha, de trenger jo ikke å bry seg om det 🙂 Du er sper pen og liker bloggen din kjempe godt:)
      hvor har du kjøpt den shortsen du har på headeren?
      Hvilket shampoo og balsam bruker du ?
      Kan du lage en video bilde blogg om hvordan du ordnerfikser øyenbrynene dine?
      Hvilket blogger leser du ?
      Hva liker du best å gå i av bukse og kjole?
      Håper det var greie spørsmål :))

    3. Hei! Jeg hadde et spørsmål til deg!
      Hvor bor du?
      Kan du svare på video?
      Ossen exsesoins bruker du ?
      Liker du jb?

    4. anbefaller du å ta piercing?
      Kommer du til å angre på at du tok picering om du blir gravid?
      Angrer du i dag på at du har piericing?
      Kan du fortelle litt om det å ta piercing, fordeler og ulemper?

    5. Haha, latterlig kommentar av hun som spurte om størrelse. Alle er forskjellige, jeg strevde en del med å finne bukser en stund for jeg så lang og tynn. Men nå har for eksempel gina tricot bukser som varierer på lengde og bredde.

    6. Du burde hatt en tattoo som klatrer oppover magen din!:-) det hadde passa deg sykt bra:-) legg gjerne ut fler treningsvideoer:-) jeg digger det og trenger det !:-)

    7. Jeg har vært leser av bloggen din lenge nå, og en ting skal du vite; jeg digger bloggen din! Du har mye variert, du skriver bra, og i tillegg er du en stor inspirasjon til klær til de som ikke er så store. Jeg er ikke mer enn 160 selv, og blir ikke noe særlig høyere enn det. Og jeg har også en liten kropp.
      Stå på! Du er utrolig flink 🙂

    8. Bra svar! Du har helt rett i det med størrelser jeg er 13 og 1,63 høy og bruker xs! Du er en flott jente og du burde ikke skamme deg, men heller være stolt:) skjønner ikke at folk skriver sånne kommentarer! Blir nesten flau på deres vegne 😛
      Fine deg:)!

    9. Åssen takler du det når du får “hate” kommentarer på bloggen? Har sett du ikke alltid får gode tilbakemeldinger? Gjør du noe med de? ha det gått utover hvordan du er?

    10. Spørsmål til neste gang:
      Hvordan gikk det med 21 days challenge’en? Den hvor du skulle la være å spise snop i 21 dager. Fikk ikke med meg at du nevnte noe mer om den.

    11. Jeg sliter dessverre med kviser… Og det ser ut som du har en helt fantastisk hud, og derfor lurer jeg på hvilke produkter du bruker, om du er bare rett og slett veldig heldig, eller om du redigerer dem bort 🙂 du er en kjempe pen jente, og jeg digger deg masse 🙂 også håper jeg at du vil svare på dette spørsmålet 🙂 takk

    12. Hei vakre du! Håper du har det bra 🙂
      Siden du har god erfaring og vet mye om extensions, så må jeg spørre om litt råd. På torsdag skal jeg til frisør å sette inn tape-hair extensions. Jeg gleder meg veldig, men hvilken lengde burde jeg ta? Har valget mellom 40/45cm og 55/60cm. Jeg vil at det ska se så naturlig ut som mulig. Vet også at extensionsene blir kortere siden frisøren skal klippe dem litt å få dem til å gli inn i mitt eget hår. Så, hva ville du gjort? 🙂
      Klem!

    13. Ville ikke skrevet det på samme måte som hvem enn som stilte spørsmål over her, men jeg har også reagert på at du mener at det bare er klær fra wow som passer…jeg er selv 160 høy og har aldri hatt massive problemer med lengden på bukser. Om du er veldig tynn vet jeg ikke for jeg har ikke sett deg på ekte. Det kan hende du bare er flink til å fremheve former på bilder osv 🙂 Du er jo også to kg lettere enn meg så det kan jo ha litt å si…Men 160 er da vel ikke for lavt til xs på bikbok og vero moda osv 🙂 Hehe

    14. Bra blogg.
      Ikke bry deg om hun derrane, kansje ho bare e sjalu.
      Du er fin som du er og hva så om du har xs på WOW, d e ikke størrelsen som teller.
      Hvis jeg hadde møtt deg så hadde jeg ikke trodd at de var fra WOW.
      Jeg er ikke frekk men bare lurer på om du bruker silikon.
      Hvis ikke så misunner jeg deg så mye for de store puppene du har.

    15. hehe, ganske rarrt at du bruker xs og xxs på wow, var innom der i dag og xs er str 152 og xxs er 146… altså greit du er liten, selvom 160cm er ganske normalt…. men en på 160 kan vel ikke bruke 146-152 i bukser? og du har faktisk hofter, så med mindre du har helt flat ræv så kanskje jeg tror deg. men men hvis det får deg glad av å skrive at du bruker xs og xxs på wow så be my guest 🙂 selvom det overhodet ikke stemmer når min søster på 7 år bruker xxs, og hun er liten

    16. Hei jeg er en jente på 12 år og sliter med puberteten. Det er snart leirskole og har hatt utflod i mer enn et halvt år . Er redd for å få mensen i leirskolen. Har du noen tips til hva jeg skal ta med osv.?

    17. Herlighet, ikke bry deg om den idiotiske kommentaren om størrelser…Alle er jo forskjellig, og samma hvor man handler klær vll, og hvilken størrelse man bruker! Du er nydelig du Stina!

    18. Hvorfor bruker du krølltang? Du har jo selv skrevet at man ikke burde ha så mye varme på håret,og at det ødelegger håret.

    19. kristina: Herregud. Du burde faktisk skamme deg. At du til og med går innom WOW og sjekker lengden på buksene, ja det sier sitt om deg. Jeg bruker XS i bukser og XXS i topper. Hvis du ikke tror meg er det DITT problem, ikke MITT. Gå heller og finn deg et liv istedenfor å sjekke størrelser på buksene de har på WOW. OMFG!!!!!!!!

    20. Bruker du løpe-apper når du jogger/løper? 🙂
      Hvis ja, hvilken bruker du? 🙂
      Har du prøvd ut mange løpe-apper?
      Har du en favoritt? 🙂
      Kan du lage et innlegg der du forklarer hvordan man bruker den løpe-appen du liker best? 🙂

    21. Hva gjør du for å skjule ettervekst eller hva gjør du for at det ikke skal synest så mye, har selv ikkje sett så mye ettervekst på bildene dine og eg har litt ettervekst men vil ikke farge det nå er ca 1 måne siden eg farget det så mener det blir fortidlig, vil jo ikke gjøre håret mitt så mye mer slitt enn det det er 🙂 (Det var på en måte et komplimang for eg bare elsker håret ditt! Haha <3 )

    22. Hei!
      Jeg har et problem med og finne bukser som passer perfekt! enten så er de for lange, for vie eller for stor rundt livet… Har du noen tips til hvor jeg kan få tak i bukser som passer perfekt, og som ikke blir for dyrt? 🙂
      Takk for svar!
      Ps. digger bloggen din!♥

    23. Jeg bruker en vannfast mascara og den har veldig bra resultat, men det eneste problemet er at jeg sliter med å få den av! Noen tips?

    24. Flotte svar, men vil bare komme med en mening. Og det er at hun som kom med spørsmålet om størrelser på WOW, er jeg helt enig med. Lillesøsteren min på 9 år 150 cm høy ca.) har mange klær derifra og hun bruker xxs i de fleste klær. Hun er liten og tynn, men ikke sånn syltynn asså! Helt normal 9 åring! Så jeg heller skjønner ikke hvordan det er mulig for deg på 20 år, 160 ca høy og har en helt normal kropp, kan bruke xxs i klær fra WOW.? Skjønner sefølgelig at alle er forskjellige, men det henger liksom ikke sammen. Sikkert super teit å spørre om, men kan du bevise det?
      Uansett, stå på videre! Jeg er en fast leser og elsker bloggen din 🙂

    25. WOW!
      Jeg ble rett og slett super glad for å lese at DU bruker bukser fra WOW. Jeg har alltid skammet meg over at jeg egentlig må bruke bukser derfra, og derfor har jeg aldri gjort det. Men jeg ble utrolig inspirert til å gå innom der en tur etter det jeg leste nå. For en inspirasjon du er! Har virkelig fått meg ett nytt idol som jeg kan se opp til! 🙂

    26. Hva er problemet med at du handler på WOW? Det er jo ikke noe problem med det, det er bare størrelser, ikke noe mer enn det…. Det er du som går med dem, hvorfor bryr alle andre seg? Det er akkurat det samme om du bruker XXS eller XXL, ikke sant?
      Hvilke snaps vil du at vi skal sende til deg? 🙂 Skal vi sende snaps, akkurat slik vi sender til venner (Hva skjer? – akkurat kommet hjem fra shopping! – kosekveld med beste- ut å jogge), eller ville det irritert deg litt? :p
      Vil vrkelig sende snaps til deg, men vet ikke hva :p HaHa :p
      BTW: Hvis du lurer, er det jeg som er ronjadk :p HeH

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg