Trodde aldri jeg skulle tørre det!

På tordag var det så nydelig sommervær. Endelig fikk vi litt sommervær igjen. Nesten hele juli har det jo bare regnet! Så jeg brukte virkelig dagen til å nyte været. Jeg startet med å ta med Chloe til Stavern (innlegg HER) også dro vi videre til Nevlunghavn (se innlegg HER). Da jeg kom tilbake igjen fra den turen dro jeg ut i Sandefjord med Victoria på middag. Hun bor jo her i byen, så det er så lett å møtes i hverdagen. Elsker sånt!

 

Vi dro på Kokeriet, spiste blåskjell og drakk masse vin og øl. Hehe! Siden det er tivoli i sentrum ble jeg plutselig mye tøffere enn jeg vanligvis er, og ville bort dit for å kjøre karuseller. Jeg er den største pysa når det kommer til sånt, og er alltid livredd for at hele karusellen skal falle fra hverandre. De blir jo satt opp og ned hele tiden, så jeg er alltid skeptisk til at alt går 100% korrekt hele tiden. Haha. Paranoid much?

Jeg turte i alle fall plutselig å ta Aladdins teppe, og jeg tror alle som var på tivoliet hørte meg og Victoria for å si det sånn. Hahaha! Eneste negative med å ha langt hår er at jeg ser seriøst ut som at jeg har kravla ut av en tv i the grudge etterpå! Hahah!

Rett før stengetid hoppet vi på en karusell til. Husker ikke hva den heter, men herregud som vi ble slengt rundt. Trodde seriøst at invollene mine hadde bytta plass etterpå. Så ille var det! Men herregud så gøy! Vi lo og skrek om hverandre. Haha!

Ah, sånne sommerdager som dette er så gull! Hvor man bare opplever masse fint og slipper litt hemninger! Krysser fingrene for at det blir bedre vær resten av sommeren og at jeg får flere slike dager!

1 kommentar
    1. Har du noen anbefalinger når det kommer til steder å spise middag i Sandefjord? 🙂 Skal dit Torsdag til Lørdag å hadde satt stor pris på et par tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg