Så mye har hagen forandret seg siden april! Stort bildedryss!

I fjor rev vi hele hagen, bygget ny mur rundt huset og satt opp villaport. I år har vi endelig fått gjort hagen til vår, og ikke bare de vi kjøpte hagen av. Det har vært utallige timer i hagen, men herregud så verdt det. Nå har vi endelig en hage som er så og si helt ferdig, og som bare trenger litt vedlikehold i årene fremover. Så deilig!

Som dere sikkert har fått med dere så har jeg lagt ut hage tour’er i år; midten av april, juni, juli, august, september og i oktober. Så nå tenkte har jeg lagt sammen alle de bildene til GIF’er så dere kan se hvor mye hagen har forvandlet seg i år!

Jeg har også lagt ut et innlegg HER, der du kan se hagen for 1 år siden vs juli 2020.

 

Håper dere syns det var gøy å se hvor mye hele hagen har forandret seg. Neste år kommer alt jeg plantet i år til å gro enda mer, og bli enda større, så det gleder jeg meg til!

4 kommentarer
    1. Så fint. Jeg skal plante klareplanter som skal dekke et stativ som har vært paviljong. Det er slik kraftig sort stål, ikke den enkle biltema. Har du forslag til noe som vokser fort?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg