Corona, Bryllup, Trening, Baby-Rom ++ Ukens spørsmål #274

annonse – lyko, adlibris, nelly

Hvor ofte trener du i uka?
– Det kommer skikkelig ann på. Noen ganger er jeg flink og trener typ 5 ganger i uka, og andre uker er jeg bare aktiv i hverdagen. Har en evig struggle meg å komme inn i gode treningsrutiner, haha!

Hvilken selvbruning bruker du?
– Jeg bruker DENNE fra glød. Er veldig stolt av Sophie som har laget en så bra selvbruning, og alt hun har fått til! Den er forresten virkelig å anbefale!

 

Kan du legge ut hva du spiser i løpet av en hel dag?
– Jeg kan absolutt legge ut mer oppskrifter. Har lagt ut altfor lite av det i det siste! Men jeg kommer ikke til å legge ut akkurat hva jeg spiser i løpet av en dag, da dette kan bli feil for veldig mange mtp kroppspress ogsånn.

 

Hvordan har du det for tiden?
– Opp og ned. Dette er en usikker og skummel tid, og for meg som sliter med angst så må jeg jobbe ekstra hardt for å holde psyken i sjakk. Men har heldigvis Per Fredrik som støtter meg skikkelig. Ellers prøver jeg å bare fokusere på koselige ting som hage om dagen. Plantet masse blomster på fredag og fremover skal jeg gjøre det så fint her hjemme!

 

How tall are you? Hi from Costa Rica!
– I am 160cm tall (or short, haha). In Norway people are generally very tall, so in this country I am below average. But in Costa Rica i would actually be 4cm taller than the average height for women, so thats a bit funny! (average height in Norway for women is 167 cm)

 

Favoritt foundation?
– Jeg har lenge brukt DENNE, men nå nylig prøvde jeg DENNE fra Maybelline. Ble helt overrasket over hvor bra den var, spesielt med tanke på at den er sykt billig. Den har god dekkevne samtidig som at huder blir dewy og fin. Love it! Bruker forresten farge 220.

GENSERHER 30% RABATT NÅ
BUKSEHER 30% RABATT NÅ

 

Ser du på Home and Away?
– Går det fortsatt på tv?? Jeg så litt på det da jeg var liten, men det er så lenge siden at jeg husker ikke noe av det nesten. Hehe!

 

Er du redd for å få Corona? Hva tenker du oppi alt dette?
– Jeg skrev et innlegg HER om mine tanker rundt Corona, og har egentlig ikke lyst til å skrive noe mer utover det enn det, annet enn; følg de retningslinjene som blir satt av regjeringen og hold deg oppdatert via FHI. Vil at bloggen min skal være en friplass for alt det som skjer rundt i verden, og et pusterom med kun koselige ting, så jeg prøver å styre unna av å skrive om Corona.

 

Can you bathe in poolwater or seawater with tape in extensions?
– You could.. But I would not recommend it. Salt and clorine dries the hair out a lot. So I usually just wear my hair in a bun when i bathe, but its not going to get too damaged if you bathe a few times. But if you go on a 2 week vacation and bathe the hair everyday in saltwater, I guess it would get damaged. But it also depends on the quality of your hair extensions, I use Luxushair and they have really good quality!

Når blir bryllupet?
– Det aner jeg ikke. Har satt hele bryllupsplanleggingen på is frem, fordi jeg fortsatt innhenter meg etter nesten to år med psykisk sykdom.

 

Hvis du får barn, skal dere bo i det huset dere bor nå?
– Vi har jo veldig stort hus, så det er absolutt null problem for oss å få barn og bo her. Kan bare gjøre om enten lagerrommet eller det ene treningsrommet til barnerom. Null stress!

 

Hvilken shampo og balsam bruker du på extensionene dine, og hvordan holder du det så fint?
– Takk som syns jeg holder det så fint! Jeg bruker DENNE shampoen fra Redken, DENNE balsamen fra Redken, og DENNE hårkuren fra Redken. De passer perfekt til hair extensions, siden de ikke inneholder for mye protein (som ofte gjør at hair extensions kan bli stivt). Jeg lar også håret lufttørke. Har skrevet et langt innlegg om håret mitt med masse tips som du kan lese HER.

Hva er favoritt maten og drikken din?
– Oi, vanskelig å velge! Jeg elsker biff, pasta, pizza, taco og indisk. Favoritt drikke står mellom sukkerfri Redbull, Cola zero eller en rødvin fra Piemonte i Italia.

 

Beste boken du har lest?
– Oi, vanskelig å velge bare en! I business er det uten tvil “Rich dad, poor dad“, og blant “vanlige” bøker elsket jeg “forbilde”!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

4 kommentarer
    1. Så rart å se at gjennomsnittshøyden har gått ned litt. Før så var den 169. Er sjøl 162cm😂😂

    2. Hei Stina 🙂 Du stråler om dagen! Takk for å du inspirer 🥰👏 Jeg lurer på hvordan det er å bruke glød eller annen selvbruning i ansiktet? Jeg er så redd for at det skal bli flekkete!?

    3. Vakre du 😍 Jeg har et spm angående extensions. Jeg har tape-extensions som du, og går jevnlig til frisør hver 5-6 uke for å heise opp. Nå er frisørene stengt og det ble stengt akkurat den uka jeg hadde time for å heise opp 🙈 Ser jo snart ikke ut og jeg kan ikke akkurat rive det ut heller? Har du noe tips? 😳🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg