Året som gikk del 2

For et år dette har vært! Nå er det på tide med del 2 der dere får se hva som skjedde resten av året. Del 1 kan du klikke deg inn og se HER.

Juli

30 juni var finalen til Farmen Kjendis, og jeg kunne komme tilbake til livet mitt igjen. Jeg koste meg masse hjemme med det ene hageprosjektet etter det andre. Urtehage er noe jeg har gjort i flere år, og det er like gøy hver gang!

Lagde en vedd på verandaen, og denne ble helt dekket av planter innen sommeren var godt igang!

Gikk masse til stranda ved Folehavna sammen med Chloe. Gud som jeg gleder meg til å dra på stranda igjen!

Ble også mange turer i skogen! Chloe er virkelig tidenes beste turkamerat!

Tok med Chloe til Stavern og utforsket byen.

Dro på dameparty hos tanten min med alle damene i familien. Så koselig!

Per Fredrik og jeg kjøpte oss sup boards og fikk helt dilla. Vi padlet rundt på vannet og storkoste oss!

 

Chloe hadde bursdag og ble 3 år, og det feiret vi med leverpostei kake!

  

Jeg var en del i Oslo og fikk helt dilla på elektrisk sparkesykkel. Det er jo så mye lettere å oppleve byen når man bruker den. Neste år blir det enda flere turer i byen!

Søsteren min kom på besøk med barna og mannen sin, og jeg fikk vist de Ulastranda. Elsker den stranda!

Dro på konsert i Tønsberg med Trine og Marita, og vi vorset her med reker og drinker. Vi var ute langt etter at konserten var ferdig, og endte opp på en båt hvor flere av folkene nattbadet. Hehe!

Dro masse på stranda med Per Fredrik. Bildet over henger på veggen hjemme. Så koselig!

August

Jeg dro på stranda med Chloe og ble angrepet av en gammel mann. De fleste av dere har nok fått med dere hva som skjedde, om ikke kan du lese HER. Endte opp med hjernerystelse, fucka nakke og enda mer fucka kjeve.

Fikk endelig besøkt botanisk hage i Oslo for første gang. Ble helt forelsket i stedet, og det blir virkelig ikke siste gangen jeg drar dit!

Dro på jordbærgård med Per Fredrik og plukket mine egne bær, og lagde dødsgodt syltetøy!

 

Hageprosjektet var virkelig igang og samtidig som vi startet, begynte de også på nabotomta. Bor fortsatt midt på en byggeplass med mye bråk, så gleder meg til alt blir ferdig, hehe!

Dro på hytta til mamma og pappa og besøkte de!  

 

Padlet enda mer sup board!

Dro enda mer på stranda med Per Fredrik og Chloe!  

 Lagde masse ripsgele, som vi har kost oss så sinnsykt mye med i desember. Det er helt perfekt sammen med julemat!

September

Det var fortsatt varmt ute, så jeg kunne dra på Ulastranda med Chloe!  

Tur til folehavna stranda med Chloe. Solnedgangene var magiske!

Dro på tur til fjellet ved Ulastranda med Chloe. Elsker den utsikten!  

Reunion med Farmen Kjendis gjengen!

Dro på hytta med mamma og tantebarnet mitt. Vi koste oss med pinnebrød, hjemmelagde sugar cookies og kakao!

 

Var på lansering til Sophie sin strikkekolleksjon sammen med Dorthe Skappel, og dro ut videre med den flotte gjengen på bildet under!

Enda flere magiske turer med Chloe!

Oktober

Dro på Halloween-Tusenfryd med Per Fredrik. Turte ikke å ta så mange karuseller, men gud som vi koste oss! Sommerblomstene hadde dødd, og det var på tide å få frisket opp litt ute. Så jeg handlet inn masse fine trær og planter i høstfarger. Aner ikke hvordan de kommer til å se ut til våren, så det blir en overraskelse!  

En av våre date nights!

Var i skikkelig Halloween humør og hadde fullt Halloweentema her på bloggen!

Tok med meg Per Fredrik på gård her i Sandefjord og handlet masse gresskar!

Som jeg dekorerte i alle forskjellige styles!

Dro på skogstur med mamma, Chloe og tantebarna mine

Nøt alle soloppgangene. Om høsten er de helt magiske, og jeg elsker å tusle rundt i hagen om morgenen idet solen kommer opp. 

Hahahaha. Måtte bare ha med dette bildet av Chloe! Hun ser så teit ut, haha 😀 

Feiret Halloween med masse venner!    

Årets siste strandtur med Chloe!

November

Hageprosjektet kom et steg nærmere, og endelig er både mur, port og hekk ferdig. Det gjenstår en del til våren, men det er mest morsomme ting!

Vi dro til Gran Canaria og koste oss i solen før mørketiden virkelig kicket inn. Kjente at det hjalp psyken min skikkelig å ta en liten sydentur i november, så det skal bli en fast ting!

  

Så fort vi kom hjem fra Gran Canaria var det bare å starte julepyntingen!

Desember

Dro på Martine Lunde sin lansering sammen med Maria Kassandra! Hadde det så gøy den kvelden, både på festen og når vi dro ut på byen senere. Ja til flere slike kvelder!

Lagde pakkekalender til både Per Fredrik og Chloe. Det har vært så koselig å åpne pakker sammen hver morgen i hele desember!

Var på julebord med jentene fra Drammen!

Den første episoden (presentasjonsprogrammet) av Farmen Kjendis kom på tven, og det var så rart å se tilbake på tiden der inne!

Endelig fikk vi port til huset, og det er så deilig med elektrisk villaport nå. Elsker privatliv!

Lagde julekort med Per Fredrik og Chloe. Dette er 5. året på rad vi gjør det, og det er så koselig!

Dro på julemarked med Per Fredrik!

Etterfulgt av double date med Maria Kassandra og Isan!

Dro på sesongens første skitur.

Var på julebord med vennene våre fra Stokke / Tønsberg.

Hadde julelunsj her sammen med Per Fredrik og familien min!

Feiret lille julaften hos foreldrene mine, og det ble så koselig!

Feiret selve julaften hos familien til Per Fredrik. Så herlige mennesker!

Wow, for et år dette har vært. Det har vært mange mørke stunder, og det har ikke vært like lett som det ser ut i disse innleggene. Men det er også viktig å huske på de gode stundene og sette pris på de. Livet er virkelig ikke lett, men gud så flott det kan være noen ganger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg