Året som gikk – Del 1

Året er snart omme, og før jeg ser fremover på det nye året vil jeg ta en titt på året som har gått. Så i dette innlegget vil jeg dele opplevelsene mine fra det første halvåret, også kommer del to med resten av året senere i dag.

Januar

Jeg stod masse på ski, og koste meg i løypene! Begynte også på lavkarbo for å se om det kunne forbedre helsen min, siden jeg hadde vært så mye syk. Gikk på det i over en måned, men innså at det virkelig ikke var noe for meg. Mistet all energien min, og klarte ikke å gå på ski engang dessverre.

Lanserte StinaLashes som ble solgt ut på kun en uke!

Februar

Bloggerne begynte å rulle på skjermen, og dere fikk se meg prøve brudekjoler og mye mer!

 

Jeg feiret 26 årsdagen min med masse venner!

Per Fredrik og jeg dro til Gran Canaria og koste oss masse! 

Mars

Mamma kom på besøk og jeg viste henne en av de lekre strendene i Sandefjord!

“Kusinen” (hun er egentlig pappa sin kusine, men vi er samme alder), kom på besøk fra Los Angeles, og vi hadde familieselskap med flere av oss søskenbarna.

Hadde endelig energi til skiturer igjen, og Chloe ble med!

Var i babyshower til søsteren min. Hun ante ingenting og begynte å gråte av glede når hun så hele venninnegjengen stå klare når hun kom dit.

Dro på Engø gård med Per Fredrik. Det er stedet “vårt” som vi elsker å dra til for å feire jubileer!

April

Hadde helt hagedilla og sådde mine egne planter. Det er helt rart hvor mye glede det å så sine egne planter gir. Selv om det er en del jobb, tipper jeg at jeg kommer til å gjøre det i år også. Hehe!

Dro på hagemesse med mamma og jeg falt helt pladask for drivhus. Har så lyst på et drivhus jeg kan ha i hagen, som jeg kan bruke som bloggkontor og ha litt blomster og urter i.

Det ble mange gåturer til stranda med Per Fredrik og Chloe!

Feiret påske hos Rebecca med svær grillfest!

Gikk masse i skogen med Chloe, og fant meg en tur til et fjell ved Ulastranda som var perfekt å gå til. Den utsikten derfra er helt magisk!

Fikk endelig plantet blomster ute, og det begynte å bli så varmt at jeg kunne jobbe fra verandaen under pleddet.   

Mai

Chloe fikk seg bunad, og følte seg så fin!

En av våre mange date nights

Jeg ble tante, og fikk endelig hilst skikkelig på Aileen. Besøkte henne på sykehuset selvfølgelig, men da rakk jeg ikke å se så mye av henne!

Hadde helt plantedilla, og shoppet bilen full av planter til verandaen.

 

Feiret 17. mai hjemme hos oss med masse venner!

Så var det tid for Farmen Kjendis. Reiste inn med 3 timers varsel, og hvordan det gikk får dere snart vite!

Det var første halvdel av året. Det er helt rart hvor mye av dette jeg hadde glemt. Er så glad jeg har en blogg som gjør det mulig for meg å se tilbake på livet mitt og alle de flotte minnene mine! Er enda mer glad for at dere har fulgt meg i år igjennom gode og vondt stunder!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg