5 Ting jeg angrer på fra 2019

Før jeg ser fremover på det nye året, vil jeg se tilbake på året som har gått. Jeg har allerede lagt ut året som gikk del 1 og del 2, og nå er det på tide å se tilbake på tingene jeg angrer på og tingene jeg er glad for at jeg gjorde. Sistnevnte kommer i morgen, så følg med da!

Farmen Kjendis – At jeg ikke sa ja til Farmen Kjendis med en gang. Da hadde jeg hatt muligheten til å forberede meg i månedsvis, og oppholdet hadde blitt annerledes. Isteden fikk jeg bare 3 timer til å forberede meg, og måtte bare kaste meg i det!

3x – I januar begynte jeg å blogge tre ganger om dagen, og da jeg reiste til Gran Canaria skulle jeg bare ta en pause fra den harde jobbingen mens jeg var på ferie. Dessverre falt jeg så ut av det at jeg klarte ikke å komme meg igang igjen, til tross for at jeg prøvde og prøvde, før i slutten av september. Nå har jeg vært flink og blogge tre ganger om dagen hver eneste dag siden 30 september, og det er så gøy å levere så mye innhold til dere!

Lavkarbo – Etter at jeg hadde vært forkjøla og hatt feber av og på i flere uker, prøvde jeg ut lavkarbo fordi jeg leste at det kunne hjelpe. Dessverre gjorde det at jeg mistet mye energi, og ikke orket å dra ut og gjøre ting.

Venner – I år har jeg dessverre blitt veldig såret av folk som har stått nærme meg, uten at jeg ønsker å nevne noen navn. Det har dessverre ødelagt store deler av året mitt. Neste år blir det et heeelt annet fokus i livet mitt, for nå er jeg drittlei av å bli skuffet og såret av folk.

Trening – Jeg angrer på at jeg ikke trente mer og spiste sunnere i 2019. Det kunne gjort livet mitt så mye bedre, både fysisk og psykisk. I 2020 skal helsen stå høyt oppe på prioriteringslisten, og det gleder jeg meg til!

3 kommentarer
    1. Jeg føler med deg, har blitt såret en del jeg og. Men viser bare fram hvem som er ekte! Vi trenger ikke sånne i vårt liv, du har en kjæreste og en hund som elsker deg for den du er Stina! Håper neste år blir det bedre for deg. Ha en enda fin romjul, klem🤗

    2. Har også mistet en god venninne dette året. Eller god og god. Hun tok kontakt når hun hadde behov for det, når noe handlet om henne. Var ikke interessert i å snakke om noen andre enn seg selv. Så da kuttet jeg henne like greit ut. Dumt at det ble slik etter 20 år med vennskap,men ikke vits å kaste bort tiden på dårlige folk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg