Ukens spørsmål #100 + Victoria´s Secret Giveaway!

Tenk at jeg har svart på spørsmålene deres hver søndag i 100 uker i strekk! Det er ganske vilt å tenke på! Og for å feire det har jeg bestemt meg for å ha en giveaway! Vinneren kan vinne en goodiebag fra Victoria´s Secret (premie på bildet under).

Det eneste dere trenger å gjøre for å vinne er og like facebooksiden min HER, og legge igjen en kommentar i kommentarfeltet. Husk også å legge igjen mailen deres, sånn at jeg får kontaktet deg om du vinner!

Hva er det du liker best med å blogge?
– Dere! Uten tvil! Alle de positive kommentarene dere legger igjen hver dag, er virkelig helt fantastiske! Jeg setter så utrolig pris på at dere er så skjønne. Dere gjør virkelig blogging til drømmejobben!

 

Hvor stor er leiligheten din?
– Den er 38 kvm. Så den er ganske liten. Men heldigvis er det ganske bra planløsning, så det føles større. Men gud som jeg gleder meg til den dagen jeg flytter til noe større og får bedre plass til klær, og eget rom til kontor!

Du ser utrolig vakker ut uten extentions også, og like vakker med:) Jeg lurte på hvem som setter det på for deg?
– Tusen takk! Jeg har en venninne som setter på meg håret. Hun er så utrolig dyktig, og er den eneste som får lov til å sette på meg hår. Hehe! 

 

Hvordan ble du å pk kjærester? Hvem spurte? Liker bloggen din veldig godt!
– Ingen av oss spurte egentlig. Vi bare visste det nesten med en gang. Når man vet det er rett, så vet man det jo, ikke sant?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kunne du hatt flere eBay Hauler?
– Det kan jeg absolutt! Har ikke bestilt så veldig mye på en liten stund, men når jeg har en kveld der jeg bestiller en haug med ting kan jeg lage haul!

 

Hvilken neglelakk farge liker du best?
– Hvit. Uten tvil! Elsker å ha hvite negler! Det er så fint og passer til absolutt alt mulig! Har jeg for eksempel ganske knæsj rosa blir jeg så utrolig fort lei fargen. Så ender som regel alltid opp med å ha hvite. 


 

Tjener du noe på å ha en YouTube kanal?
– På selve reklameannonsene som vises før videoene, tjener jeg ikke så mye penger på. Siden youtube betaler ganske dårlig. Men på samarbeidsvideoer der annonnsører betaler meg for å lage video for dem, tjener jeg en del penger på. 

 

Hvor mye tåler egentlig extensions-håret ditt? Jeg tenker på blant annet føning, retting, dusjing o.l. Det ser jo så sunt og flott ut hele tiden!
– Det tåler veldig mye! Jeg har som regel på håret i 5-6 måneder av gangen, og da retter / krøller jeg det hver dag. Så det sier jo litt om hvor bra kvaliteten er! 


 

Du har jo sagt at du er veldig glad i hunder, så hvorfor har du ikke en liten en selv?
– Det er mest fordi det ikke har passet på grunn av at jeg pendler så mye siden jeg bor i Oslo, og Per Fredrik bor i Sandefjord. Men når vi flytter sammen og har bodd sammen en liten stund, skal vi ikke se bort ifra at vi kommer til å skaffe oss hund. 

 

Hva gir deg inspirasjon til å blogge?
– Hmm.. Vanskelig å si! Jeg blir som regel inspirert av å lese andre blogger, magasiner, nettaviser og se andre mennesker i byen for eksempel. For at jeg skal skrive gode blogginnlegg så må jeg som regel gjøre en del research, så det er som regel rundt på internett jeg får inspirasjon. Men om jeg ikke får inspo fra nettet, pleier jeg å gå en tur i parken for å klarne tankene og bli inspirert!

 

Bruker Victoria hair extensions? Veldig morsom og bra video! 
– Nope! Det gjør hun ikke. Hun er så heldig at håret hennes er naturlig. Lucky girl!

Dette lurer jeg skikkelig på, så jeg håper du tar det med! Men jeg har hatt hair extention en stund, men jeg syns det er så UTROLIG vanskelig å feste det for at det skal se bra ut. Uansett hvor lenge jeg står og styrer med det, syns ALLTID noen av klipsene, ELLER så blir det for “tykt” lag med håret mitt og det ser derfor fake ut. Du får det til å se såååå naturlig ut og ekte, jeg skjønner ikke hvordan du klarer det? Er det fordi du har brunt hår og lettere å skjule det enn blondt? HJELP!
– For det første anbefaler jeg deg å bruke tape extensions, da de festene blander seg best med håret, og er flate så de er ikke så tykke ut fra hodebunnen. Også er det smart å tynne ut sitt eget hår. Mitt er tynt nederst for en grunn, for å si det sånn. Men det hjelper litt å ha mørkt hår, men man må ikke ha mørkt for at det skal fungere. 

 

Hvor gammel er du?
– Jeg er 23!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

Les også: 

Ukens spørsmål #99

Ukens spørsmål #98

Ukens spørsmål #97

388 kommentarer

Siste innlegg