Ukens spørsmål #98

Hvordan promoterte du bloggen din når du startet?
– Hmm.. Jeg kan egentlig ikke huske å ha promotert den noe mer enn at jeg alltid har lagt ut alle nye innlegg på facebook. Etterhvert ble jeg flinkere til å kommentere andres blogger også, så det hjalp litt og. Men jeg burde sikkert ha vært flinkere i starten til å promotere bloggen. Men nå skal det sies at mine bloggevner i starten var helt krisedårlige. Det viktigste i starten er vel heller å bli flink til å blogge. Lære seg kunsten av å skrive, ta bilder, underholde lesere og gjøre en god jobb. Så kan man begynne å promotere etterhvert når man har blitt flink, og har noe å vise frem!

 

Hvor mye tar du i knebøy? både maks og hva du trener med? Det samme spørsmålet bare ang benkpress.
– Nå er det en stund siden jeg har fått trent ordentlig på gymmet, så jeg er ikke sikker hva jeg ville løftet nå. Men vanligvis pleier jeg å trene med 30-35 kg når jeg gjør 8 rep x 3 sett. Det meste jeg noensinne har tatt i knebøy er egenvekt (45 kg). Da tok jeg 4 eller 5 repetisjoner. Men jeg har aldri tatt 1 maksrepetisjon for å teste. Benkpress har jeg aldri trent, så der har jeg null peiling!


 

Lurer på om du bruker olje og salo på beauty blendere også?
–  Når jeg vasker de bruker jeg kun zalo. De har ingen hår på seg som må mykes opp, så da er det unødvendig å bruke oljen.

 

Lurte på en ting, haha, sikkert litt teit. Men er du like “menneskelig” som oss “vanlige” folk? Vasker du dine egne klær f.eks? Kan du stå en dag og skrubbe ned kjøleskapet liksom? Eller har du folk som gjør alle slike kjedelige hverdagsting for deg? 
– Haha! Litt av et spørsmål! Jeg er nok ganske som “vanlige” folk. Jeg vasker min egen leilighet selv, og gjør alt av husarbeid selv. Men nå skal det sies at jeg bor på kun 38 kvm, så det er ikke så ekstremt mye å vaske. Den dagen jeg flytter til et større hus med Per Fredrik kommer vi nok til å ha noen til å vaske for oss, hehe!

Tror du at du noen gang vil bli lei av å blogge?
– Hmm.. Jeg tror nok det kommer til å være perioder i livet mitt der motivasjonen ikke er helt på topp. Men det har jeg hatt før, og da tar det maks 1-2 dager også er jeg tilbake med masse inspirasjon igjen! Så det tror jeg at kommer til å bli null problem!

Hva syns du om the kardashians? kim kardashian, khloe kardashian, kourtney kardashian + kendall and kylie jenner?
– De er min guilty pleasure nr 1! Før jeg visste så mye om de, hatet jeg programmet og syntes at de var helt tåpelige. Nå derimot, har jeg blitt helt hekta på keeping up with the kardashians! Jeg streamer det alltid online sånn at jeg får sett de nyeste episodene. Altså, jeg syns det er veldig spennende å følge med på, men om de er noen gode “forbilder” er jo en helt annen sak. Jeg ser på det som veldig bra underholdning, og thats it!

 

Hva er dine beste tips for å få flere lesere?
– Blogg om noe du liker, og perfeksjoner bloggemetoden din! Leserne kommer etterhvert når de ser at det er en blogg som er verdt å lese!

Kunne du laget en sånn “behind the scenes” når du tar bilder av deg selv osv? Hvordan du gjør det? Hvordan du stiller inn kameraet osv?
– Jeg har nettopp laget et innlegg der jeg viser alt fotoustyret mitt HER, og en video der jeg viser hvordan jeg stiller kameraet mitt HER, så du kan jo se på det. Litt usikker på om det er noe mer å hente ut ved å lage en behind the scenes video!


 

Du har utrolig god kvalitet både på bilder og tekst. Jeg lurte på hvor du oppbevarer alt fotoutstyret ditt? Jeg har sett den “apartment touren” du har laget og det så ikke ut som at du hadde så mye ekstra plass, så har du noen smarte tips for å oppbevare utstyr?
– Takk! Det står som regel ved mellom pulten min og spisebordet. Man kan selvfølgelig også slå det sammen, og legge det i skuffer. Men, det er altfor stress å sette opp og ned hver eneste dag, så da lar jeg det heller stå oppe. Hvis jeg får venner på besøk pleier jeg å bare sette det inne på soverommet imens. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

50 kommentarer
    1. De app bildene du legger inn nederst i alle innlegg, hvordan er det du gjør det? Vil så gjerne gjøre det på min blogg også. Men er usikker på hvordan. Takk for svar! 🙂
      Ha en fin kveld videre. <3

    2. Så fine svar 🙂
      1.Jeg lurer på hvordan det er å bo sammen med noen igjen?
      2.Har du og kjæresten din vært sammen lenge?
      Ha en fin Søndags kveld vidre 🙂

    3. Hvor kan man se de nyeste episodene av Kardashians? Kan du legge til en link?💗 Elsker bloggen din!!<3

    4. jeg vet ikke hvor mye du tjener på bloggen, men syntes du, at du klarer deg fint med lønnen? siden du jobber jo ikke utenom bloggen.

    5. Fine svar! (Vis du bruker no av det) Jeg lurte på om du tar sol eller selvbruning isåfall hvilken selvbruning bruker du?:)

    6. Hvor ofte klipper du håret?
      Kan du ha et innlegg med en “tidslinje” fra da du ble født til i dag( mange bilder og minner osv…)?
      Hvilken kjendis er du mest hekta på nå?
      ❤️U

    7. Kommer du til å slutte å bruke extensions når ditt eget hår blir like langt som du har blir like langt som med? Eller vil du fortsatt bruke det? =]

    8. Hvordan hår har du?? Du har så fint hår så jeg bare lurer på om håret ditt er ekte? Og hvis det er det, hva pleier du å gjøre med håret for at det blir så fint??

    9. Hei
      Jeg vet ikke helt hva repetisjoner og sånt betyr angående trening, du sier at du tar 5 repetisjoner og sånt når du trener, hva betyr det??

    10. Stina, du sier at du ikke har silikon men på en gammel video jeg så fra deg sa du at du tok det når du var 19 år, er det sant??????????

    11. Tror du at du og PelleK kommer til og være sammen resten av livet?💕
      Det ser ivertfall sånn ut😍
      For meg er dere det hotteste kjendisparet ever!❣

    12. Når får jeg PUPPER!!
      Jeg går i 7 klasse men får de ikke😢Alle de andre jentene har fått det😢
      Jeg går i 7 klasse er det unormalt å ikke ha pupper da?
      Tusen takk hvis du kan hjelpe meg😥

    13. Hei Stina! Jeg elsker bloggen din og jeg syntes du er utrolig flink. Jeg lurer på om du kunne lage en video ( sminkevideo eller noe) der du ikke klipper og limer etterpå? Så vi får se alle tabber og alt rart som skjer når du lager videoer, haha. Vet videoen sikkert hadde blitt veldig lang, men jeg tenkte det kunne ha vært gøy:)

    14. Hei Stina!💕 Hvor på nettet ser du The Kardashians? Jeg vet man kan se det på tv2 sumo, men kan man se det andre steder som ikke koster penger?

    15. Hei! Du er råfinn! kunne du svare på disse spårsmålene?
      – hvor ser du Kardeshians? (Legg er link er du snill)
      -hva var du flinkest til på skolen og hva var favorittlaget ditt?
      -skal du ta en utdannelse og isåfall hva da?
      – var det dårlig jentemiljø i klasse og hvor stod du i miljøet ?(vi har dårlig miljø skjønner du og jeg er veldig utsatt) kunne du laget noen tips for å stoppe sånt?
      – hva er favorittfargen din
      -kan du lage en DIY video?(Do It Yourself)
      -kan du lage en Life Hacks video?
      -kan du ha disse challengene?:
      Pizza CHALLENGE
      Smoothie CHALLENGE
      Cake Challeneg (du har en kake deig og du må putte ting i som i smoothie CHALLENGE og pizza CHALLENGE)
      Touch my body med Pelle K

    16. Hei, jeg har tenkt masse på å sette på tape extensions men jeg lurer på et par ting..
      Kan du sette opp håret i en stram hestehale, flette to kinafletter på sidene og ha slike frisyrer med extensionet i?
      Eller kommer festene til å vises eller være i veien? Har sykt lyst på langt hår slik at jeg kan ordne forskjellige frisyrer med det😊

    17. Kan du ha sånn “30 dager uten sukker”, greie igjen. der du lager forskjellige oppskrifter og motiverer oss?:) Jeg elsker deg<3

    18. Hei, i det forrige innlegget sa du at du egnt. har god selvtillit eller noe sånt!😶Du bruker extaison(har ingen anelse om hvordan man skriver det), så liker du egentlig ditt “ekte” hår? Uansett hva syntes jeg du har kjempeFINT hår😍Elsker bloggen din Stina!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    19. 1. Hvor lang tid bruker du på et blogginlegg?
      2. Pleier du å sette på hair extensens selv?
      3. Er du å kjæresten din ofte sammen?

    20. Hvordan kan man få en veninne til å innse at det bare er dumt å snuse og røyke og drikke seg full hver helg? Vi er bare 15 liksom.

    21. Jeg har lest at du elsker håret fra luxsus hair veldig godt. Liker du håret fra luxsus hair bedre enn det fra L&B? Elsker bloggen din❤️

    22. Hei
      Jeg har sett at du kjøper en del ting på Ebay, jeg lurer på om du har kjøpt sminkekoster der? Om ja, har du en link? Om ikke hvor kjøper du de?

    23. Hei!
      Jeg lurer på om du bruker parfyme,hvis du bruker de hvilen parfyme da.
      Vet du vor man kan kjøpe leppestift holder?

    24. Har du naturlig kløft uten bh, eller bruker du tape eller andre hjelpemidler for å få puppene mer mot hverandre? Evt tips?

    25. Til neste ukens spørsmål.
      Hvor lang tid sånn ca. tar det fra du bestiller noe på ebay, til det kommer hjem til deg?

    26. Hei Stina
      Jeg har hundefrykt og på klasseturen skal vi kjøre husky og slede men jeg er jo redd for hunder, exstremt redd for hunder.Jeg er og allergisk mot pels og, lurte bare på om du hadde tips?
      PS elsker bloggen din og deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg