Ukens spørsmål #99

Jeg lurer på hvordan det er å bo sammen med noen igjen?
– Hmm.. Jeg og Per Fredrik bor ikke sammen enda. Så jeg bor ikke sammen med noen igjen. Men vi kommer til å flytte sammen etterhvert, så du var bare litt kjapp i svingene her. Hehe!

Har du og kjæresten din vært sammen lenge?
– Per Fredrik og jeg har snart vært sammen i 6 måneder. Uæh, det har gått fort!

Jeg vet ikke hvor mye du tjener på bloggen, men syntes du, at du klarer deg fint med lønnen? Siden du jobber jo ikke utenom bloggen.
– Jeg tjener en del mer enn hva gjennomsnittet i Norge tjener, så jeg klarer meg veldig bra egentlig. 

 

Hvor ofte klipper du håret?
– Så og si aldri. Sist jeg klippet mitt naturlige hår var vel da mamma klippet det for 1,5 år siden. Det er ganske drøyt, men mitt naturlige hår spjærer aldri i tuppene, så jeg trenger ikke å klippe det. Ganske kjekt egentlig, for da kan det vokse ut fortere! Du kan jo tenke hvor sakte håret vokser om man alltid skal klippe det er par centimeter hver 6. uke. Da blir det jo aldri lengre!

Kan du ha et innlegg med en “tidslinje” fra da du ble født til i dag( mange bilder og minner osv…)?
– Hmm, ja kanskje det! Si ifra om det er noe dere vil at jeg skal lage folkens!

 

Kommer du til å slutte å bruke extensions når ditt eget hår blir like langt som du har blir like langt som med? Eller vil du fortsatt bruke det? 
– Mitt naturlige hår kommer nok aldri til å bli like tykt som det er når jeg har i hair extensions, så hvis jeg vil at det skal være like fint, må jeg bruke extensions alltid. Men når mitt eget hår blir langt nok, kommer jeg nok til å bruke en del mindre fester. Jeg tror at hvis man først har sett seg selv med så fint hår man har med hair extensions, er man hekta for alltid!

 

Hvor kjøpte du sofaen du har i stua? den er sååååååå kul. elsker bloggen din forresten.
– Så koselig å høre! Den er fra IKEA og heter Kivik, og er i fargen Isunda grå. Elsker den!


 

Jeg har sett at du kjøper en del ting på Ebay, jeg lurer på om du har kjøpt sminkekoster der? Om ja, har du en link? Om ikke hvor kjøper du de?
– Jeg kjøpte et sett for en stund siden som jeg elsker! Børstene er overraskende bra, og røyter ikke. Absolutt å anbefale. Du finner de HER. I tillegg koster de kun 35,- kr for 20 stk så det er helt genialt. Er ikke rart jeg elsker eBay!

Klipper du noen gang hair extension ditt?
– Jeg prøver å unngå det. Veldig ofte begynner håret å spjære om man klipper det, så jeg prøver å unngå det. Hvis du skal kjøpe hair extensions, så vil jeg anbefale å kjøpe i den lengden du ønsker å bruke det i. Men selvfølgelig, om du har hatt håret veldig lenge, og det begynner å bli ganske slitt, er det smart å stusse det litt nederst. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES
 

Jeg lurte på om du tar sol eller selvbruning isåfall hvilken selvbruning bruker du?
– Jeg bruker kun selvbruning. Har sluttet helt å ta sol faktisk. Solarium skader huden så sinnsykt mye at man kan ikke tro det engang. I tillegg er det jo veldig farlig å ta det, med tanke på kreft. Så da tar jeg heller selvbruning og holder meg ung og frisk!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

57 kommentarer
    1. Neste gang du gjør ukenspørsmål er det jo #100! Kunne du hatt en slags jubeleumsgreie eller noe, kanskje du kunne gjort den på video eller noe sånt. Hadde vært gøy! ❤️

    2. Håret ditt er så mye finere uten extentions! Det ser mye mer ekte ut, og du kler lengden og tykkelsen på ditt ekte hår mye bedre enn det du gjør med extentions! 🙂

    3. Kan neste ukens spørsmål være video? Lurer også på om du kan lage video om dine 10 beste skjønnhetsprodukter eller ny girl talk?

    4. jeg lurte på om du kunne lage en treningsvideo snart? med nye tips til hvordan man kan trene magen? <3 bloggen din! <3

    5. Du ser utrolig vakker ut uten extentions også, og like vakker med:) Jeg lurte på hvem som setter det på for deg?

    6. Hva er ditt favoritt klesmerke, og kjøper du ofte ting (som f.eks klær) på internette? Elsker deg <3

    7. Kan du ha sånn “30 dager uten sukker”, greie igjen. der du lager forskjellige oppskrifter og motiverer oss?:)

    8. Da noen av dine venner gikk på sol, fikk de alvorlige bivirkninger da? Eller gikk det greit til de å?

    9. Hei! Du har sagt flere ganger at du foretrekker selvbruning fremfor solarium. Kan du ha et innlegg om selvbruning med blant annet hvilken type selvbruning du bruker og hvordan den bør påføres for best mulig resultat? ❤️❤️

    10. Kan du lage flere eBay hauler? Syns det er så sykt gøy å se alle de kule tingene man kan kjøpe, og samtidig spare masse penger! Trenger tips til hva jeg kan kjøpe.

    11. Kjempe bra svart :-D!
      Digger deg som blogger!
      Kunne du hatt flere eBay Hauler?
      Er så kjekt å se hva du kjøper på eBay, får så lyst til å kjøpe mye på eBay etter å ha sett på vidoene dine haha 😀

    12. Du, jeg vil bare redigere fakta om å klippe håret eller ikke.
      Jeg er frisør, og har jobbet i mange år nå, og har en del erfaring for å si det slikt.
      Skal man ha langt hår, skal man klippe tuppene, det finnes ingen hårtyper som ikke knekker, det er naturlig for alle. Hvis du er på ekstrem-sparing, skal du klippe en 5mm hver 2.mnd, hvis du bare vil ha fine tupper, burde det klippes en halv cm hver 3. mnd. Tuppene vil aldri bli jevn, fine og fyldig så lenge du ikke klipper det, og det ser jeg på bilde du viser under svaret. Foresten, du er en flink blogger og jeg er stadig inne å titter. Det er interessant 🙂

    13. Siden neste uke er det “ukens spm #100 kan det komme ut på video eller noe??? Også lurte jeg på om du kunne ha sånne skjønnhetstips oftere! Husker du hadde mye av det før <3 elsker bloggen din! ❤️

    14. Hvordan er det å være på ukensspørsmål Nr. 100!!? Elsker bloggen din, håper det blir minst 100 til

    15. Hei Stina❤️ Jeg lurte på om du kan lage enda en hatkommentar video?❤️🙏🏼 ELSKER BLOGGEN DIN! ❤️

    16. Tjener du noe på å ha en YouTube kanal ?
      Kan du ha en morning routine eller night routine?
      Kan du ha sånn at en gang i uka så legger du ut en matoppskrift?
      Syns det er så gøy og inspirerende når du legger ut matoppskrifter 😊👍🍓🍏🍌🍍🍒🍉🍊🍋

    17. Hei 🙂
      Hvor mye tåler egentlig extensions-håret ditt? Jeg tenker på blant annet føning, retting, dusjing o.l. Det ser jo så sunt og flott ut hele tiden!

    18. Dette lurer jeg skikkelig på, så jeg håper du tar det med! Men jeg har hatt hair extention en stund, men jeg syns det er så UTROLIG vanskelig å feste det for at det skal se bra ut. Uansett hvor lenge jeg står og styrer med det, syns ALLTID noen av klipsene, ELLER så blir det for “tykt” lag med håret mitt og det ser derfor fake ut. Du får det til å se såååå naturlig ut og ekte, jeg skjønner ikke hvordan du klarer det? Er det fordi du har brunt hår og lettere å skjule det enn blondt? HJELP!

    19. Hadde vært gly om du kunne gjort draw my life på youtube i stedet for “tidslinje”… Med whiteboard og tusj liksom…:-)

    20. Når pleier du å gå til tannlegen? Når var sist du var der? Og er du noe sånn tannhygenisk av deg?
      Håper du svarer på dette spm. Elsker det du gjør. Klem Christiane.

    21. Hei:) Jeg lurte på hvilken selvbruning du bruker og hvor får man tak i den? Bruker man også selvbruningen i ansiktet?

    22. jeg lurte på om du fikk med foundation kost og kost til blush blandt kostene du viste odd i din ebay haul? Hvis ikke, kan du legge link til en billig kost til foundation og blush

    23. Hei Stina! Angående spørsmålet om hvor ofte du klipper deg, så fungerer det sikkert sånn for deg. Men mitt hår har aldri vært så sunt og lagt som det er nå, og nå klipper jeg håret mitt jevnlig hver 3-4 mnd! 🙂 Får alltid mye skryt av frisøren over at håret er sunt og friskt, noe jeg selv ser at det er også. Så det kan nok være litt forskjellig 🙂

    24. Hvorfor kan du ikke være fornøyd med ditt naturlige hår isteden for å hei exstensions…og eller ha t godt selbilde..???

    25. 1.Hva er ditt mest leste blogginnlegg?
      2. Har du blitt spurt om å bli med på bloggerne? Eller noen andre programmer?
      3. Hva gir deg inspirasjon til å blogge?
      4. Hvorfor skiftet du extensionmerket? Siden du sa locks and bonds var det beste og at du hadde prøvd andre norske før men ikke ville bytte. Er det på grunn av at de har sluttet å selge clip ins?
      5. Har du bodd sammen med kjæreste før? Og vet hvordan det er?
      Håper du svarer. Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg