Double date på Tjuvholmen

I går var vi på double date på Tjuvholmen med Maria Kassandra og kjæresten hennes Isan. Jeg har jo vært venninne med Maria i mange år, og det var så koselig å se at kjærestene våre ble så gode venner.

De har jo møttes noen ganger før, så vi visste jo at de kom godt overens. Men i går fikk vi litt av et sjokk da vi skjønte hvor like de er. De hadde så mye til felles at det ble helt morsomt til slutt. Hehe! 

Vi dro på en restaurant jeg aldri har vært på før, men som jeg garantert kommer til å dra på igjen. Det er en japansk restaurant som het “Hanami”. De hadde dødsgod mat, og det var så koselig å sitte der! 

Vi spiste til langt utpå kvelden, og vi fikk så sydenfølelse. Når klokken var rundt halv tolv var det fortsatt kjempevarmt ute, og det var som å være i syden. De spilte masse god musikk, og det ble så god stemning!

Etter middagen ble Maria og jeg så fysne på noe godt, så hele gjengen tok turen bort til Aker Brygge og kjøpte dessert. Det er så digg med både churros, lollipop is og belgiske vafler. Nam! 

Alt i alt ble det en skikkelig koselig kveld. Slike kvelder som dette er så gull ❤️I dag er det 27 grader i skyggen, og gud vet hvor varmt i solen, så jeg skal ut og nyte solen til det fulle. Håper dere nyter sommerværet i dag ❤️☀️

 

4 kommentarer
    1. Hei! Ja jeg nøt finværet både i går kveld og i dag. Jeg bada i Norges lengste insjø, Mjøsa og koste meg maaaasse med venner! PS. Sjekk ut bloggen til http://selma.blogg.no!! Og jeg bor ved mjøds bare 7 km unna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg