Mitt beste eBay innkjøp – Noensinne!

I løpet av tiden som jeg har handlet på eBay har jeg kjøpt mye forskjellige, alt ifra solbriller til sugerør. I dag tenkte jeg å fortelle dere om det beste kjøpet jeg noensinne har gjort på eBay. Dette produktet har hjulpet til å redde huden min, og derfor vil jeg virkelig anbefale det til dere!

Produktet er fra Sør-Korea der de er kjent for å være ekstremt strenge med kosmetikk, de bruker kun naturlige ingredienser og de tester ikke på dyr. Produktet jeg kjøpte heter “Skin food” og er små plaster til å ha på kviser. I flere år har jeg slitt med kviser, og jeg har brukt mange forskjellige produkter for å minske kvisene. Mye har hjulpet, men når jeg først får en kvise er den der som regel i 2 uker, eller mer. Så selv om jeg kanskje ikke får kviser så ofte, blir de der så lenge at jeg alltid har en del kviser. 

Men, ikke nå lengre! Hver kveld går jeg nøye over ansiktet mitt, og tar på plaster hvor enn det måtte være tegn til en kvise. Det som plasteret gjør er at den suger ut alt av det som er inne i kvisen, og gjør at kvisen blir helt flat og leges veldig fort. Som regel blir små og medium kviser helt borte i løpet av natten, og sånne ekstremt store og vonde blir som regel borte i løpet av et par dager. 

Det som også er genialt er at her slipper man faren med å få arr etter kviser. Vanligvis har man litt for lett med å skvise ihjel en kvise, men siden den blir borte så fort rekker man ikke å skvise den, og dermed unngår man faren for arr. Amazing. 

Uansett folkens, dette er ikke noe jeg tjener penger på, men bare et lite tips til alle der ute som sliter med kviser. Jeg vet hvor sykt kjipt og vondt det er å ha kviser, og håper dette kan hjelpe dere! Produktet kjøper du HER

 

21 kommentarer
    1. Takk for tipset! Hvor lenge skal plasteret sitte på? Er det mulig å sette det på på kvelden, så man slipper å gå med det på dagen?

    2. det er merket som heter skinfood, ikke produktet. anbefaler deg å skjekke ut maskene deres også, supergode og koreansk kosmetikkk har hjulpet min problemhud MYE:)

    3. Hei noe jeg har lenge lurt på, så jeg spør deg her. I fjord vinter la du ut et innlegg om en rød kjole fra Nelly, jeg lurte derfor på om du fortsatt har den og om du evt vil selge den eller veit om noen lignenes? Jeg har lenge vært på jakt og ble helt forelsket i den din. Håper på svar. 😃

    4. Produkter heter ikke ”skin food”,skin food er navnet på butikken. Den butikken er veldig kjent I sørkorea,og alle produktene de har er bare laget av naturlige ting.
      Få resten har du hørt på kpop Før?

    5. Jeg har en del røde merker etter kviser, de er små men det er maange, har du noe tips til å få de vekk? Jeg ber deg plizz del dine tips

    6. Fikk lyst til å prøve dette men den er utsolgt 🙁 har du en annen link som en kan kjøpe dette fra og som er trygg? Blir usikker på hvilke sider som er til å stole på og ikke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg