Større rumpe på 30 dager! Squat challenge!

For en liten stund siden nevnte jeg såvidt i et innlegg at jeg har begynt med squat challenge. Det er en challenge jeg kom over på pinterest, som virkelig har gitt resultater. Selv har jeg vært litt på latsiden i vinter når det kommer til trening, så en squat challenge var helt perfekt for meg så jeg kom meg godt igang med treningen igjen. 

Nå er det ca 2 uker siden jeg begynte challengen, og jeg ser allerede at rumpa mi begynner å få mer volum og bli fastere. Så det er et stort pluss. Men det beste er definitivt at jeg får mer muskler, og takler gå/joggeturer mye bedre. Helsa først vet dere! 

Anyways, i og med at challenge varer i 30 dager, tenkte jeg at siden det er 1. mai i dag kan dere enkelt følge datoene i måneden, med challengen. Slik er challengen! Anbefaler dere å lagre bildet på mobilen deres, så dere enkelt kan ha oversikt over hvor mange squats dere skal gjøre hver dag! 

PS; Til dere som ikke vet hva en squat er. Det er det samme som knebøy. Vist på bildet under!

 

 

 

 

Er du med på challenge? 

81 kommentarer

Siste innlegg