Trend alarm: Strobing!

Den siste tiden har det dukket opp en makeup trend som jeg bare elsker! Nemlig “strobing”. Det setter virkelig “high” in “highlighter”. Strobing er at man legger highlighter på de stedene lyset treffer huden, sånn at man får en glødende look. Her er det viktig å ikke ta for mye highlighter, da man fort kan se svett ut. Men tar man akkurat den rette mengden, med riktig farge, kan resultatet bli helt nydelig! 

Under kan du enkelt se hvor highlighteren skal legges!


 

Har du testet ut “strobing” enda?

 

Les også: 

Dette er mote trendene denne sesongen
“Stina tester: Matte lipstick fra H&M”

 

13 kommentarer
    1. Veldig fint på bildene, men kan se for meg det fort kan bli litt “too much” i virkeligheten. Men slik er det vel med mye i sminkeverden 🙂

    2. Bruker det hver gang jeg sminker meg “pent” som regel. Til vanlig bruker jeg bare mascara og ordner bryn for jeg gidder ikke resten. Men om jeg skal til byen på en lørdag highlighter jeg ofte.

    3. Hei Stina 🙂 Jeg ser at du har en del særskrivingsfeil. Dette er noe du kanskje bør begynne å endre på. Jeg påpeker ikke dette for å være slem, jeg sier dette som konstruktiv kritikk. Ha en fortsatt fin kveld videre!

    4. Kan du lage en video om hvordan man gjør det, lag gjerne videoen helt fra starte, eleker videoen dine 😊

    5. Jeg er bare 11 år, men jeg elsker sminke. Jeg har funnet ganske mye på blivakker.no så kommer nok til å kjøpe highlighter der! Går det ann å bruke den lyseste fargen i et contour palette til strobing?

    6. Rart at det kalles strobing, fordi for meg virker akkurat dette som vanlig highlighting..
      Der jeg bruker å ha på highlighter når jeg skal på fest osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg