Dette er mote trendene denne sesongen!

Motetrendene endrer seg raskere enn man klarer å oppdatere instagram, og noen ganger kan det være vanskelig å vite hva som er “hot” akkurat nå. Derfor har jeg laget en liten oversikt over de trendene som er mest i vinden akkurat nå. Selv elsker jeg “laced up top” og “strutsejakke” trendene. Jeg har allerede en del laced up topper og jeg bare elsker de! Har også nettopp bestilt en strutsejakke, som jeg gleder meg til å hente på posten! 

Selv syns jeg ikke at man skal følge trender slavisk. Men man kan ta litt inspirasjon her og der, så man får litt ekstra hjelp i klesveien om man føler klesskapet er litt kjipt! 

Hvilke trender liker du best?

 

17 kommentarer
    1. Så gøy!
      Jeg har også kjøpt meg 2 lace up topper just(en rosa og en lilla)
      Er litt uvant for meg å bruke disse, men gleder meg til jeg blir vant til å bruke disse 🙂
      Den strutsejakka på bilde var stilig og så skikkelig behagelig ut!
      Gleder meg til å se den på deg den du har bestilt :-))

    2. Jeg har aldri forstått den ripped jeans trenden! For meg så ser det så utrolig tacky ut! Men enda godt at man har forskjellig smak, hihi. Jeg liker veldig godt den Teddy jakka. Vet du hvor den er fra?

    3. Noe av det jeg er ganske skeptisk til å gå i, haha, men teddyjacket, white sneakers og ripped jeans syns jeg er veldig fint 😀

    4. Hei Stina! Jeg har googlet en del om tape extensions, og har funnet mye nyttige svar fra bloggen din. Så ville jeg bare spørre om noen spørsmål, så beklager om du har skrevet om det før og jeg ikke har funnet det. Men jeg lurer på om farge og klipp er inkludert når du setter på håret hos en frisør? Og hvor mye vil prisen ligge på ca? Er ikke sikkert du vet det men er verdt å spørre 🙂 også lurer jeg på hvor mange pakker du bruker? Syntes liksom at 1500kr var en grei pris, men jeg burde gjerne ha to pakker? Da jeg brukte keratinextensions hadde jeg 100 punkter om det sier deg noe. Har ganske tynt hår, og håret mitt minner om ditt på de bildene av deg uten extensions. Hvor mange pakker bruker du? Og hva må jeg huske på å kjøpe i tillegg om jeg bestiller extensions på nettet? Lim? Hvilken? Haha hjelp!

    5. En stund siden jeg kjøpte Laced up top og Flare pants 🙂 Buksene er jeg ikke helt fortrolig med enda, synes jeg har så mye stoff rundt leggene, he he. Toppen der i mot gleder jeg meg til å bruke igjen, men siden jeg er en frysepinner, venter jeg litt 🙂 Ha en fin uke 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg