hits

Video: Trening av rumpe og lr

N er det p tide med en ny treningsvideo. Denne gangen viser jeg dere hvordan jeg trener rumpa og lrene mine. Disse velsene er helt geniale, og du trenger ikke noe utstyr for utfre de. Det tar heller ikke lang tid gjre treningskten. S dette gr unna i en fei! Sleng p deg treninsklrne og bli med p en kt :-)

Husk varme opp fr du begynner, for unng skader. Oppvarmingsvideo finner duHER.

Skal lage enda flere treningsvideoer fremover. S flg meg gjerne pyoutubeellerfacebookfor f med dere hver gang jeg legger ut en video!

43 kommentarer

S flink du er Stina! Kjempekult at du gjennomfrer alle velsene "sammen med oss", og ikke bare viser n gang hvordan de skal utfres, for det er det mange som gjr. Syns du er en veldig fin blogger, og jeg ser ofte til deg for inspirasjon for min egen blogg :) Go Stina!

Mellon: S gy at du likte den :) tenkte det var en smart mte f med dere som ser p videoen til trene :)

Kjempebra. Bare et lite tips er at du m passe p at knrne ikke kommer forran trne, men s nr 90 grader som mulig i leggen. Jeg ser du hadde litt mye vinkel i bulgarsk utfall, men ellers var dette knallbra, veldig gode tips til en enkel, men super kt :)

Veldig fin video! Et tips: p kneby burde du g dypere ned (s dypt som du klarer) Jo dypere jo bedre! Ogs pass p at knrne ikke skal g over beina dine:-) P hipthrusten fr du bedre effekt om du str p trne. Og for hver gang du gr opp burde du holde i 2-3 sek, for bedre effekt. Og p bulgariske utfall: Nr du gr opp, ikke st helt rett med knrne. Ha heller en liten by i knrne, slik at du hviler p muskelen og fr bedre effekt av treningen. Lykke til!!

Kristina B.: Helt sant det! Teknikken er super viktig :) bra du likte velsene!

lena: Helt sant det! :) lykke til du og :)

Utrolig flink du er! Du inspirerte meg virkelig til trene n, haha - fler jeg har en "personlig trener" siden du er s flink med trening og slikt ;)

kjempegode velser! skal gjre de med en gang!

Endelig ny treningsvideo :D elsker videoene dine, skikkelig motivasjon til trene :)

Kjempebra video :)

S st du er! Jeg er ogs fra hokksund/ vedtfossen omrdet :)

Kjempefin video, gode velser dette ;-)!

Kristina: Tusen takk :) s gy hre!

Liv Solveig: Lykke til :)

mkde: S gy! Bare flge med videre :)

Linda-Louise: takk takk :)

jeg elsker disse treningsvideoene dine ! :D

Elsket videoen ! <3 Hvor er treningsmatten din fra ? :-)

Rosa Maria: Bra du likte den :) Treningsmatten er fra XXL :-)

blir lrene tynnere nr du trener de eller blir de bare strre mer muskulse?

Liker slike velser hjemme, og man kjenner det etter 3 runder hvertfall! Skal ta frem treningsmatta og kjre litt rumpetrening og yoga fremover! :-)

elsker treningsvideoene dine, blir skikkelig motivert til trene!

herlighet som det svir gjre bulgarske utfall! Beina blir virkelig til gel. Tusen takk for en inspirerende og nye video :)

Kjempe fin video! Takk for gode tips!

Sara Heymans: S bra! Lykke til med treningen :)

Camilla: S gy hre! :)

Mia: S bra hre! Det er da det funker :) lykke til videre!

Vilde hansen: Bare hyggelig! Bra du likte den!

Tomine Johansen

Tomine Johansen

Hei Stina! jeg vil bare starte med si at jeg elsker bloggen din, og at du er en stor inspirasjon og et forbilde for mange! Jeg er ofte innom bloggen for f med meg "siste nytt"!

Jeg lurte p om du kan lage en video om hvordan du setter i extensions. jeg lurer veldig p f meg det! men aner ikke hvordan men setter de i! Du har snne teip ikke sant? Go Stina!

h, s fantastisk! Har lenge hatt lyst p nye velser, og disse er perfekt! Tusen takk :)

s flink du er!! disse velsene er suuupre, og jeg bruker de veldig mye selv.

vil ogs bare komme med at ved kneby er det ogs viktig tenke p at ryggen hele tiden ikke skal byes nedover (om du skjnner?) og et tips der er se p et punkt hyere opp langs veggen og skyt brystkassa litt frem + at hver gang man kommer opp m rumpa kniiiiipes hardt sammen, eller s vil det ikke gi srlig virkning. Et annet lite tips, dersom man ikke er myk og mister lett balansen under utfrelsen, er legge to runde vekter under hlen - da vil man lettere legge vekten der istedenfor p tballene:) Sier dette ved erfaring, ettersom at jeg har sttt p alpint i over 7 r og gjort endel kneby haha! Ellers elsker jeg bloggen din! du virker s utrolig glad og positivt, noe som smitter over :)

Fantastisk inspirerende! Her gr det i de velsene etter endt lpetur! Takk for gode tips :)

Mari Wiken: S gy hre! :-D

h, tusen takk for en s flott video! Etter frste runde flte jeg at dette ble litt for lett for meg, men etter tredje er jeg blitt helt til gel! Dette kommer jeg til kjenne, hehe :)

Thea: S bra! Lykke til videre med treningen :)

S flink du er :) Tusen takk for at jeg ble motivert til trene i dag!

Finfine deg

S utrolig inspirende du er :) Kjempe flink til f med deg folk :) Du har ikke vurdert bli trenings instruktr eller noe :)?

Audhild Mamma til lille Willi: Takk :-) Har vurdert det, men vet ikke om det er noe for meg :-)

Gode treningsvideo! :D

Under har jeg lagt ved en veldig bra artikkel som fokuserer p riktig teknikk og utfrelse av kneby. Riktig teknikk er avgjrende, s tenkte det kunne vre greit poste denne her dersom noen nsker en detaljert forklaring av kneby-velsen.

http://fitnessbloggen.no/kneboyteknikk/

Hvor mange dager m du vente fr at du skal merke at du har ftt Slanket deg egentlig

Skriv en ny kommentar