Favoritt produkter til håret mitt

Siden det er mange av dere som spør hva slags produkter jeg bruker til håret mitt, kan jeg vise dere mine favoritter nå. Bruker også shampo, tørrshampo, balsam og hårkur. Men syns ikke de er sånn sykt bra, så vil ikke anbefale der her på bloggen. 

Morrocanoil– LOVE IT. Denne har blitt et must for meg. Jeg tar alltid et “pump” og fordeler det i håret. Denne gjør at håret blir mykt, så det ikke floker seg så lett. Kan kjøpes hos frisører.

Wella stay styled – Denne bruker jeg alltid når jeg har krøllet håret mitt. Da holder krøllene mye lengre. Man får heller ikke sånn “ned-sprayet” hår med denne, siden den sitter så lett. Kan kjøpes hos frisører.

Syoss heat protect – Denne bruker jeg alltid før jeg varmebehandler håret mitt. Det er veldig viktig å alltid bruke en god varmebeskytter før du retter, krøller eller føner håret. Eller så blir det veldig slitt. Kan kjøpes hos H&M.

Tangle teezer – Denne hårbørsten er min absolutte favoritt. Den er så utrolig skånsom mot håret og “river” ikke i det. Kan kjøpes HER.

Extension combibørste – Denne ser mer ut som den tradisjonelle hårbørste. Men den er veldig skånsom mot håret, og passer godt til extensions. Kan kjøpes HER. 

 

– Bruker du noen av disse?

Reklame

20 kommentarer

Siste innlegg