Ukens treningsøkt! – Rumpe-trening!

Mandag: og dere vet hva det betyr!? Nytt treningsprogram! Denne ukens treningsprogram er har hovedfokus på rumpa, men også legger og lår.

PS; Lagre dette innlegget på hjem-skjermen på telefonen din, så finner du det enkelt når du er klar for en treningsøkt!

Forrige ukes treningsprogram (fat burn) finner du HER.

 

Ukens program består av 5 forskjellige øvelser. Øvelsene kan du se under som GIF. Det kan ta et minutt før de lastes inn, så oppdater siden etterhvert om det ikke funker!

 

Slik gjennomfører du programmet:

Hver øvelse gjøres i 30 sekunder, deretter er det 30 sekunder hvile. Så er det rett til neste øvelse. Dette er et veldig intensivt program, så man trenger ikke å trene i to timer akkurat, hehe! De øvelsene hvor man kun trener et bein av gangen, gjøres da i to runder.

Nybegynner: 1-2 runder av programmet
Medium: 3-4 runder av programmet
Erfaren: 5-6 runder av programmet

 

Øvelse 1

Øvelse 2

Øvelse 3

Øvelse 4

Øvelse 5

Lykke til! 
8 kommentarer

Siste innlegg