Trussel-brev, Uten sminke, Veske-Hund ++ Ukens spørsmål #279

annonse – nelly, lyko, bubbleroom

Hva gjør du for å forhindre blå ringer under øynene?
– Ikke noe som virker i alle fall, haha. For jeg må som regel ha masse concealer under øynene!

 

Går du uten sminke noen gang eller er det full glam hele tiden?
– Jeg går som regel masse uten sminke hjemme, og drar ofte i butikken osv uten sminke. Så er ikke full glam hele tiden, hehe!

 

Hvordan er det å ha Chloe med for å handle? Er det noen som kommenterer at du har hund med inn? Og klarer ho å holde seg oppi veska?
– Det er null stress. Jeg tar henne som regel med bare på noen få steder, de som jobber i butikkene pleier aldri å si noe på det, siden hun sitter i vesken hele tiden. Det hadde vært noe helt annet om hun hadde ruslet rundt på gulvet og bjeffet på kunder og ansatte. Og ja; hun klarer å holde seg oppi veska. Jeg har også bånd på henne i tilfelle hun skulle prøve å hoppe ut, men det gjør hun basically aldri.

Hva syns du om kvinner som drar hverandre ned på grunn av misunnelse?
– Jeg tenker at sånne type ting setter fremgangen i kvinnesaker 100 år tilbake. Det er allerede så mange ting som kjemper imot oss kvinner, spesielt på verdensbasis, men også her i Norge. Vi kvinner burde være der for hverandre og heie på hverandre, og ikke være bitchy og misunnelige. Har dessverre opplevd hvor fæle jenter kan være på grunn av misunnelse, og det er så trist at enkelte kvinner skal være sånn!

 

Hvor er kjolen din fra?
– Den finner du HER. Kommer enda flere bilder av den senere i kveld i en bubbleroom haul!

 

Stina hvor har du kjøpt den rosa kjolen ser skin aktig ut ? Håper du kan gi meg linken til kjolen å håper på svar fra deg 
– Den har jeg fått masse spørsmål om. Den er fra nelly, men er dessverre utsolgt! Du finner en lignende HER som er samme type vibe!

Håret ditt er sykt blankt til å være extentions, kjempe fint! Hvilke hårprodukter bruker du?
– Det er en blanding av at håret jeg bruker er av veldig god kvalitet, og produktene jeg bruker til det. Bruker DETTE håret, og det er seriøst helt amazing! Bruker kun Redken produkter;  DENNE shampoen, DENNE balsamen og DENNE hårkuren .

 

Har du og Per Fredrik hver sitt treningsrom? Kan du vise? Ser han ofte trener på et mørkt svart rom, mens ditt er lyst?
– Ja, hehe! Originalt i huset er det 5 soverom og 2 stuer. Det ene soverommet gjorde vi om til treningsrom (det er det hvite). Den ene stuen gjorde vi om til todelt studio til Per Fredrik. Den ene delen bruker han som studio og den andre brukte han til å filme i før, men han har gjort om den delen til treningsstudio. Det hvite treningsrommet er en god del mindre, så han kjøpte inn masse utstyr i starten av året for å lage sitt eget så han skulle slippe å dra ut av døra på treningssenter. HER kan du se hvordan mitt treningsrom ser ut.

 

Har du noen gang fått trussel brev eller at du har følt deg truet over noen hatere?
– Jeg har aldri fått noen trusselbrev, men jeg har fått en del creepy stalkerbrev. Heldigvis er det veldig lenge siden, og det har sluttet. Så det er jeg glad for. Men det var skikkelig ekkelt da det pågikk. Har fått en del stygge kommentarer opp igjennom årene, og en del som har sagt at de vil gjøre voldelige ting mot meg, og det er ikke akkurat særlig hyggelig. Disse har vært enkelthendelser, og dersom de hadde blitt mer alvorlige eller gjentatt seg hadde jeg ikke tvilt på å til politiet med en gang.

 

Hvor har dere kjøpt porten? Syns den ble så fin! Og hva kostet den?
– Bestilte fra Lauritzen i Stokke / Garda Sikring. Siden vi ville ha navn på den, og den er elektrisk kostet det en del ekstra, tror den endte på rundt 110’000,- kr.

 

Hvilken foundation anbefaler du?
– Jeg bytter litt mellom to stykker. DENNE liker jeg veldig godt og den er budsjettvennlig, mens DENNE er også sykt bra men den koster litt mer. Begge dekker utrolig bra og gir en nydelig finish!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

 

3 kommentarer
    1. Do you cry easily at the movies (home and cinema)? 🙂

      (I’m a real cry-baby! If the movie is sad, beautiful, melancholic, romantic or cruel it’s best to have tissues at hand, haha!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg